Witam zawsze zamieszczałem zdjęcia na forum swoich nowych nabytków (ponieważ u mnie na kompie jest za duże prawdopodobieństwo nieodwracalnej utraty ) bo miło jest tak po kilku miesiącach przypomnieć sobie jak wyglądało to całe zamieszanie, ale tym razem dałem ciała i fotek z samych początków nie będzie mam nadzieje że jak teraz zrobie jakies fotki to juz tu zostaną
za bardzo sie rozgadałem do rzeczy jakiś czas temu jak jeszcze miałem e30 z popularnym dziś silnikiem s50 (robi się ich sporawo i w pl i na forum) trafiła mi sie do kupienia e46 (z zawiła przeszłością) można nawet powiedzieć z bardzo zawiłą bo jest to e46 coupe z 2000r seryjnie wyjechało z fabryki jako 320i kupił je pewien Francuz jednak po jakimś czasie stało się 320d? polatało sobie tak trochę i zostało ściągnięte 7 miesięcy temu do polski nie wiele tu pojeździła i uszkodzenie mechaniczne i bark czasu i ochoty do naprawiania polaka było powodem półrocznego postoju auta, pokazałem je żonie i powiedziała że auto jest fajne " nie to co e30" po krótkich wyjaśnieniach że e46 bardziej bedzie nadawało sie do codziennej jazdy(nie jest tak twarde jak weekendowe e30 ) że nie wymaga tyle wkładu pracy co e30 ucieszyła sie i auto trafiło do mnie, nastepnego dnia zaczołem ją rozbietrać żeby ją troche podrobić zobaczyła to moja żona i skomentowała "przecież mogłam sie domyśleć teraz ją potniesz jak e30 i tak będzie stała przez 5 miesięcy, nie możesz jej zostawić w spokoju? kiedy ty z tego wyrośniesz ?" myślę co ona może wiedzieć- i tak stoi sobie od jakiegoś czasu
lipiec- decyzja stawiamy warsztat trzeba pieniędzy :sprzedać gole e46? (raczej ciężko;) ) w takim razie e30 która jest juz praktycznie skończona, a najwyżej kiedyś jak sie odkuję zrobię sobie szybkie e30 m3 (a i jeszcze jedno jak sprzedam to luk325 nie bedzie mówił że bez niego e30 by nie było ) e30-sprzdana
sierpień- dobra trzeba cos robić bo nie ma czym jeżdzić a zaraz zima- plan
AUTO MA BYć WYGODNE NA NASZYCH DZIURAWYCH DROGACH, POWINO PRZYZWOICI WYGLADAć I TYLE czy się uda? zobaczymy, a i ma mieć normalny dzwięk a nie parkotac jak ciągnik wiec wracamy do benzyny
załozyłem 17 ale okazało się stanowczo za mało trudno szukamy większych, jest juz tylna klapa csl
JAK COŚ MAM JESZCZE DO SPRZEDANIA PO 999zł
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 15:58, w całości zmieniany 12 razy
czekam na foty i opisy ... po poprzednich projektach smiem twierdzic ze znowu bedzie grubo ... nie zanizaj poziomu
czas wydorośleć jak to mówi żona i zacząć robić auta do jeżdzenia a nie stania
więc za duzo nie ma co się spodziewać mam nadzieje ze w niedziele będzie już złożona
nowa maska
[ Dodano: 2008-08-14, 08:53 ]
luk325 napisał/a:
Chyba byles pijany jak to pisales
czy o tej porze trzeźwy siedział bym przed kompem?
nakłądki na progi (dobrze że zapotrzebowanie na ciekawe graty do e46 jes znikome dzieki czemu różne gadzety mozna dostać w dobrej kasie, nie to co w e36)
zastanawiałem się właśnie ale skoro mechanicznych zmian nie bedzie wiele pomyślałem że nie bardzo tam pasuje, ale jeżeli masz inne zdanie to może być i tam
jest pewnien problem z felgami tz załozyłem męskie 17x10.5 skrecane i strasznie zgineły na aucie, pomyslałem że może 18 bbs le mans ale tez jakos ginie na aucie przy tej feldze profil opony musi być naprawde kurews.. niski a to nie przejdzie w lublinie wiec moze 19 " kupiłem przyszły ale chyba będzie odpust wracam wiec do klasyki i bedzie chyba bbs rs2 10 i calowy bedzie mozna założyć większego laka niż na 19 i w feldze bez duzego rantu wysoki profil tak nie razi
[ Dodano: 2008-08-14, 09:26 ]
slawo napisał/a:
uchyl rabka tajemnicy co bedzie pod maska
nie ma tajemnicy, ma być duży profil opony mieki zawias i silnik który pozwala wyprzedzac w pl. szukałem 3,0 m54 miło wspominam go z e36 ma mocny dół jest elastyczny itd ale szukałem i nie wiele ich jest w rozsądnej cenie a że warsztat trzeba stawiać nie dam za silnik 5-6 koła trafił mi się 2,8 z niebywałym przebiegiem i za jeszcze lepsze pieniądze i powiem szczeze ze narazie wystarczy, nie jest to co w 3,0 ale daje rade
daniel i po co te festyniarsie maski z m3 . chcsz zeby auto wygladalo szybciej niz jedzie
jak mam możliwość wyrwać gdzieś pare gratów za śmieszne pieniądze to biore co dają (taka moja wada) nie wiem właśnie czy nie przesadziłem bo jest też zderzak przedni od csl-a z karbonowymi dokładkami,ale nie bede dawał ze to m zostawie jeden tłumik dla ciebie
a tak naprawdę mam dość dażenia do szybkich aut bo na takie juz wiem trzeba sporo więcej kasy niż ja jej mam, budowałem e30 wszyscy mówili ale to będzie :cenzura: a tak naprawdę jechało ok ale do :cenzura: jeszcze jej sporo brakowało (tak jakieś 500-600 koni) ale z tym znowu nie bylo by trakcji i tak w kułko więc kij teraz pojeżdze sobie troche przeciwieństwem e30
mało tego auto bedzie emga kontrowersyjne bo dam czarne felgi z czerwonym rantem jak w japoncu a jaki chu...
tylko nie wiem co z kolorem zostawiać biały czy dać jakiś inny (wszyscy teraz niby idą w biały )
a tak naprawde mam juz tyle punktów że szybke auto narazie mi nie potrzebne, a tak naprawde to co 2,8 to jakis muł ?
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-14, 19:25
Skoro ma byc to wygodny dupowóz to po co w niego wkładac tyle hajsu ? Maska, dodatki felgi 19stki stylizowanie na M3, nowy lakier... Zanim się obejżysz włożysz w nią prawie tyle co w E30 a to dalej nie będzie to. Ja jeżdżę dwoma samochodami... E28 dopieszczam, doposażam, bardzo o nią dbam i jeżdżę nią raczej weekendowo-wieczorowo A na codzień jest Astra II 1,6 16v 99% seria nie licząc końcówki wydechu i w niej dbam tylko o nienaganny stan techniczny i o to żeby była czysyta, żadnych modyfikacji.
Gdzie ci się udało wyrwac takie rarytasy jak przedni zderzak od CSL`a ? I skąd masz klapę ? Interesuje mnie to bo planuje zakup E46 i chę zrobic w niej M3 look...
_________________ Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me !
Skoro ma byc to wygodny dupowóz to po co w niego wkładac tyle hajsu ?
tyle tz? ile?
nigdzie nie napisałem ile w nią wsadziłem
po kilku dniach bicia się z myślami został jednak biały- przed chwilą skończyłem nakładać ostatnia warstwę lakieru auto właśnie schnie w kabinie zostało w całości odmalowane jutro jak wyjedzie dam jakieś fotki (np. całkowity koszt malowania 650zł łącznie z nerkami listewkami i kołami nie dałem jeszcze 100zł za lakier dodatkow czyli 750zł)
maska przód 500zł ori waży 20kg a m 10kg cena jak za lekką maske do e30 z laminatu
Zanim się obejżysz włożysz w nią prawie tyle co w E30 a to dalej nie będzie to
co? oprócz cultowego wyglądu daje e30 ? ja widzę to tak auto moich marzeń z dzieciństwa pierwszą miałem 8 lat temu sprzedałem bo chciałęm e36 teraz wróciłem i sprzedałem bo wiem że ładną = niska e30 w polsce =lublinie nie służy do niczego więcej jak do stania, i rozpierdal.. misek jak za kilka lat=50 w pl. drogi będą zajebiste jak w de. to bardzo chętnie zrobił bym sobie z synem ładnego bandyte (marzenia jak narazie ) łądna e30 musi mieć glebe skręcaną felgę ale jak będzie miała laka 225/40 to i tak będzie wyglądała jak szczur musi być min 225/35=toczenie się do rzeszowa na zawody 3 godziny w e46 bedę miał 40 i myslę że nie będzie wygladać złe
[ Dodano: 2008-08-14, 20:28 ]
MAJSU napisał/a:
daniel325 napisał/a:
lakier dodatkow czyli 750zł)
maska przód 500zł
No chyba że tak po taniości wszytsko trafiłeś Na allegro te maski chodzą po 2 tyś... Na ameryańskim ebayu można je wyrwac za 200 USD.
ja zjebałe.. bo moja maska kosztowała 1000zł -500 (za tyle pchnołem ori=500zł
ale potem widziałem w niemczech jak schodzi czasem po 300 zł
[ Dodano: 2008-08-14, 20:29 ]
+ wysyłka teraz w de. es dobry okres maja wakacje jest sporo szans na rarytasy we wrzesniu bedzie gorzej, mam taka nadzieje bo słabo zchodzą tam nasze klapy csl
[ Dodano: 2008-08-14, 20:42 ]
MAJSU napisał/a:
daniel325 napisał/a:
lakier dodatkow czyli 750zł)
maska przód 500zł
No chyba że tak po taniości wszytsko trafiłeś Na allegro te maski chodzą po 2 tyś... Na ameryańskim ebayu można je wyrwac za 200 USD.
jak wszytko robisz sam to tak to wychodzi nie płacisz za robocizne ale równie dobrze w tym czasie mógłbyś cos zarobić
[ Dodano: 2008-08-14, 20:47 ]
MAJSU napisał/a:
A na codzień jest Astra II 1,6 16v 99% seria nie licząc końcówki wydechu i w niej dbam tylko o nienaganny stan techniczny i o to żeby była czysyta, żadnych modyfikacji.
ja od zawsze niby tłukę sie bmw (gratami to gratami ale bmw) i chyba nie wyobrażam sobie innego auta, a jak chcesz bawić się w jaki kolwiek tuning zarobkowy to nie wypada jeżdzić totalnym smieciem jak mam klienta który chce żeby zrobić mu dach w m3 e46 z carbonu to nie biorę i uczę się na jego aucie tylko testuje na swoim i tak włąsnie powstał- taje dach w mojej e46
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach