BMW ma wprowadzić model M na bazie nowej kompaktowej 1, tyle, ze jedno M1 już był, więc co teraz zrobią?
Nowe M ma mieć 6cylindrów, 3 litry, ok.310 KM, 250 vmax i ok 6 s. do 100tki.
Ale czy wam się 1 podoba?Bo dla mnie wygląda jak na beczce prostowane...
Było już jedno M1, prawda, ale M3, M5 też jest kilka generacji i niebyłoby problemu gdyby nie to że pierwsze M1 (E26) było czysto sportowym, żeby niepowiedziećwyścigowym modelem, który trafił do sprzedaży tylko po to ażeby BMW zdobyło homologację...
Tylko że seria 1 to co, niby taka sportówka jak E26... Jeśli ta eMka ma mieć bude Coupe, to bedzie się nazywać M2, ponieważ Coupe i Cabrio mająmieć nazwę Seria 2. A wtedo to spox, ale mnie też jakoś to "nowe" M1 niepasuje... a to dlatego, że nie nawiąże do poprzednika, nawet jeśli bedzie mocniejsze, szybsze i nowocześniejsze...
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
a następna emka?czyli np. M2, hmmmm...dykusyjne auto....
Własnie, nie wiem czy wiesz, (część forumowiczów powinna to wiedzić) ale BMW chce wprowadzić pewną zmianę w nazewnictwie modeli.
Wszystkie limuzyny i kombi będą miały jak dotą nazwy nieparzyste: 1,3,5,7.
Natomiast wszystkie Coupe i Cabrio będą miały nazwy parzyste: 2,4,6.
I np, obecne M3 jest ostanim M3, ponieważ w nowym nadwoziu będzie się nazywać M4...
M6 mi jeszcze pasuje, ale M2, a już napewno M4 mi nie pasi M3, to M3, mimo że zmieni się tylko nazwa, to i tak już niebędzie to samo
To tak jakby do wujka nagle zacząć mówić tato
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-12-28, 22:36
Lukas napisał/a:
I np, obecne M3 jest ostanim M3, ponieważ w nowym nadwoziu będzie się nazywać M4...
ale hola hola, żeby nikogo w błąd nie wprowadzić ... Będzie i M3 i M4. Będą miały te same V8mki o mocy 400 konikóf. Będa się różniły nastawami zawiasu i ogólnym przeznaczeniem (oraz masa czyli nieco osiągami), ale to będa Mki, tak jak to było już w przypadku E36. Radomska gruba Zjarów MPWR jakiś rok temu kręciła filmiki z udziałem czernej e36 coupe S50b30 oraz niebieskiego sedana e36 z s52b32. Obie były M3. Teraz BMW po prostu wprowadza podział w oznaczeniach między sedanami a couperkami (codziennymi i sportowymi).
A co do M1 to nie będzie żadnego M1. Oznaczenie M1 jest zarezerwowane tylko i wyłącznie dla jednego, kultowego, i wyznaczającego nowe kierunki wozu i nie ma prawa stac się oznaczeniem innego rodzinnego małolata zrywającego asfalcik dzięki literce M na silniku. Będzie tylko M2 a jedynkę będa tuningowac inne firmy co już się z reszta stało (Hamman wsadził 5cio litrowego V8 MPowera i do**ał go jeszcze o 50KMóf do budy jedyneczki 5cio drzwiowej MONSTA ). Z tego co pamiętam to w Auto Świecie pisali coś o 2,5 litra turbo o mocy 325KMów oraz jeszcze mocniejszej wersji MPower chyba z 360cio konnym wysłuzonym s52b32, ale potwierdzam to tylko w 49% Mówie o dwójce.
Tyle wiem
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
_________________ Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60
# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA
Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach