Wysłany: 2007-09-04, 19:36 [E36] AREOX_m52 - powrót po latach.. nowy swapik
Witam !
teraz tak sobie pomyślałem zeby wstwić opisik mojego auta. Mowa o BMW 328i Coupe z 98r, auto w sumie full bez podłokietnika Kupiłem e36 tylko i wylaczne z tego względu ze kocham ten model. Z samego początku został zamontowany Kit K&N 57-1000i z filtrem stożkowym, obudową termiczną i dolotem zimnego powietrza własnej roboty, zawieszenie gwintowane, tarcze zimmermann sport, klocki EBS greenStuf kolektor ssący z silnika M50b25,shortshifter, szpera z m3, podczas przekladania silnika lekko podpolerowałem w glowicy kanały ssace i wydechowe tak dla picu i troche pobawilem sie wydechem i wywaliłem katalizatory:)
z wygldu nic nie pisze chociaz dodam ze zderzaki itp są oryg bez zadnego laminatu. auto jezdzi na 18 calwych kolach z oponkami 215/35. 225/35 niestety nie 3 czesciowych :(
pare fotek tuż po zakupie auta;]
obecnie:
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Grzesio 2015-03-01, 20:06, w całości zmieniany 30 razy
Piękna sztuka... pokaż fotki wnętrza. - zmiany oczywiście na +
Powiec mi czy po zmianie kolektora lepiej autko się wkręca i czy kolektor od M50 pasował bez problemu czy była jakaś żeźba. Bo właśnie się przymierzam do takiej zamianki.
Ladna masz betke, zmiany w jak najbardziej dobrym kierunku No i swapik sie szykuje, tylko dlaczego m52b28 Uwiez mi roznice zobaczysz niewielka, sam mam 2.8 i jezdzilem wczesnie duzo 323 i naprawde niezdecydowalbym sie na Twoim miejscu na taka zmaine... Wiec wniosek dlaczego nie wrzucic m54 albo cos z silniczkow ///M3.. Ale generalnie ladne masz autko, zapodaj jeszcze jakies foty wnetrza. Oby tak dalej Witamy na forum Pozdro. Siwy
Ładna sztuka zmiany jak najbardziej pozytywne i światełka masz super
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
swietny wozik! swietne fele! wygladaja jak hamann hm3 ale wydaje mi sie ze nie ori..
co do swapu to jestem tego zdania co siwy-e36..jezdzilem 323 i 328 tyle ze w e46.odczucia takie same roznice tylko na stoperze, ale nie ma co ukrywac m52b28 jest mocniejszy..pozdro
Witam! i odrazu dziękuje za pozytywane komentarze Co do waszych pytań to odpowiem na pare z nich:
Lucas_M3 - po założeniu kolektora szczerze to nie odczułem zbytnio tego czy auto lepiej idzie i sie wkręca. Napewno zmienił się odgłos silnika co do założenia nie było większych problemów. Grunt to dobrze uszczelnic kolektor i dobrze go przygotować (podstawka z m52, zatyczka ktora dorobisz u tokarza i wyczyszczenie go w środku). Poza tym bedziesz musial deczko przemodzić chwyty ktore służą do przyczepienia listwy z wtryskami. Po dłuższym czasie użytkowania moge stwierdzic ze auto przy spokojnej jezdzi potrafi wiecej wypic ale i chyba jezdzie moze deczko lepiej jak mu sie da:)
Co do felg to nie są to Hamanny ale bardzo je przypominają:P dlatego tez się zdecydowałem na nie. Niestety 18x8 ET15 zmusilo mnie do poszerzenia nadkoli... Firmy nie pamiętam bo jej nazwa była dośc skomplikowana hehe
Rano dokonałem wpłaty za silnik takze na początku przyszego tygodnia powinien byc u mnie hmm dlaczego swap?? Auto oryg było wyposażone w silnik 2.5l m52 w którym padła mi głowica ... koszt użyki różnie sie wahał, a ja człowiek który lubi utrudniać sobie życie zdecydowałem ze zrobimy strokera na 2.8 i kupimy nową głowice. Po przeanalizowaniu cen za kazdą z części + wysyłke(wał korboty korbowody itp) były dośc wyskie i uznałem ze lepiej wyjde jezeli kupie nowy silnik z małym przbiegiem w stanie BDB. I tak sie też stało bo akurat taki na stanie mial kolega "puz". Dlaczego m52b28??? wiązki komp skrzynia itp itd pasuje idealnie bez zadnych wiekszyc modów. SIlnik napewno dostanie nowa mape zaplonową i nowy wydech z kasówki... ale to dopiero jak beda pieniązki dlatego nic wiecej nie mowie zeby nie zapeszac hehe Zmiana na silnik np. S50 czy M54 to duzo duzo wieksze koszta jakby nie było
Fotki wnętrza postaram sie wrzucic pod wieczor
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez AREOX_m52 2007-09-05, 14:33, w całości zmieniany 1 raz
Hehe spoko dam pare mocno starych fot... jak bede mial auto to zrobie aktualne w dobrej jakości. Czerwona gałka została wymieniona na oryg M/// zeby nie bylo ;d
PS. jakby był ktoś zainteresowany felgami ktore mam obecnie zalozone bądz oryg lotką na tył z M3GT to prosze na pw badz zamienie na ciekawe RH,BBSy z mozliwoscia dopłaty
Ostatnio zmieniony przez AREOX_m52 2007-09-07, 09:36, w całości zmieniany 2 razy
Bardzo ładna widzialem autko na żywo pare miesiecy temu na parkingu Kauflanda w swidniku na zlocie przednionapedowek (audi&vw) na zywo wyglada jeszcze fajniej pozdrawiam
bardzo ładnie szczególnie w środeczku. kierownica moja ulubiona. siedzenia boczki też świetne. dla mnie do zmiany nadaje się tylko gałka od biegów. gratuluje auta a co do swapa to może lepiej na S50 B36 albo B38. albo M54 jak już.
bardzo ładnie szczególnie w środeczku. kierownica moja ulubiona. siedzenia boczki też świetne. dla mnie do zmiany nadaje się tylko gałka od biegów. gratuluje auta a co do swapa to może lepiej na S50 B36 albo B38. albo M54 jak już.
Chyba S50B30 286KM albo S50B32 321KM to są silniki M3
spoko z tym swapem. Chociaż z zewnątrz silnik niczym się nie różni ale napewno lepiej śmiga.
Powiec mi taką rzecz AREOX_m52, Na pierwszych fotach jest auto w serii i przednią nerke masz z modelu przed liftingiem czyli do roku 96 DLACZEGO podobna sprawa jest z bocznymi kierunkami są z 96-97
Bo była lekko walnięta i jak widać poprzedni własciciel poszedł po kosztach(chlodnica, grill, zderzak były zmieniane), a co kierunków mialem inne ale mi zaj..... taki kraj sami napewno wiecie hehe
Ostatnio zmieniony przez AREOX_m52 2007-10-01, 06:39, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach