Zanabyłem wczoraj od szanownego kolegi z Chojnic jego Touringa
318iT z grudnia 91r niektórym dobrze znany
Trochę elektryki, trochę fantów... Generalnie to, co chciałem w E30 mieć... Czarna buda, czarne szyby, czarna nera, black hella no i wycieraczki się trafiły Najważniejsze że buda zdrowa.. Silnik mniej ważny booooooooooooo??????
Jedzie do Puza po m50!!!!!!! Grzecznie ustawiam się w kolejkę
To są najważniejsze zmiany...
- m50b25
- gleba co najmniej -40
- pozycje w kierunki
- audio (muszę zamontować bo jest)
- elektryka w szyby
- wymiana wydechu na cichszy Remusa (dzięki Chris!!!)
_________________
Ostatnio zmieniony przez kafarek 2010-02-11, 16:18, w całości zmieniany 5 razy
Ładny trumniak, plan zacny. Powodzenia w modach.
P.S. popraw kożenie na korzenie
_________________ Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
Łukasz, m50 bo trumna ma się tanim kosztem nieco lepiej odpychać, a właśnie m50 u Puza jest w moim zasięgu.
Co do poprawek, to:
- brewki wyleciały,
- oświetlenie wnętrza naprawione
- wskazówki od zegarów na czerwono poszły
- część audio już założona (w tylne tuby wsadziłem 100 wattowe średniotonówki i gwizdki Alpharda, przygotowałem kostki i kable pod radio Kenwood KDC-W5141UAY, skrzynia z Alphardem SW-1203A pójdzie do bagażnika jak odpalę całość).
Troszkę porobiłem, powoli zaczyna to wyglądać jak chcę
- podłączyłem pozycje w depo z przodu
- kiera MT I
- audio kompletne (cyka i ryczy konkret)
- kolektor i dekiel na czarno + szlif
- dodatkowe oświetlenie bagażnika (foto później)
W tygodniu zmieniam wydech i mam nadzieję do końca sierpnia rzucić ją na glebę. Wydech i springi "praktycznie" już mam, czasu brakuje jednak na założenie (auto codziennie po 200km robi ) Resztę prac wstrzymał chwilowy brak kasy na cokolwiek
Moim problemem jednak i zmorą są felgi.. Niby fajne, ale nie fajne Czegoś brakuje. Poczekam na glebę i zobaczę.. Może środki na czarno, a rant w polerkę? Może inne felgi?
Ja bym widział HR Classic jak Baur.. lub alpina..
_________________
Ostatnio zmieniony przez kafarek 2008-08-11, 17:08, w całości zmieniany 1 raz
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Co do kabla słuchawki CB, to faktycznie przeszkadza. Ja CB jednak używam tylko w dalekich trasach, więc nie mam potrzeby wieszać gruchy przy nodze. Jak jadę dalej, to podpinam. Inaczej leży w schowku.
A podświetlenie bagażnika się przydaje.. W nocy jest jak w dzień
Nowe foty po małej kosmetyce Następne będą z nowym wydechem i zawiasem
I na koniec dylemat... Mam problem, bo mogę się zamienić na felgi. Za swoje 17" ze zdjęć mogę wziąć 15" Borbet T od kumpla. Docelowo widzę tam jednak Borbet A lub Alpinę. Kasy jednak teraz nie mam na takie fanty
Zostaw te 17", Lepiej się prezentują, żeby ten borbet miał ciut większy rant, to jeszcze może bym się zastanawiał. No chyba że chcesz trochę komfortu to już inna sprawa. Autko fajne ogólnie no i wycieraczki reflektorów do pozazdroszczenia
Troszkę małe i boję się że zginą na tle całego auta... Pojawiła się też opcja zamiany na Brocki 16" 7,5 cala przód 205/45 i 9,5 cala tył 215/40. A tutaj miło by było gdyby się Wrona wypowiedział czy potrzebuję dystans lub wypychanie nadkoli..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach