witam...tez mam BORBET A w mojej e36 8.5 wszystkie 4... przymierzam sie do polerki...dajcie jakies foty jak wypolerujecie...jak bedzie wypas to szybciej sie zabiore mam nadzieje ze na rzemien zdaze ...pozdro!
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Kwi 2007 Skąd: Mielec/Tiel
Wysłany: 2007-05-08, 18:44
Bertizzz napisał/a:
witam...tez mam BORBET A w mojej e36 8.5 wszystkie 4... przymierzam sie do polerki...dajcie jakies foty jak wypolerujecie...jak bedzie wypas to szybciej sie zabiore mam nadzieje ze na rzemien zdaze ...pozdro!
Jak bedziesz polerowal to dzwon, zawsze pomoge, jak nie moimi dwoma lewymi rekami, to przynajmniej słowem
_________________ "...Zbyt pokręcony by żyć, zbyt rzadki by umrzeć...."
...Barabus a co myslisz o pojechaniu borbetow A sama pasta?ewentualnie drobniutkim papierem sciernym?jak to wyjdzie...jaka paste bys mi doradzil?pytam Ciebie bo jak dla mnie jestes profesor w tej dziedzinie
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2007-06-07, 12:17
Bertizzz napisał/a:
...Barabus a co myslisz o pojechaniu borbetow A sama pasta?ewentualnie drobniutkim papierem sciernym?jak to wyjdzie...jaka paste bys mi doradzil?pytam Ciebie bo jak dla mnie jestes profesor w tej dziedzinie
To znaczy o co ci chodzi Bo jak nie masz jeszcze polerki no to musisz od podstaw pokolei papierkami. A jak chcesz odnowić troche zapuszczoną polerke no to możesz spróbowac pastą AUTOSOL, uwaam ze pod tym wzgldem nie ma lepszej. Wszystk zależy od tego jak teraz wygląda fela, pokaż jakies foto poglądowe to postaram ci się doradzić
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
jestem pelen podziwu dla twojej machiny. kiedys probowalem polerowac ranty w swoich felgach lecz byly po piaskowaniu i odpuscilem. moze z twoja maszyna byloby mozliwe . sprobuje.
_________________ KLATKI,WAJCHY,SWAPY I INNE ......
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2007-06-28, 20:40
lokiecgb napisał/a:
jestem pelen podziwu dla twojej machiny. kiedys probowalem polerowac ranty w swoich felgach lecz byly po piaskowaniu i odpuscilem. moze z twoja maszyna byloby mozliwe . sprobuje.
Jak najbardziej jest to możliwe, po prostu trzeba tak długo jechać papierem o gradacji 80 aż znikną te wgłębienia, potem dajesz 150...240... 400 itd i masz polere
[ Dodano: 2007-06-29, 10:29 ]
Tak z nudów.... początkowo miałem wizje 11x16" w moich RSach, ale zrezygnowałem bo nie mam zamiaru robić wydmuszek z moich nadkoli
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
BARABUS, Jak możesz to podaj linka do pasty polerskiej którą polecasz, i jakich krążków polerskich używasz ? jakoś stopniowo czy zawsze tym samym ? felgi mam kerscher carmona czyli jak Borbet A ale z większym rantem i czym wypolerować tam głęboko rant już w kącikach przy lakierowanych ramionach ? szlifierka raczej nie .. czymś na wiertarkę ?
_________________ ...nieważne dokąd jedziesz,ważne ze bokiem...
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2007-09-22, 06:18
SOER napisał/a:
BARABUS, Jak możesz to podaj linka do pasty polerskiej którą polecasz, i jakich krążków polerskich używasz ? jakoś stopniowo czy zawsze tym samym ? felgi mam kerscher carmona czyli jak Borbet A ale z większym rantem i czym wypolerować tam głęboko rant już w kącikach przy lakierowanych ramionach ? szlifierka raczej nie .. czymś na wiertarkę ?
A więc tak:
- pasta to ta niebieska. jest trochę z grubszym ziarnem.... dobra do powierzchni nie dokładnie zrobionymi papierkami, czyli większymi rysami ale bez przesad
http://allegro.pl/item245..._aluminium.html
- pasta błękitna, taka prawie biała ale nie białą bo biała jest kupa bo się marze i pozostawia smugi z drobniejszym ziarnem... na allegro jej nie widzę, ja kupuje w sklepie w Poznaniu na u. Strzeszyńskiej na przeciwko Lisnera w dawnym Domarze czy jakoś tak
powiem tak, najczęściej używam tej błękitnej a potem na koniec biorę szmatkę trochę Autosola i ręcznie przepolerowywuję i jest bomba niebieską zazwyczaj biorę do małych elementów co trzeba ręcznie szlifować, często mi się nie chce i sa niedokładnie wyszlifoanie, wtedy niebieska pasta + szlifierka kątowa i cisnę do bólu aż dym leci ... i znikają wszystkie nierówności
Co do tych zagłębień to w borbetach dochodziłem szlifierką, teraz mam Borbet B na stole i pomału działam zobaczymy co z tego wyjdzie, bo nie ukrywam że aluminium jest inne niż w skręcanych felgach, jest bardziej ciemne i trzeba zupełnie inaczej do tego podejść, także będę sie dalej uczył
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach