BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
325ix
Autor Wiadomość
yoshi
Gość
Wysłany: 2004-04-01, 23:19   325ix

jak wyglada uklad przenoszenia napedu na 4 kola :?:
czy ten naped jest zawsze 4x4, czy zalacza sie przednia os jak tylnia nie wyrabia :?:
jak z jego awaryjnoscia :?:
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-02, 00:57   

Jest to stały napęd na 4 koła z proporcją 35% przód i 65% tył oraz szperą na osi tylnej w postaci 25%. Przełożenie w dyfrach jest 3.64 (sportowe wersje jeszcze wychodziły co miały 3.93 chyba).

Jedni go chwalą drudzy nie. Na pewno przyspieszenia sa na tym gorsze niz w wersji jednoosiowej, gdyż jest to nienajnowsza konstrukcja i dużo mocy pochłania. W ekstremalnych warunkach sprawuje się dobrze. Generalnie z tego co słyszałem to najczęściej padają przeguby i ta główna przekładnia transmisyjna... trochę o nią ciężko. Prowadzenie jednak zdecydowanie lepsze i na sucho i na ślisko...
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-04-02, 01:23   

co do osiagow to faktycznie X zabiera troche bo moja sliczna idzie z takim rowno, co do awaryjnosci to pada z reguly przod (kolega ma taka) zapomnij o kreceniu baczkow czy innych zabawach - no a jego najwiekszym bolem jest to ze przednie polosie napedowe przechodza przez miske olejowa i wiecznie ma ''tam mokro''. Pozdrowionka.
 
 
 
yoshi
Gość
Wysłany: 2004-04-02, 07:23   

dziekuje za wyczeprujaca odpowiedz :D
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-04-02, 08:44   

z przodu też jest chyba szpera
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-04-02, 10:32   

Fakt troche jest jakby przymulona od tego ze to 4 napęd. W moim przypadku to jeszcze automat -11.5s do 100 z 2.5l :( W zakrętach na mokrym i na suchym prowadzi sie prawie tak samo (idealnie) Jest tak że jak wypadam z piaskowej na asfalt to jak przod juz wpadnie na asfalt to tył przejmoje reszte mocy i bokiem pojdzie :P Mi narazie nic nie siadło w napędzie ale słyszałem że są żeczywiście nie trwałe i tak jak mówi sarna1 głównie pada przód. Ja bym tak strasznie się nie wkurzył jakby mi siadł bo wolałbym w sumie tył napęd. 8)
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-02, 12:13   

SmasherE30 napisał/a:
Generalnie z tego co słyszałem to najczęściej padają przeguby i ta główna przekładnia transmisyjna... trochę o nią ciężko


powodem padającej skrzynki rozdzielającej są różne wymiary opon na przedniej i tylnej osi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16