pojawa sie coraz wiecej kombikow wiec i ja postawnowilem ze wrzuce swoja strychnine
wyposazenia dodatkowego nie ma za duzo jednak to mi w zupelnosci wystarcza, najbardziej zalezalo mi na sportsitze
z fabryki wyjechal z takim wyposazeniem :
- ABS
- wspomaganie
- kierownica mt I
- szyba z zielonym pasem
- szyberdach reczny
zmiany :
- seryjnie siedzial silnik m40b18 jednak sie skonczyl i wskoczyl m42b18 + instlacja lpg stag 200
- silnik przeszedl remoncik - nowe pierscienie, zawory, uszczelniacze, sprawdzana glowica i blok, panewki trzymaly nominalne wymiary wiec zostaly bmw, na gladziach cylindrow byly oryginalne slady po honowaniu wiec tez nic nie bylo ruszane. hamowany w borsku
- dyfer 4.10 z 25% szpera
- alu 16x9 cali by rial - sa ladniejsze wzory jednak te zamienilem za 15x7.5 cala wiec nie marudze
- "prawie" komplet oryginalow black hella - brakuje lewej mijania
- rozporka na przod
w planach :
- odswierzenie lakieru bo pojawiaja sie ruda tu i owdzie jednak powierzchownie, i delikatne obicia np. oba przednie blotniki
- nowa tapicerka bo ta juz dogorywa
- porzadek w wydechem bo ten "japonski" tlumik nie bardzo mi odpowiada
- chetnie byl obnizyl ale raz ze niska juz jest 10cm nad ziemia a auto sluzy do codziennego przemieszczania sie a dwa ze naprawde ciezko o sprezyny ktore tak mi posadza
- do pomalowania na czarno nerka i ramki wokol lamp przednich
reszta na fotkach
Ostatnio zmieniony przez center 2009-05-20, 11:33, w całości zmieniany 4 razy
Bardzo ładna trumienka! tylko wywal ten tłumik. Gazownicy się trochę nie postarali, mogli ładniej uporządkować tą instalację. Jaki uzyskałeś wynik na hamowni?
Ładny trumniak mają coś w sobie. Zmiana silnika napewno wyszła na dobre, teraz zacznie jeździć
_________________ Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
oto wykres i opis dokadnie taki sam jak w dziale technicznym
wykres gruba krecha to lpg, ciensza to wacha
chyba oszczedzali na papierze i moc na benzynce jest napisana dlugopisem
lpg - stag200 - bardzo slabo wyregulowany bardzo to czuc bylo pod noga, no i to zejscie przy okolo 2200 rpm, teraz po poprawkach duzo lepiej jednak nie mam czasu ani mozliwosci shamowac, na uspawiedliwienie dodam ze byla zalozona stara wkladka filtra powietrza - filtron, w tym momencie siedzi wkladka k&n nowka sztuka
z tym balaganem od lpg to troche moja wina bo parownik byl za maly i zmienilem na ten co teraz i nie bardzo mialem czas to ulozyc
co do silnika to rzeczywiscie jest odczuwalna roznica
Fajny ten trumniaczek Jedyne moje zastrzeżenie do do tego tłumika mam mi sie wogóle takie tłumiki nie podobają .
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
tłumik na pewno pójdzie w odstawkę, na ta chwile szukam kogoś u mnie w mieście żeby zrobić wydech z kwasówki ale chętnych brak
na odmie jest taki filterek, bo zdjąłem garść przewodów od płynu chłodzącego pod kolektorem, ogrzewanie przepustnicy - zobaczymy co będzie w zimie - i waz od odmy który był puszczony pod przepustnice, trudno określić czy teraz jest lepiej, na pewno ja jestem spokojniejszy ze silnik oddycha w miarę świeżym powietrzem
dzisiaj oddałem do malowania ramki wokół lamp przednich, mam nadzieje ze jutro założę już czarne
czarne ramki jak sie uda zostaną jutro zamontowane
jak kupiłem nie było obu znaczków, teraz już jest maska ze znaczkiem a na klapę pewnie za niedługo przyjdzie czas
na ta chwile oczekuje na shortshifta i is lippe
nowe fotki soon
pzdr
mucha
[ Dodano: 2008-01-24, 20:51 ]
witam
wydech pod silnik
fotki aktualnego wydechu :
fotki nowego kolektora :
spawy wygladaja ladnie, mam nadzieje ze beda rownie szczelne. jedna rzecz jest do poprawy w nim
mam nadzieje ze do 4 tys bedzie mozna spokojnie podrozowac z rodzinka, powyzej 4 tys ladny metaliczny "brzek"
czy to bedzie ladnie wygladalo to sie okaze bo plan jest taki zeby owinac pasami niepalnymi caly kolektor zeby cieplo bylo emitowane poza komore silnik
tym razem tlumiki robione pod konkretne zamowienie (nie pytajcie o cene), pojemnosc, srednia rur itd to co wyszlo z obliczen
tlumik srodkowy :
tlumik koncowy, dwu komorowy pierwsza : (jedno wejscie - dwa wyjscia)
rurki
55mm srednica zewnetrzna ze szwem, 1.5mm scianka niestety musialem kupic cale 6m,
do tego 3 kolanka 90st - mam nadzieje ze wystarcza - 54mm + scianka 2mm nie mieli innych
i wszystko bedzie laczone w takie sprytne klamry, w sumie bedzie ich potrzeba 3 szt, musze tylko dobrac odpowiednia srednice
kolejny mod
wentylator elektryczny zamiast wisko
- chlodnica 440mm z wejsciem na czujnik
- czujnik temperatury do chlodnicy - ten moj jest do kitu bo zalacza dosc wysoko - 3/4 skali na wskazniku - szukam takiego z 3 nozkami zeby wykorzystac w pelni mozliwosc 2-biegowego wentylatora
- wentylator org z e36 - odleglosc miedzy mocowaniami gornymi 520mm
- reszta to juz drobnica - konektorki, kabel
czujnik :
new chlodnica
wejscie na czujnik
czujnik na swoim miejscu
podlacznie do pradu
termoczujnik na chlodnicy 2-ie nozki : pod jedna podpinasz + z aku, druga laczysz z nozka nr 85 na przekazniku
przekaznik (sa 2 rodzaje na 5 i 4 nozki)
rozpiska przekaznika na 4 nozki
- 85 : j.w. do czujnika temp z chlodnicy
- 86 : masa - moze byc "-" na aku choc niekoniecznie
- 87 : "+" do zasilania silnika wentylatora - daj gruby kabel bo pobor pradu jest dosc duzy
- 30 : zasilanie "+" z akumulatora - gruby kabel j.w.
przy przekazniku na 5 nozek dochodzi jeszcze 87a ktore tutaj bedzie niepotrzebne - mozesz to zaizolowac lub szukac przekaznika na 4 nozki
mozna dac jeszcze bezpiecznik na kablu pradowym - ten do nozki 30 na przekazniku
i przy okazji 2 fotki z malym liftingiem przodu :
- dokladka od 318is
- nowe kierunki
- czarna nerka i czarne ramki wokol lamp
milej lektury
pozdro
mucha
Ostatnio zmieniony przez mucha 2008-01-25, 21:54, w całości zmieniany 2 razy
mysle ze w niedlugim czasie bedzie to najlepsze e30 w m42 pod maska
autko przyjechalo do polski jako bezwypadkowe, wiem bo sam sprowadzielm je a poczynione zmiany przeze mnie (silnik m42) a pozniej lifting i upgrade'y muchy robia poprostu kosmos
z niecierpliwoscią czekam na fotki wydechu, a w niedlugim czasie na pewno zobacze go osobiscie
pozdrawiam
_________________ BMW e34 525 make 1990 - bawarska limo
BMW e30 324td touring make 1990 - taniojezdne sportkombi
BMW e30 324d make 1986 - m42b18 powered
shortshift jest z Z3 ? Jaki skok lewarka jest teraz między 1 a 2 biegiem ?
końcówki wydechu nie bardzo mi pasują... ale skoro Tobie sie podoba i do tego chcesz cisze to trudno
nie no Mucha znam twoje zamiary na bierząco ale niewiedziałęm że z ciebie taki dokładny fotograf jest ) na sesje z swoim tede chyba do ciebie zajade a co do autka to idziesz w bardzodobrym kierunku podstwaa sprawny technicznie a wyglądem zajmniemy sie puzniej )
_________________ gleba przód-80mm tył -60mm mi tam starczy
pietrek : skok lewarka miedzy 1 a 2 to okolo 6cm, short shift z e36 podobno krotszy skok o 40% ale nie mialem okazji sprwdzic ile jest w seryjnym
kilku mośków juz dalo sie nabrac na ten wydech musze jeszcze tylko korek od lpg wrzucic pod klapke wlewu i bedzie git
frantic trudno powiedziec czy szybsza, na wiosne jak bedzie chwila wolnego kolejne hamowanko i wyjdzie czy cos przybylo czy ubylo
dzieki junior
Ostatnio zmieniony przez mucha 2008-02-01, 09:35, w całości zmieniany 1 raz
regulator cisnienia seryjny 3 barowy wskoczyl 3.5 bara
kierownica momo corse z naba momo, wszystko kompletne stan : idealny - to taki jak na polce sklepu to moja jest w prawie idealnym
PS.
niedlugo nowe felgi takze 16x9 cali jednak bardziej kultowe niz riale
po swietach byc moze uda mi sie dopchac do tapicera wiec i nowe obicia trafia na fotele co i jak juz niedlugo w kolejnym odcinku
Witamy w szacownym gronie posiadaczy i użytkowników MOMO Corse kiera wygląda super, a felaszki też są konkretne - wrzuć fotki jak tylko przymierzysz na auto
dzieki za dobre slowo
zone posiadam juz od jakiegos czasu a od 8 m-cy potomka w celu przedluzenia lini rodowej
fotele obszyte wlasnie ekoskora tam gdzie ta fabryczna juz nie byla do odzysku
felgi jesli znajde w dobrej cenie to przygarne ale na lato mniejszych jak 16/9 w tej chwili nie przewiduje
na ta kiere nakrecil mnie Wiechu i chlop mial racje, fajera jest fajowa
co do wydechu to w najblizszym czasie przymierzam sie do hamowania zobaczymy czy sa jakies efekty
jesli fundusze pozwola to lakierowanie bedzie
pzdr
mucha
Ostatnio zmieniony przez mucha 2008-04-11, 18:49, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach