Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2005 Skąd: OŻARÓW MAZ.
Wysłany: 2007-03-13, 17:05 klepanie rantów w e36
Witam, troche szukałem ale nigdzie jasno tego nie napisano, wlozylem dzis felgi i oczywiscie z tylu na dolkach przycieraja, i tu moje pytanie czy warto samemu zaginac z tylu ranty, ostatnio worek mówił ze sam zaginal moze i ja bym sie wzial ale nie bardzo wiem jak zeby ich nie pogiac.
Mozecie jakos pomóc??
Swoja droga to sie zdziwilem bo fela 8 cali et36 to wydaje mi sie ze powinna chulac na seryjnym zawieszeniu, moze przesadzilem z opona '235'
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
Najlepiej to podjedz do jakiegos znajomego blacharza...zrobi Ci to w przeciagu 30 minut...a samemu to wiesz jak to jest...moze lakiej odprysnac i co wtedy??
_________________ Jadac lewym pasem zjawisko dlugich swiatel w lusterku jest mi obce...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-03-13, 17:50
Tony h.Jak chcesz i wytrzymasz do 13,14,15 kwietnia to ma podjechac do mnie do Wawy nasz kolega z forum LUK 332 który ma taka maszynke co sie nakłada na piaste i rozginasz ranty prosto.Ja u siebie bede robił lekko przód .Liczy małe pieniązki a pożytek duży wiec jak bys chciał a masz niedalego i to jeszcze na Bielanach pewnie to podziałamy wiec wogóle masz blisko to może jak Luk sie zgodzi to i tobie to rozegnie tak jak należy a swoja droga to miałem takie felgi z opona 225/45 i było git nic nie przycierało .Dziwne Odzywaj sie na pw i jakoś to zgramy.Poczytaj w poscie przez Kujona zamieszczonym o robieniu tego typu rzeczy tez tu w stylizacji jest i tam LUK pokazał jak to robi ta maszynka.
_________________ POSIADANIE BMW JEST ZAWSZE SUKCESEM.TO NIE PODLEGA DYSKUSJI.ALE BYLOBY LEKKA PRZESADA TRAKTOWAC SAM DOWOD REJESTRACYJNY JAKO PRZEPUSTKE DO ELITY SPORTOWYCH SAMOCHODOW
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-03-14, 08:56
Ale tu podejrzewam że nie chodzi o zaklepanie ranciku tylko tak jak u mnie wygiecie na zewnatrz tego rantu całego.
_________________ POSIADANIE BMW JEST ZAWSZE SUKCESEM.TO NIE PODLEGA DYSKUSJI.ALE BYLOBY LEKKA PRZESADA TRAKTOWAC SAM DOWOD REJESTRACYJNY JAKO PRZEPUSTKE DO ELITY SPORTOWYCH SAMOCHODOW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2005 Skąd: OŻARÓW MAZ.
Wysłany: 2007-03-16, 11:04
dzisiaj dopiero wrocilem do chaty, tak mam 235/45R17 ide zaraz zamienie przednie na tylnie i zobacze czy tez trze, 225/45R17 bo jak rozmawialem z kims od biernackiego to powiedzial ze gwarancji na zaginanie nie daje i nawet w nowych sztukach czasami peka lakier na blotnikach, jezeli beda mi te wezsze tez tarly to wtedy bede zaginal ale jesli nie to kupuje drugie 225 i nie bawie sie w zaginanie. tym bardziej ze pojezdzilem troche na tych kapciach i jest tragedia, koleiny, wozenie po drodze i troche glosniej sie zrobilo w srodku, slychac szum kapci.....
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
tony na 235/45/17 to nawet mi obciera mimo że mam nadkola poszerzane pod 10 cali i sie jeździć na tym nie da , 235/45/17 to jest opona do piątki czy siódemki , ty powinineś mieć 235/40/17 ta opona jest o wiele niższa
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2006 Skąd: ruda slaska
Wysłany: 2007-03-16, 16:58
no ja wlasnie mam 235/45/17 z tylu i na standardowym zawiasie przy obladowanym aucie przy jakims uskoku jak dobilo to przytarlo o cos to raczej gdzies o wewnetrzna czesc nadkola niz rant..teraz jest twardsza i nic nie slychac bo juz tak nie dobija..ale podobno ranty tez mi sklepali jak mialem auto u blacharza bo prawie wtedy fele z oponami kupilem(bylo to prawie 2 lata temu a wtedy jeszcze nie czajilem tak tematu)..
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2005 Skąd: OŻARÓW MAZ.
Wysłany: 2007-03-16, 17:01
nie 40 profilu nie chce, zamienilem tyl z przodem i 225 na tyle trze ale bardzo rzadko, musi byc strasznie nierowna droga. tak juz zostanie a w tygodniu na przod zaloze 215/45R17 i tak przelatam sezon. bylem tez u biernackiego i powiedzieli mi ze sie nic nie da zagiecie rantow tak bedzie tarlo, i ze te ranty i tak juz nie sa proste tylko fabrycznie podgiete wg niego
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-03-16, 19:42
TONY H. napisał/a:
bylem tez u biernackiego i powiedzieli mi ze sie nic nie da zagiecie rantow tak bedzie tarlo, i ze te ranty i tak juz nie sa proste tylko fabrycznie podgiete wg niego
to ci niezle sciemnili. mozna te wewnetrzne ranty zagiac idaelnie i lekko wypchnac rant i nic nie bedzie tarlo. ja wypchnolem trosze caly rant i zaqlozylem 235/45 /17 z et 20 i byl luz na 2 palce a ty masz et 36 wiec 16 mm glebiej siedza.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Mar 2005 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2007-03-17, 23:03
Kujon napisał/a:
jaqub napisał/a:
ja mialem z tylu 235/45R17 na 8calach i et 47 i przy -25 nic nietarlo... ranty nie klepane...
no ale miałeśto ET jak na dojazdówce
hehe... takie sa feluny w Z4
ja co prawda wole moja niunke na motorsportach ale wszyscy mowia ze te z Z4 sa miodzio (moze sie nie znam) ale zeby zalagodzic sytuacje jedne sa na lato drugie na winter
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach