BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] maaaad ->> 320i... I druga 320i...
Autor Wiadomość
maaaad 



Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2007-06-19, 20:34   [E30] maaaad ->> 320i... I druga 320i...








BMW 320i, produkcja 10.1987 r., royalblau metallic, goły i wesoły - nawet wspomagania nie ma :mg:
Trzeba będzie mu nowy lakier zafundować, bo troszkę w gradobiciu oberwał i ma kilka brzydkich rys, niewidocznych na zdjęciach. Z mechaniki - silniczek deko kuleje, no i zawias trzeba z tyłu zrobić (albo dyfer - stuka coś i puka, się zobaczy). Mam zamiar auto do stanu ori doprowadzić, bez bajerów.
Ostatnio zmieniony przez kuzyn 2010-06-24, 21:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
maciekab 



Dołączył: 11 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-19, 20:42   

ogolnie fajna Bunia :) ale jak wspomagania nawet nie ma to strasznie gola... felgi bym wymienil :)
pozdro
_________________
Moja Bunia 530i ;) http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=23170
 
 
 
Adi 
urzędas



Dołączył: 30 Sie 2005
Skąd: Hindenburg OS
Wysłany: 2007-06-19, 20:49   

Na zdjęciach lakier nie wygląda źle no ale zdjęcia nie oddają w pełni rzeczywistości za to środeczek fajnie zadbany. Fajna oryginalna E30 tylko tak jak maciekab pisze zmień felgi, przynajmniej na ori BBS.
_________________

zielony potworek, mała czarna dziewiętnastka i zielona z plecakiem
 
 
 
maaaad 



Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2007-06-19, 21:03   

Lakier jest o tyle rewelacyjny, że w cieniu wygląda na ciemny granatowy, a w słońcu, pod pewnym kątem, wpada w fiolet. Nie ma oczywiście mowy o żadnym kameleonie, ale różnicę widać ;)
Co do felg - w planie są właśnie 15 cali BBS. Na Mpakiet ma za słaby silnik, więc chociaż kółka będzie miała ładniejsze :D
 
 
kavka 



Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2007-06-19, 22:49   

Fajne autko :wink: A że golec to nawet dobrze ... będziesz miał co robić :wink: Jak tylko włożysz troszke pracy w niego to bedzie klasa :]

Pozdrawiam
_________________
Tizianrot 324d E30 ==> była
Teraz kierowca czerwonej iSki :p

Jaworzno LanS SQUAD :D
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2007-06-19, 22:56   

golas w e30 nie razi jak reszta auta jest ok i stoi na fajnych felach małym glebiątku....!
_________________
Weteran
 
 
 
wiechue30 
/////ALPINE equipped



Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2007-06-19, 23:07   

maaaad napisał/a:
Lakier jest o tyle rewelacyjny, że w cieniu wygląda na ciemny granatowy, a w słońcu, pod pewnym kątem, wpada w fiolet. Nie ma oczywiście mowy o żadnym kameleonie, ale różnicę widać ;)


no lakierek jest super - mam taki sam :wink: ogólnie beemka wygląda bardzo dobrze - zamień felaszki na ori BBS - od razu zyska jeszcze na wyglądzie :spoko: :spoko:
_________________
///G-STYLER///
///Cracov Lans Squad - Gleba Team///

" To nie kierowca wybiera samochód - to samochód wybiera kierowcę "
 
 
 
Miro 



Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2007-06-19, 23:29   

Chociaż koła i troszke niżej.
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
damiano_e30 
GERMAN STYLE



Dołączył: 27 Sty 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-06-20, 01:14   

maciekab napisał/a:
ogolnie fajna Bunia :) ale jak wspomagania nawet nie ma to strasznie gola...


a po co komu wspomaganie w e30 :?: E30 to lekkie auto i wspoma nie jest konieczna. No chyba że dla kobiety... Ja nie mam i nie chcę mieć, przez wspomę gorzej czuje się drogę no i troche mocy zabiera ;/
Mi brak wspomy nie przeszkadza mimo małej kierownicy.
 
 
 
puz 
swapownik



Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2007-06-20, 09:39   

damiano_e30 napisał/a:
maciekab napisał/a:
ogolnie fajna Bunia :) ale jak wspomagania nawet nie ma to strasznie gola...


a po co komu wspomaganie w e30 :?: E30 to lekkie auto i wspoma nie jest konieczna. No chyba że dla kobiety... Ja nie mam i nie chcę mieć, przez wspomę gorzej czuje się drogę no i troche mocy zabiera ;/
Mi brak wspomy nie przeszkadza mimo małej kierownicy.



buhahha to załóż jakieś sluszne felgi i zobaczymy jak bedziesz piszczal na parkingu lub latajac na torze :mg:

auto ładne tak jak poprzednicy pisali wsadzic do E30 mozna wszystko.

pozdro
_________________
 
 
 
damiano_e30 
GERMAN STYLE



Dołączył: 27 Sty 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-06-20, 10:16   

puz napisał/a:


buhahha to załóż jakieś sluszne felgi i zobaczymy jak bedziesz piszczal na parkingu l

pozdro


szczerze mówiąc to w 318 przy kołach 205 już nie było zbyt ciekawie na parkingu :mg:
 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2007-06-20, 18:30   

Auto ładne tylko felgi pasowaloby zmienić na coś dużo ładniejszego :mg: a tak jak tu piszą to faktycznie bedzie ciezko kręcić kierownicą beż wspomagania jak będą szerokie laczki :D więc można by coś pomyśleć o wspomaganiu :D
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
maaaad 



Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2010-02-06, 13:55   

Zapomniałem już, że w ogóle mam tu wątek z moim autem, ale pozwolę sobie odgrzać kotleta, bo auto prawdopodobnie pójdzie na sprzedaż i sensownym jest chyba zamieszczenie jak najbardziej aktualnych fotki i opisu. Na tych dwóch poniżej widać i założone felgi BBS, i lekkie obniżenie - sprężyny Eibach, wg. sprzedającego -40 mm.

Niestety, przez te parę latek, odkąd posiadam auto, obejrzałem sobie dokładnie spód... Malina to to nie jest, a jako że mam trochę pedantyczne podejście do auta, nie chcę już remontować (kilka łatek w podłodze, reperatura tylnego błotnika, nowy lakier - nie widać na foto, ale auto jest trochę porysowane.. no i wgniotki po gradobiciu). Jak ktoś się postara - zrobi z niej jeszcze ładne auto, tym bardziej, że w sumie części blacharskie już zebrałem (prawy błotnik w super stanie, 2 lewe - jeden w super stanie, ale chyba nieoryginalny, drugi z powierzchownymi nalotami rdzy, ale za to oryginał, reperatura tylnego nadkola firmy Klokkerholm). Aha, mam jeszcze "nowy" szyberdach, bo ten obecny był pod obiciem trochę podrdzewiały.
Auto ma teraz dołożone halogeny, OBC 1, kierownicę M-technic 1 w całkiem niezłym stanie. W razie sprzedaży auto pójdzie z BBSami, jeśli jego następca będzie miał też jakieś sensowne koła. Jeśli nie - BBSy zostają u mnie, a na sprzedaż idą "słoneczka" z pierwszych fotek. Z przodu i z tyłu rozpórki firmy Speedbox ( :mg: ), przednią dolną musiałem zdjąć, bo troszkę wydech w nią pukał.
Auto katowane nie było, na zimnym przez pierwsze 5-10 km jazda do 2-3 tys. rpm (taki mój głupi nawyk), olej wymieniany co ok. 10 tys. km, obecnie Liqui Moly 10W-40, poprzednio Valvoline MaxLife 10W-40, a jeszcze poprzednio - Castrol GTX High Mileage, 15W-40. Co było wcześniej - to już chyba tylko jakiś Hans wie. Silnik dostał nową pompę oleju (BOSCH), nową pompę wody (Ruville, o ile dobrze pamiętam), nowe wisko (BEHR), kopułkę i palec (BOSCH).
Przy okazji wymiany sprężyn, zrobione zostało zawieszenie - sworznie, drążki kierownicze, tuleje wahaczy - to akurat trochę wcześniej (przód), tuleje tylnej belki, tuleje wahaczy (tył). Generalnie elementy zawieszenia oczyszczone, odnowione, łącznie z tylną belką. Nowe klocki hamulcowe, tarcze mają jeszcze spory zapas. Wymieniony został też wał napędowy, bo krzyżak był tak zapieczony, że poruszał się z bardzo dużym oporem, co skutkowało drganiami podczas jazdy. Dyfer - standard, 4.10, zalany stosunkowo niedawno Castrolem.
Wymieniony został tłumik końcowy na tłumik firmy Ferroz, teoretycznie od 325i cabrio, ale wg numerów katalogowych miał pasować do 320i sedan/cpe. Wszedł z małymi oporami, ale do tej pory siedzi i nic się z nim nie dzieje.
Podłużnice są proste (od nowości, tak jak były), podłoga też - wszystko wskazuje na to, że auto nie było nigdzie uderzone. Aaa, radyjko - BMW reverse C w stanie bdb, w miejsce tego śmiesznego Philipsa z epoki, którego widać na jednej z początkowych fotek.



Generalnie auto jest zadbane, nie jest zapuszczone, w środku czysto, fotele niepoprzecierane, wszystko działa tak, jak powinno. Parę rzeczy było przy niej jeszcze zrobionych, których już nie chce mi się w tym momencie wymieniać. Zdecydowaną większość prac przy aucie wykonywał mój ojciec, straszny pedant (który zaraził się wirusem BMW, mutacja e30, właśnie przez ten egzemplarz), więc jak to się mawia - nie ma lipy i za to tez należą mu się wielkie podziękowania :spoko: .
Żal mi auta, wpakowałem w nie trochę kasy, no ale nie mam zaufania do napraw blacharsko - lakierniczych (przynajmniej nie na taką skalę, jaka tu jest wymagana - chociaż podkreślam, tragedii nie ma).
Ostatnio zmieniony przez maaaad 2010-06-24, 21:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12