Wysłany: 2005-10-22, 22:48 [E30] 325i Coupe Piotr_1
Przedwczoraj zakupiłem nowego bolida. Jest to 325i coupe e30 w diamantschwarz metalic. Mechamicznie jest prawie igła, optycznie nadawałby się do lakierowania. Służyć ma jednak do zadań specjalnych (Special Weapons And Tactics), więc lakier jak będe miał za dużo pieniędzy (nigdy?). Spłukałem się doszczętnie, niedługo zabraknie mi na jedzenie, ale trzymajcie kciuki Nie mam dziewczyny, to mogę mieć dwie Kobyłki, prawda
Zdjęć jeszcze nie będe robił ponieważ chwilowo nie mam czasu (jutro obrona mgr ) jest jeszcze brudna. Choć całkiem ją wypróżnić znalazłem czas.
Rocznik '87, silnik i wszystko fabryczne.
Z zewnątrz zapuszczona, nadaje się do lakierowania, no może przód tylko
Wyposażenie:
-Wspomaganie
-2 dodatkowe cylindry (ale to standard w m20)
czyli łącznie sześć o takiej samej średnicy jak w moim m40 a
ponadto skaczą wyżej
-el. szyby
-mech szyberdach
-zegarek elektroniczny (nie wiem czy standard)
-komputercheck (standard)
-Fotele Recaro (już wymontowane, kierowcy niestety porwany) przychodzą rurowe Sparco
-zderzak przedni koloru czerwonego a maska ciemnozielona
-3 ramienna skórzana kierownica bmw
-wydech końcowy sportowy typu "wiadro" fajnie ryczy, rozmiary wydaje się mieć tak jak BMW
-skrzynia manual oczywiście
- koła proste bbs alu bez kapsli 15''
- opony 205/55 w stanie dobrym
- immobilajzer
-brewki - pierwsze co zrobiłem to je unieszkodliwiłem (wyrwałem połamałem z impetem i wyrzuciłem do śmietnika, aż w ferworze połamałem trochę grill)
zawieszenie jak nowe
układ kierowniczy jak nowy
bezwypadkowa
zawsze jedzie prosto
Wady też ma: po wwywaleniu dywaników wilgoć i dziury w podłodze, strasznie mnie tym wkurzyła
PS. Czy ma ktoś się zamienić na maskę i zderzak przedni?? Ja mam w dobrym stanie do lakierowania, zamieniłbym się z dopłatą na diamantschwarz
Auto jest aktualnie spawane, wymieniam już drugi próg, łaty i wzmocnienia w kilku miejscach. Na to przychodzą rozpórki, niedługo wstawiam foty Stwierdziłem że nie zmieniam nadwozia. Ma to być mocne, nie musi być aż takie ładne. Po roku eksploatacji samochodu jestem bardzo zadowolony. Silnik ładnie, hamulce super, zawieszenie również trzyma pomimo kilku rajdów. Nic nie musiałem robić, jedynie zmiana olejów i misek i innych rzeczy które rozwaliłem. No i naprawa nadwozia teraz.
Z wyposażenia doszedł most s4,27, auto tak zapindala że pierwszą imprezę po założeniu wygrałem a na kolejnej imprezie się rozbiłem o krawężnik kasując tylne zawieszenie.
Na dniach będą założone barany hartge z wydechem przelotowym zamiast kat.
Tak, to raczej łatanie dziur, a dodatkowe sprawy to właściwie rozpórki tylko. We wzmocnienia bez klatki niestety nie wierzę chyba że profi robota na którą mnie nie stać... Drugi próg już zmieniałem wcześniej i druga strona była podobnie jak nie więcej spawana...
Sosen! W Szczecinie jest najlepszy KJS w Polska! Magnolia!!! Impreza z rozmachem, na ulicach, drogi pozamykane, milicja, wały chrobrego, urząd miasta, kluczewo w stargardzie! Prawdziwy rajd i publika! 3 dni upalania z łącznym czasem prób około godziny!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach