15go sierpnia wraz z Pancinem proponujemy rozegrać II Edycję BMW TRACK DAY na Torze Kielce.
Zasady podobne jak w zeszłym roku:
-limit do 50 zawodników,
-minimum 30 zawodników,
-jeśli liczba zawodników będzie oscylowała w granicach 30, to wpisowe wyniesie 100zł,
-im więcej startujących tym koszt wpisowego będzie mógł oczywiscię ulec zmiane (na mniejszy),
-trzy klasy pojemnościowe,
-zakaz stosowania ogumienia wyścigowego nieposiadającego homologacji drogowej (SLICK),
-itp. itd. kompletny regulamin będzie dostępny jeśli będą chętni na tego typu pojeżdżawkę,
-obowiązkowy kask dla kierowcy i pilota/pasazera.
Do końca kwietnia czekamy na odzew czy są chętni, następnie do końca lipca musi uzbierać się 30tu chętnych, którzy wpłacą wpisowe, wtedy impreza będzie mogła się odbyć, w przeciwnym razie kasa zostanie odesłana, a impreza odwołana, ale mam nadzieję, że to nie będzie miało miejsca.
Zapisy odbywają się tylko i wyłącznie w tym temacie na forum BEEMKA-KLUB.
Osoby nie złoszone do TRACK DAY`a u mnie, niebędą mogły wystartować.
Jest to konieczne, aby móc wszystko ogarnąć.
Wszelkie pytania proszę zadawać w tym temacie, oraz dopisywać się do listy, która będzie aktualizowana TUTAJ
Lista startowa:
1) LUKAS - E30 - M20B25
Pozdrawiam i do zobaczenia na torze ...
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
obawiam sie ze zakaz slickow to dla nich nie bedzie zbyt duzy problem ... oni poprostu nie maja ograniczeń i nie znają pojęcia strach:) szybcy i wściekli:)
_________________ 220 KM, turbo, nitro .... no kocham ten wóz
Ostatnio zmieniony przez kaja 2008-04-08, 14:28, w całości zmieniany 1 raz
A ja tak z ciekawości zapytam jak będzie traktowany punkt:
"-zakaz stosowania ogumienia wyścigowego nieposiadającego homologacji drogowej (SLICK)"
Oznacza to, że dla w miarę możliwości maksymalnego zmniejszenia różnic we właściwościach ogumienia wszyscy ślizgamy się na typowo "cywilnych" oponach i jest zakaz wjazdu dla opon jak toyo r-888, markgum n-rally czy maxsport rb5, czy też decyduje tak jak jest to napisane w "regulaminie" tylko fakt posiadania/nie posiadania przez daną oponę homologacji drogowej.
W takim wypadku na przykład wszystkie trzy w.w. opony będą dopuszczone i w praktyce i tak część przyjedzie na semi-slickach posiadających homologację, a część na "zwykłych" oponach...
Jedyne "usportowione" ogumienie jakie będzie mozna posiadac to np Toyo R888 czy Markgum N-rally.
Generalnie chodzi o opony posiadajace homologacje drogową (E).
Chodzio to że takie opony sa w miare tanie i łatwo dostępne, dzieki czemu praktycznie kazdego na nie stac.
Wiadomo że na tym torze pierwsze skrzypce gra przyczepność, czyli opony, dlatego ten punkt ma na celu wyrownanie szans miedzy zawodnikami i wykazanie sie umiejętnościami prowadzenia
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Opona ta tak jak markgum czy r-888 jest zgodna z regulaminem EKG ONZ 108R oraz posiada
znak dopuszczenia do ruchu E - podobnie jak markgum tez jest to zwykła "nalewka" tyle, że nie polska - i również będę mógł na niej jeździć.
Nie zmienia to faktu, że ci których nie stać na zakup tego typu ogumienia, a na tor wybierają się raz czy dwa w roku będą w trochę gorszej sytuacji... Ja akurat nie mam co narzekać bo jestem w o tyle dobrej sytuacji, że mogę przyjechać i na semislicku ze znaczkiem E i na "zwykłąej" oponie
Tak czy siak chyba bardziej wyrównane szanse były by, gdyby każdy jeździł na typowo drogowych oponach, a i na pewno było by bardziej "widowiskowo"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach