Wysłany: 2005-01-13, 19:38 SILNIKI HYBRYDOWE <eeehhhh :/>
co wam powiem to wam powiem...ale zbliżają sie wielkimi krokami czasy , w ktorych bedziemy podlaczali swoje cudenka do kontaktu:/ niebedzie już tego cudnego gangu garów ....ani tej podniety że zapalił bez problemu i nietrzeba pchac:P Kto jest za mną i za pare lat bedzie opłakiwał ze mną przy wodzie ognistej kochane spaliniaki??<beczy>hehe ...to beda straszne czasy:]
Anonymous Gość
Wysłany: 2005-01-13, 19:47 dobrze by było
oj niewiem niewiem....:/ wiekszosc producentów opiera się na ogniwach:/ na wodorze silniki strasznie szybko sie grzeja..mozliwe ze ogniwa wyprą tłokówki...oczywiscie jestem jak najbardziej przeciw!!i bede zasówał z transparentem!! ODDAJCIE NAM ROPE!!:)
Ja lubie napęd elektryczny, fascynuje mnie on i wcale bym się nie obraził jakbym mił jeździć kiedys BMW na prund. W końcu RWD będzie zawsze i odpowiedni współczynnik kg/km też
A m20 ... tak jak wszystko ... muzeum ... a dźwięk będzie mozna znaleźć tylko w formie cyfrowej
Dlamnie natomiast to będą straszne czasy .Zamiast wyciągać z silnika tłoki,korbowody czy zawory w poszukiwaniu koników mechanicznych to z elektrycznego silniczka wykręce sobie co najwyżej szczotki
Anonymous Gość
Wysłany: 2005-01-13, 20:52 ehhhh
no tak..bede mial zwolenikiow i wrogow:]ale jakos niewyobrazam sobie zycia bez mordowania sie przy benzyniakach...jednak to ma swoj urok..takie auta z silnikiem elektrycznym niemaja duszy...sa jak lodówka czy pralka..niewiem jak wy ale dzwiek pracujacujacych garow poprostu mnie uspokaja i jak je slysze to wiem po co zyje:]
mocry [Usunięty]
Wysłany: 2005-01-13, 22:00
Cytat:
...ani tej podniety że zapalił bez problemu i nietrzeba pchac:P
Hehe, ja tam za tym nie bede tesknil Nieznosze tego stresu rano
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lis 2004 Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2005-01-13, 22:16
BUHAHAAAAAAAAAA . Skąd te wieści prosze powiedzcie mi skąd ??????? Hybrydy to nie powiem co - kogo bedzie na to stac ... Jak narazie to silnik spalinowy ma jakąś przyszłość tylko oczywiście w innym wydaniu - EKOLOGIA , EKONOMIA I BIOPALIWA ITP -na to sie patrzy ! A gadanie ,że zaraz nam ropy zabraknie to tez nie powiem co ! Im dalej czas leci tym tą rope gdzies ktos jakies złoza odnajduje , starczy jej na naprawde długi okres . Tylko prosze mi tu nie mowic , że ja cos bredze ! Jestem studentem na Politechnice Poznańskiej na Wydziale Maszyn Roboczych i Transportu , kierunek Mechanika i Budowa Maszyn , specjalność Silniki Spalinowe - moimi wykładowacami są profesorowie liczący się w świecie jezeli chodzi o silniki spalinowe i właśnie stąd ta moja wiedza ( np Prof Jerzy Merkisz , Antoni Iskra , Wiesław Zwierzycki - zresztą za dużo tu pisac najlepiej wejdzcie sobie na strone Polibudy poznanskiej ) Mało tego Instytut Silników Spalinowych przy PP jest jednym z największych tego typu placówek na świecie !
P.S. Aha-jeżeli ktoś twierdzi , że silnik V8 jest generalnie lepszy w konstrukcji niz rzędowa szóstka to niech się puknie mocno młotkiem w łeb-to tak na marginesie .
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
Oj nie nie,nie zamienie wystrzalow z wydechu i smrodu niespalonego do konca paliwka na jakies scierwo elektryczne....elektryczne to ja moge miec lusterka
P.S. Aha-jeżeli ktoś twierdzi , że silnik V8 jest generalnie lepszy w konstrukcji niz rzędowa szóstka to niech się puknie mocno młotkiem w łeb-to tak na marginesie .
To mi się podobało
Mi tez
_________________ Marcin
Klubowicz
GG 6271263
------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW > Bóg powiedział ludziom co dobre :)
Aha-jeżeli ktoś twierdzi , że silnik V8 jest generalnie lepszy w konstrukcji niz rzędowa szóstka to niech się puknie mocno młotkiem w łeb-to tak na marginesie .
Wiem ze to troche OT, ale mozesz to rozwinac? Zawsze mnie to interesowalo a nie mial mi kto wytlumaczyc co i dlaczego, a budowy maszyn niestety nie studiuje
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lis 2004 Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2005-01-16, 21:42
Wszystko w swoim czasie ! Narazie to przyszedł czas sesji no i związane z tym nauki . Ale mysle ze szybko to ogarne i przedstawie ten temat , chcialbym takze wyjasnić kwestie wyzszosci silnika R6 nad V8 ( oczywiscie w osobnym temacie ) ! Musicie byc cierpliwi . POZDRO .
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach