WITAM
Jestem już troszkę na forum, ale dopiero teraz wrzucam kilka fotek mojej blondyny.
Kilka słów wstępu:
Auto posiadam już ponad 2 lata. Jest to m20b20 na motroniku z lipca 1987 toku, jeszcze wąska lampa. Przebieg na zegarach ponad 218 tys. Z wyposażenia jest tylko check, szyberdach i lewe lustro elektryczne (swoją drogą dziwne rozwiązanie). P
zdjęcia robione kilka miesięcy, wszechobecna odwilż,
....i kilka ostatnich fotek, jeszcze na kólkach zimowych.
P.s. foty robione telefonem dlatego sorki za jakość, a do maniaków nisko, twardo, szeroko (też mi się to podoba) - wiem że KOZA, gleba będzie ale niewielka.
_________________ Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
Ostatnio zmieniony przez center 2009-02-24, 11:20, w całości zmieniany 3 razy
hej,
bardzo dobrze, ze kolejna biala na forum, tylko jej przypadkiem nie przemaluj...
a i zerwij ta folie z tylnych bocznych szyb albo doklej na pozostalych....
_________________ do Waskiej lampy trzeba dorosnac...
BERCIK - RIP
powiem tylko tyle ze jej stan jest baaardzo dobry jak na te lata jest naprawde bardzo dobre i niewiele waskich lamp moze oryginalnie zaprezentowac taki stan. Andrzej tak jak mowilem wczesniej folia z szyb OUT!!! no albo przednie przeciemnij
zapodaj ładne zdjecia na letnich kapciach bedzie sie duzo lepiej prezentowac choc musze przytznac ze jak widzialem oststnio u ciebie pod praca wyszorowana to z daleka przyciagala wzrok
pozdr
kiera i gałka OUT!
szyby...(?) ja u siebie wywaliłem choć były delikatniej przyciemnione. też OUT!
klamki zmień na czarne.
"pachnidełka"... ja takiego czegoś nie wożę. chyba, że palisz "fajki"
poza tym ładniutka. fajny klasyk
WITAM PANOWIE
Odnawiam troszke temacik. Wczoraj, korzystając z dni otwartych Politechniki Białostockiej, postanowiłem sprawdzić, ile to z fabrycznych 164 Nm i 129 KM zostało.
Cały pomiar dokonany na hamowni podwoziowej LPS 3000 MAHA. Moja WHITE LADY jest całkowicie seryjną m20b20 z lipca 1987, jedyna przeróbka to wycięcie katalizatora. Chciałem zrobić zdjęcie wykresów ale niestety aparat w telefonie nie pozwala mi na to - zdjęcie jest niewyraźne. Mam nadzieje że uwierzycie
Wjeźdzjąc na hamownie pomyślałem sobie że ak będzie miała 120 KM to na 20 latkę z przebiegiem 219 tys bedzie niezłym wynikiem.
Wyniki to:
-135,2 PS na silniku
-100.6 PS na kołach
moc maksymalna osiągana przy 5580 obr/min
max moment- 179.8 Nm przy 5190 obr/min
panowie po próbie patrzyłem w monitor jak wryty , po chwili gęba się cieszyła
błąd tolerancyjny wynosi +/- 2%
a M5 pokazało 403 KM i ponad 500NM momentu
_________________ Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
Świetne wyniki Oby tylko dalej o nią dbać to w zamian pojeździ jeszcze ładnych pare kilometrów Biały sedanik z wąską lampą to piękne połączenie. Osobiście, jeśli mogę wtrącić to felgi bym wymienił na takie bardziej pasujące do epoki w której wyprodukkowano auto ale to tylko moje skromne zdanie Pogratulować auta
a tak apropo wczoraj wieczorem troche rozmawialismy z Wójkiem łukim i hubertem na temat tej hamowni i pomiarów... podobno jednak chlopakom wykonujacym pomiary zdarzaja sie spore beledy. nie zeby tak koniecznie bylo w tym przypadku bo Andrzeja autko jak najbardziej jest w bdb stanie
podobno jednak chlopakom wykonujacym pomiary zdarzaja sie spore beledy
Jestem przekonany że mając lampy starteca z tyłu na aucie było by jeszcze z 5 KM więcej.
Miki napewno moę się z tobą zgodzić że jest tam jakaś tolerancja, błąd pomiaru. Obsługujący hamownie mówili coś o +/- 2%. Tak czy inaczej w najgorszym przypadku i tak jest więcej od serii. :
_________________ Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach