Wlasnie w tym problem kujonku ze to ma byc na glebie min 60mm...oponki mysle ze 225/35 na te 10x17...wiec pewnie trza bedzie ranty przeklepywac, no nie?
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul. Braci Saków 5 (baza PKS)
794 001 051
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Mar 2005 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2007-03-28, 18:48
kiloff napisał/a:
przy 10x17 to dopiero ET w granicach 45-50 moze by dalo rade ..
dalo by rade trzec o srodek auta... nie ma bata trzeba wyciagnac nadkola... albo kombinowac z oponami... ja mierzylem 10x19 z et 18 i jakbym dal 225/35 to mysle ze jakos by to bylo... tylko ze min 3 bary i ostroznie zeby nie polerowac rantow felg na zakretach bo trapezik bedzie kozak
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-03-28, 22:33
Ja mam 8,5 et 13 i tyl 10 et 20 i przód po włozeniu gwintu zeszła gora kól do srodka ale i tak lekko przyciera na wiekszych wybojach ale to minimalne rozgiecie rantów dosłownie 2-3 mm rozwiaze temat.Tył miałem mocno przeroboiny pod 10 cali ale rant za to zrobili mi gruby i przyciera nawet na gwincie ale z mocna gleba.Dodam tylko ze z tych et 20 zrobiłem et 15 (pierscienie dystansowe po 5mm na strone )aby było tak jak na poprzednim zestawie felg .No niestety przycierki sa nawet na dobrym sportowym zestawie ale to poprostu troche za gruby rant mi zrobili na tylnich błotnikach przy przeróbce.Teraz musza to troche poprawic choc wole wygladu nie zmieniac.Niewiem może zeszlifuja ale jednym słowe przróbka moim zdaniem musi byc , szczególnie że planujesz taka glebe z tyłu jak ja.
_________________ POSIADANIE BMW JEST ZAWSZE SUKCESEM.TO NIE PODLEGA DYSKUSJI.ALE BYLOBY LEKKA PRZESADA TRAKTOWAC SAM DOWOD REJESTRACYJNY JAKO PRZEPUSTKE DO ELITY SPORTOWYCH SAMOCHODOW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach