BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kafarek
2008-01-03, 23:23
[E30] Piotr_1
Autor Wiadomość
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-03-27, 22:52   

Jest tak:
- namiar już podał Barabus
- w tym modelu a38 nitki są oryginalnie białe, niżej zamieszczam fotki nowej kieraty
- co do ściegu, to też trochę mnie zmartwił że nie zrobili prostego, ponieważ prosiłem o zgodne z ori. Prawdopodobnie było to niemożliwe technicznie lub zbyt trudne, bo scieg idzie jednym cięgiem do tyłu za ramiona i obszywa zmyślnie klapki skóry schodzące się do ramion. A w oryginale z tyłu chyba jest to tylko sklejone i bez nici. Jak pewnie widzieliście, niektórzy obszywacze ramiona przyszywają oddzielnie i te szwy widać z przodu - u mnie wszystko jest z jednego kawałka skóry więc z przodu nici nie szpecą. W dodatku specjalnie prosiłem o ładne wycieniowane i zaklejenie tam, gdzie się łączy skóra z metalem, bo niektórzy obszywacze w kierownicach sportowych robią to grubą skórą albo obszywają końcówki na około i sterczą paprochy jak kłaki spod bikini 20 lat temu. Już przyzwyczaiłem się do tego ściegu i nawet zaczął mi się podobać ;)
- skórka jest wysokiej jakości, dość delikatna i przyczepna, świetnie się jeździ
- z mieszkiem i wysyłkami był łączny koszt 180zł
- pamiętajcie przy dawaniu zlecenia, że wszystko o czym dokładnie nie powiecie, może zostać pominięte, nie wystarczy powiedzieć że ma być ładnie lub jak w ori. Wszystko trzeba ustalić żeby nie było niedomówień i ewentualnie szukać kogo innego jak będzie kręcenie nosem.


_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
Ostatnio zmieniony przez Piotr_1 2008-03-27, 23:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
misza 



Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2008-03-28, 00:33   

jest piekna nie ma co, ile cię kosztowała i w jakim była stanie, a taka podejdzie do e21??
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-03-28, 00:42   

:) To jest kierownica właśnie typowo do e21. Tylko kwestia naby pozostaje, być może taka sama naba jak do e30. Moja była w stanie agonalnym i bez klaksonu w ogóle. Stan jakby leżała na dworze 2 lata i w aukcji ją wygrałem za 78euro także ciężko coś znaleźć i drogo...
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
BARABUS 
WHEEL MODIFICATION



Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2008-03-28, 08:05   

Piotr_1 napisał/a:
:) To jest kierownica właśnie typowo do e21. Tylko kwestia naby pozostaje, być może taka sama naba jak do e30. Moja była w stanie agonalnym i bez klaksonu w ogóle. Stan jakby leżała na dworze 2 lata i w aukcji ją wygrałem za 78euro także ciężko coś znaleźć i drogo...


a ja jedną na allegro kupiłem za 50zł :mg: , ale szwaby na ebay leją się do 300 euro :lol:
_________________
ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !! !

-------->>>> WWW.BARABUS.PL <<<<---------
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-03-28, 09:10   

a ja chciałem sprzedać za 150-200 PLN i nikt nie chciał mojej Hartge :lol:

Ale teraz już nie chcę, sorry :D
_________________
Weteran
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2008-03-28, 17:53   

Piotrek, żeby nie było - ten ścieg jest bardzo ładny, ładniejszy, że ten który dałeś na powyższym zdjęciu, ale nitki wolałbym seledynowo-fiołkowe, czy jak tam nazwać - ALPINOWSKIE cena pewnie byłaby taka sama...
chyba moja znajoma robi w tej fabryczce z Kamiennej Góry.
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-07-19, 22:49   

Aby was zachęcić do picowania bryczek, umieszczam małe foto story. Wystarczy odpuścić sobie 2 odcinki M jak Miłość, a efekty cieszą. Felaki szykuję na sezon jesienny. Nabyłem alpiny ori 4x100 16x7 + 16x8. Felgi są jak nowe, tylko w dekle weszła korozja.

szlifowanie ręczne dość uciążliwe


maskowanie


mój snobistyczny grunt Wurth :D


baza i lakier
potem znów poprawki dla dwóch delki bo się popsuły
szlifowanie papierkiem 2500 fisher razem z emblematami
usuwanie paprochów
polerka farecla g3


efekt końcowy


rozdanie nagród końcowych

generalnie dobry lakiernik w tym czasie by pomalował 2 auta ;/ :lol:
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2008-07-19, 23:16   

masz numer orginalnego lakieru z felg Alpiny ? czy malowałeś zwyklym zsebrym ? widać różnice pomiedzy felga a dekielkiem ?


Wyszło bardzo dobrze ;) Spoko maskowanie ;)
Brawo :]
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-07-20, 18:53   

Prawie nie widać różnicy. Jest to spray z palety Motip, jak potrzeba to mam numer koloru.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2008-07-20, 18:59   

Piotr_1 napisał/a:
jak potrzeba to mam numer koloru.


Nie no, nie mam Felg alpiny także :wink:
 
 
 
Mauser 



Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2008-07-20, 19:47   

Skrobnij ten numer koloru, no i skąd go masz, ja szukałem, ale chyba za słabo . . .
 
 
 
BARABUS 
WHEEL MODIFICATION



Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2008-07-20, 20:08   

pochwal sie jeszcze skędy masz te alpiny :roll: .... wyszło przepięknie :]
_________________
ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !! !

-------->>>> WWW.BARABUS.PL <<<<---------
 
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2008-07-20, 20:17   

Mauser napisał/a:
Skrobnij ten numer koloru, no i skąd go masz, ja szukałem, ale chyba za słabo . . .


Obstawiam lakier z palety Fiata ewentualnie Daewoo :wink:
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-07-21, 12:00   

BARABUS napisał/a:
pochwal sie jeszcze skędy masz te alpiny :roll: .... wyszło przepięknie :]

Ma się k rozumić najgorętszy towar zawsze od Barabusa 8-)
A kod koloru MOTiP to 55310. Różnica jest malutka bo się człowiek zastanawia czy ją widać czy nie... ziarno podobne.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Mauser 



Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2008-07-21, 12:13   

Tego własnie było mi trzeba, teraz tylko odpowiednik RAL musze obczaić.
Barabus - załatwiasz Alpiny, a gdzie moje motorsport'y? :D ;)
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-05-30, 01:52   

Po obejrzeniu kilku projektów wzięło mnie na wspominki i postanowiłem odgrzać swojego kotleta :) Na początek kilka fotek z sezonu zimowego.
Tymczasem auto właśnie zagościło w PUZmeister garrage i nastąpi kilka istotnych zmian :wink:





_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2009-05-30, 07:25   

No to śpiewaj co tam wrzucasz? :]
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-05-30, 10:14   

s50b32, S3,45, wspom od e36, hamulce 312mm z przodu już założyłem, musiałem też zmienić koła na bk racing alpina 17'' ze względu na duże hamulce 8-) Koncepcja auta ma zostać taka sama, ma pozostać zwartym czarnym pociskiem do jazdy na co dzień, z tym że teraz trochę szybszym i mam nadzieję że zmiany pod maską zmotywują mnie do dalszych prac nad estetyką, bo jeżdżenie z m40 przez ponad rok było dość ciężkim doświadczeniem :?
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2009-05-30, 12:49   

Piotr_1 napisał/a:
s50b32, S3,45, wspom od e36, hamulce 312mm z przodu już założyłem, musiałem też zmienić koła na bk racing alpina 17'' ze względu na duże hamulce 8-) Koncepcja auta ma zostać taka sama, ma pozostać zwartym czarnym pociskiem do jazdy na co dzień, z tym że teraz trochę szybszym i mam nadzieję że zmiany pod maską zmotywują mnie do dalszych prac nad estetyką, bo jeżdżenie z m40 przez ponad rok było dość ciężkim doświadczeniem :?


umiesz jeździć po suchym, czy w deszczu też wyjeżdżasz? :D
_________________
Weteran
 
 
 
mattim_bmw 
oldschool'owiec



Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: kruszwica/poznań
Wysłany: 2009-05-30, 13:45   

Pamietam jak w niej siedziałem :D Fotele i kierownica tworza niezapomniany klimat :wink: pozdrawiam

p.s. a tej starej 3.2 od Adriana nie dało rady upchnąć?? wtedy była by baardzo alpinowata :D
_________________
80' rulezz :D

emeryt style :D :D

 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-05-30, 15:27   

Też myślałem o alpinie 3.2 Adriana, ale jednak mpower ma sporo więcej momentu obrotowego i sporo "niżej". O wrażeniach z deszczu dopiero napiszę :) Jeszcze ciekawiej chyba będzie zimą :lol: No trochę się boję, ale przynajmniej jest obudowa i 4 koła w stosunku do ścigacza :D
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
Ostatnio zmieniony przez Piotr_1 2009-05-30, 15:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BARABUS 
WHEEL MODIFICATION



Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2009-06-14, 14:24   

no i jak tam, kiedy można sie spodziewać tej eSki pod maską ?? ?
_________________
ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !! !

-------->>>> WWW.BARABUS.PL <<<<---------
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-06-14, 15:04   

Piotr dawaj foty foty foty :D
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-06-14, 16:06   

Wczoraj odebrałem. Może zacznę od pierwszych wrażeń. Wkładamy kluczyk, silnik odpala na dotyk. Chodzi jak nowy po prostu. Skrzynia 6 też idealnie. Nic nie przycina. Wspomaganie i zawieszenie chodzi super, choć sprężyny zrobiły się za miekkie jak na ciężki silnik i czasem lubi dobić jak hopnie. Jedzie się jak zupełnie nowym autem.

Wrażeń nie potrafię opisać słowami. Nie spodziewałem się aż takiego powera i elastyczności. Jazda wymaga pełnej koncentracji, ale zarazem subtelności w ruchach. Dlatego trzeba być mocno przytwierdzonym do fotela. Nie można mieć złego dnia żeby jechać tym autem. Nawet przy paczce trzeba dokładnie patrzeć na drogę, czy nie ma jakiejś plamy, większej dziury czy kałuży bo można polecieć. Drugi bieg, 3000 obr., wciskamy gaz i słychać lekki skowyt opon (szperka ładnie zaciska, koła lekko i równo uślizgują się, jedziemy prosto), mamy od razu 100km/h, wrzucamy trójkę i mamy zaraz 150 i tak dalej. To co się dzieje jest nie do opisania żadnym filmikiem. Dowolny bieg, dowolne obroty i silnik od razu ładuje jak złoto. Na niskich obrotach słychać równy warkot podobny jak v8. Duża elastyczność. Można jechać na niskim biegu i nie wajchować sobie biegami. Nawet z 4 osobami na pokładzie można zapiąć szóstkę przy 60km/h i równo lecimy do przodu.

Dźwięk ma niesamowity. Mpowerowy, gardłowy, ale bardziej jak messerschmitt. Na niskich obrotach lub bez obciążenia jest cichutko. Jak damy w palnik, to słychać go dwie wsie dalej jakby zbliżała się wojna. Komora silnika jest zawoskowana, stożek tymczasowo bo może założę puszkę. Foty zaraz wkleję.

[ Dodano: 2009-06-14, 17:10 ]
















_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
puz 
swapownik



Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2009-06-14, 16:24   

jedno z lepszych aut jakie udało nam sie stworzyc prowadzi sie genialnie kwintesencja sloganu reklamowego BMW
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12