Witajcie
Nikt zapewne mnie tu nie zna,chcialbym przedstawic swoja ukochaną Beatke
Jest to model 325e z roku 1985 z przebiegiem 149tys w momencie zakupu,w przeszlosci przez 22 lata jeden wlasciciel (rok urodzenia 1957)
Z wypasów ktorymi obdarzyła ją fabryka:
-niebieskie wnętrze (mi sie podoba )
-el. lusterka
-szyberdach
-Check control
-sportowy zawias (wpisany w brief)
i inne standardowe
to co juz zrobilem:
-wycięty katalizator (przelotowy całkowity,ale nie glosny..)
-to co widac z zewnatrz
-kierownica MT
-skrocenie drązka zmiany biegow
-kolektor z przepustnicą od m20b25 ( + regulacja przeplywki - 3 ząbki)
-znaczek 318
Plany na najblizszy miesiąc:
-regulator cis. paliwa
-mozliwe ze spawanie mostu (drugiego) o przelozeniu 3.73 lub 4.11
Plany na najblizsze 6 miesięcy (wiadomo,kasa):
-głowa od 2.0
-więcej nic nie potrzebuje,mój ideał
kolor - BMW cosmosblau metallic
Ostatnio zmieniony przez High-Tech 2009-03-15, 18:17, w całości zmieniany 3 razy
To lubie, waska lampa, dwa drzwi, 2.7 pod mache i wystarczy. Co nie znaczy ze nie masz przy niej jeszcze sporo do zrobienia Najbardziej mi sie podoba wnetrze, kurde choruje na takie, ciagle szukam Na wisone przydały by sie lepsze dywaniki i jakies koncowki tłumika (najlepiej wydech od 325). pozatym fajnie sie zapowiada, prawie to co u mnie, tylko ze ja mam 2.0 i bede wrzucał doł od ety. pozdro
Fajnie wygląda wygląd taki jak powinna wyglądac wąska lampa
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
wszystko to ogranicza uczniowski budżet (na szczescie do kwietnia 2009...)
w silniku juz nic nie ruszam,długo tu nie posiedzi...
wnętrze ori + dywaniki welurowe czarne
i z tego co widze (odbiegające od tamtego zdjęcia) gałka jest krótsza (ale ori)
aa i końcówki wydechu są inne
2 x kwasówka polerowana 50(albo 55mm niepamietam juz) ścięta pod skosem pozniej zrobie foto
nera na czarno , inaczej tego nie widzę, miałem chromowaną przy BH i odstawała jak dupcia za krzaka
jego nie słuchaj bo on to i tak zmienia swój poglad co tydzien i za kazdym razem ma racje pond wszystko..
Nera musi zostac chrom
Gadasz głupoty barabus... chrom nerka pasuje idealnie do listew zderzaków i w przyszłosci do ładnych swiecacych felg, pieknie podkreśla klasyke waskiej lampy bo o to tu własne chodzi
a czarna nera do czego?! do cimnych lamp i plastikkowych nerek... i to wszystko! i to własnie pasuje jak d.u.p.a do krzaka bo masz piekna klasyke z chromem w lini a tu cały ryj ciemny i wyglada jak upośledzona wtedy
Spoko to wyglada w szerokiej zrobionej na germana, ale w waskiej lampie w pieknym oryginale takiemu szpeceniu mówimy stanowcze NIEEEEEEEE!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach