menel naprawde dobrze sie zastanów nad tymi 18".Do takich felg jedyny sensowny profil to 30 albo i nawet 25 bo na profilu 40 lub 45 auto będzie wygladać jak terenówka.A na czymś takim nie da się jeździć po polskich drogach,każda najmniejsza dziura i po feldze a o krawężnikach juz nie wspomne.Chyba że masz to auto tylko na pokaz i będziesz je woził na lawecie to wtedy to inna sprawa
v12 napisał
Cytat:
pewnie!! masz taki zawias i to jeszcze pewnie gwint KW wariant 3 i smigasz na seryjnych sprezynach a te felgi 17" to sobie zalozysz jak kupisz komplet hamulcowy MOVIT!
panowie umowmy sie mozna jezdzic po dziurach na 17" i to z opona 205/40/17 po polskich drogach ale sama felga i opona o niskim profilu to niekoniecznie powod do uszkodzenia tych elementow! moze wy jezdziliscie na takich felgach na zwyklych amorkach i poucinanych sprezynach prosto z firmy "KOWAL- tanio" albo na 15letnich bilsteinach czy koni! do takich felg na nasze drogi trzeba miec pozadny zawias jak KW, czy H&R- mowie oczywiscie o gwincie, jezeli ustawisz dobrze takie zawieszenie nie ma problemu zeby poruszac sie po polskich drogach! wiem bo sam jezdzilem e30 na takich felgach....
Wiec coz koledzy tuning to nie jest gra w bierki tylko droga zabawa.....
i kazdy wydatek trzeba przemyslec....
Cytat:
do v12
Stary nie znasz mnie a już mnie obrażasz.W życiu nie obcielem ani jednej sprężyny a z 15letnich amorów to robie co najwyżej przecinaki.Dla mnie tuning to nie tylko duże fele i niski zawias(co mi z tego jeśli będe musiał jeżdzić 30km/h patrzeć tylko na której dziurze rozwale felge)Ja autem wole jeżdzić,paslić gume ścigać się,niż siedzieć z kumplami przy piwie przechwalając sie ile to ono ma koni i jak szybko :cenzura: umilając sobie w ten sposub czas w kturym zaprzyjaźniony warsztat wyprostuje mi felge lub zmienirozwaloną miske olejową.
A w gatke typu
Cytat:
panowie umowmy sie mozna jezdzic po dziurach na 17" i to z opona 205/40/17 po polskich drogach ale sama felga i opona o niskim profilu to niekoniecznie powod do uszkodzenia tych elementow!
to chyba sam nie wierzysz skoro pisasz że jeździleś już na 17".
Dla mnie taka gadka to poprostu kłamstwo .Mam już nie jeden komplet felg na koncie(dlatego nie zakładam tych 17" tylko mam je zamiar sprzedać)i wiem że wcale nie czeba się natrudzić żeby rozwalić 15" a co dopiero 17".Chyba że chodzi ci o jazde w niedziele do kościoła z prędkością 20 km/h to wtedy może żeczywiście troche czasu na nich"pojeździsz"
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2004-12-28, 18:20
no wlasnie cos sie je.ie z tym forum bo mi tez cytaty wyskakuja...
a co do 17" to juz mowilem..nie szczyce sie tak bardzo ze mieszkam w stolicy ale jest mi tu dobrze i jezdze "swoimi drogami" gdzie nie ma dziur ,raczej spokojnie ,predkosc mam nizsza od waszych bo...tak jak sie podpisuje . E30 LOWRIDER
do kosciola nie jezdze bo nie jestem wierzacy .
wspomniales ze mam autko na pokaz..faktycznie przyznam sie ze tak raczej jest.co dwa dni jezdze na myjnie tzw.slonia czy carmana(bezdotykowa).nie dopuszcze do tego aby moja beemka byla gdzies brudna.plaka do kokpitu zuzywam jednego na tydzien.
palic gumy jak ktos napisal to nie w moim stylu.po co scigac sie owszem ale w modlinie na 14".
pisk ze swiatel to dla mnie tzw.dresiarstwo.
z kumplami pic browar a jakby inaczej zawsze i wszedzie aby na swoim osiedlu i raczej u kogos na kwadracie(nie mylic z e30)
miski olejowej nie da sie rozwalic bo mam oslone.
felg nie naprawialem jeszcze bo zawsze mam na 17" opony 205x40 i 215x40 i przy dobrym zawiasie nawet dziura (ktorych i tak nie ma w warszawie) nie rozwali ani opony,ani felgi.krawezniki faktycznie sa moim wrogiem i nie musze parkowac tam gdzie one sie znajduja.parkingi sa od tego..czasami delikatnie da sie podjechac jak juz trzeba.poza tym mam dokladke mtechnika ktora zawadza najpierw o krawerek informujac mnie ze w tym miejscu jest za wysoki i nie podjade sobie 8)
pozdro
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2004-12-28, 21:31
aha..pare wypowiedzi wyzej jest zdjecie wstawione przez kirka mojej czerwonej e30tki na 17" oponki 205x40 i co?tak zle?(tzn.bardzo niski profil?)...przeciez normalnie wyglada i o wiele ladniej wygladaly te felgi jak jezdzilem bez kapsli srodkowych...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2004-12-28, 23:36
jak bylem u kumpla w pruszkowie tego od cabrio 325(znacie go) to pokazywal mi kozacka 750 E32 na alu 18" i szerokosc tylnej felgi to 11.5 z parapetem gdzie chowala mi sie stopa
zbieg okolicznosci bo akurat byla srebrna a V12 jak widac ma srebrna...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2004-12-29, 01:12
hehe ...ale mial kumpel nosa...szkoda ze sie nie znamy i masz inny roztaw srub bo przymierzylbym do swojej malutkiej e30tki twoje 18"wiem ze za szerokie bo napewno nie wejda mi 11.5 calowe na tyl ale.... kurde wyglad bylby kozacki z taaaakim parapetem
poza tym to wolalem dlugo sie nie krecic przy tej 750tce bo wiadomo jacy bezkarkowcy takimi jezdza...bez obrazy
walnij do mnie na priva bo jak handlujesz autami to moze mi szybko sciagniesz przed wejsciem ustawy po kolezensku (niby) jakas 325(24v) w touringu koniecznie tez czarna...
pozdro
a ja mam takie zapytanie, jak bedzie wygladala E30 1.8i z 16" np AZEVami na standardowym zawieszeniu ? chce zakupic jakies fele, w oko mi wpadly AZEVy 16" tylko sie zastanawiam czy to bedzie ladnie wygladalo, czy bede musial obnizac auto. Teraz mi sie wygodnie jezdzi, i chcialbym aby tak bylo, bo przed 1,5 roku jezdzilem GTI Pirelli ktory mial kilka centymetrow do gleby i z wygodnym jezdzeniem to nie mial nic wspolnego. Dlatego chcialbym pozostac przy wygodzie jaka jest jezdzenie BMW, ale nie wiem tez jak beda wygladaly fele wieksze o 2" od tych co teraz mam na standardowym zawieszeniu. Przeciez ta szpara miedzy opona a nadkolem jest okropnie ogromna. Sa jakies sprezynki ktore nieznacznie obnizaja ?
_________________ E30 1.8i M40
gg 3437874
Anonymous Gość
Wysłany: 2004-12-29, 18:06
brawo wreszcie ktos chce wieksze felgi niz 15 cali!
a sprezynki mozna np "eibach" obnizaja o 30mm a koszt 600zl noweczki!!
polecam!!
chlopcy bierzcie przyklad zkolegi zakladajcie duuuuuze kola 8) 8) 8)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sie 2004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2004-12-29, 22:57
Scigany napisał/a:
Teraz mi sie wygodnie jezdzi, i chcialbym aby tak bylo,
Juz samo zalzenie wiekszych felg spowoduje wyrazne obnizenie komfortu jazdy. Przeciez opona o duzym profilu pochlania znacznie wiecej drgan spowodowanych nierownosciami niz opona niskoprofilowa zalozona na 16".
Ale ja jestem za duzymi felgami
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Cze 2004 Skąd: Chojnice
Wysłany: 2005-01-02, 16:32
Tył faktycznie w dużym negatywie,może to fotomontaż?Czasami złudzenie optyczne powoduje,że felgi wydają się mniejsze niż są naprawdę.Sam mam 9x16,ale może zmienię na 8x17-a gleba już jest(-40mm)Pzdr.[/list]
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-01-02, 19:26
spoko pawel...tak jak mowilem..jak ten importer nie wymieknie to na lato zaloze bo sam napewno 3000 nie wyloze na alu.wolalbym za ta cene jakies zwylke 9x16" i swap motorku na 3.5.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-01-03, 00:43
no tak...ale dla M3 18" to pikus..tak samo jak bys zalozyl do e30 zwylkej 17"..porownaniem dla mnie moze byc M3 i 19" to jak e30 zwylka i 18"
poza tym jak wyglada zwykla e30 tka na 18" dalem przyklad na poczatku tego dlugiego postu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach