626 TEL.C-NETZ SIEMENS BEDIENHOERE telefon siemens
656 BMW BAVARIA C PROFESSIONAL
671 CD 10 Selektion
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System audio Hi-Fi
686 DIVERSITY-FUNCTION AERIAL
690 CASSETTE HOLDER pojemnik na kasety
801 GERMANY VERSION wersja niemiecka
860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT Kierunkowskazy z przodu i z boku
kilka już nieaktualnych fotek, ale co tam
chwile po przyjechaniu, początek zabawy
przód po rozbiórce
brudny bok
troche wnętrza
jasne skóry
w planach:
- pouruchamianie wszystkiego co popsute albo nie do końca chce ze mną współpracować, m.in parktronic, roleta tył, telefon itd
- pełne malowanie na ten sam kolor
- zabawa z tapicerką w środku
- gleba
- milion innych rzeczy
no i radość z jazdy
lepsze foty porobię wkrótce...
pozdro all
wnętrze jest piękne, wyposażenie też imponujące
jedyne co mi sie nie podoba to kolor i jak bym malował auto to na inny ale to jest kwestia gustu
oczywiści życze powodzenia w pracach i czekam ( jak inni pewnie ) na dalsze foto
Fajna środek nie wygląda na na zniszczony , tylko po co ją tak rozebrałeś
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
była bita w prawy przód więc trzeba było pokombinować
kolor po umyciu wyglada super, aż tak styrana nie jest, ale niestety poprzednicy nie popisali się dbałością o auto więc jest co poprawiać
leputaki....
Rozmawialiśmy już w Lesku! Doskonały wybór. Mam tylko nadzieję, że nie spuchniesz szybko E32 jest wdzięczna i da Ci radość jeśli lubisz sam siedzieć i dłubać. Widzę, że pracy przed Tobą jest sporo, bo rozgrzebana była solidnie. Myślę jednak, że dasz radę Podpowiem Ci również, byś robił sobie notatki z napotkanych problemów (choćby to tylko luźna śrubka była!). Gdy zrobisz połowę auta i zaczniesz uruchamiać poszczególne podzespoły zaczną wychodzić niedoróbki. Rozwiązanie znajdziesz wtedy najczęściej w tych notatkach! E32 było w swoich latach jednym z bardziej zaawansowanych elektronicznie aut w swej klasie, nie wspominając już o samej marce. Twoja wersja zalicza się do tych bardziej dopasionych, jest więc sporo rzeczy do psucia, a wystarczy tylko zaśniedziały styk (po tylu latach to norma!). Polecam również ułatwianie sobie życia.. Jeśli nie koniecznie chcesz mieć auto w oryginalnym wg VIN (jak z fabryki) stanie, a po prostu E32 w wypasie bo się podoba, to daruj sobie walkę z wiatrakami typ NIVO, HDC i inne. W życiu się to Ci nie przyda, a doprowadzić do używalności i działanie jest bardzo ciężko i bardzo drogo. Lepiej tę kasę zainwestować w B8 i dobre springi.
Powodzenia życzę i jak coś to masz mój tel. Będę mógł i będę umiał, to pomogę
chwila z aparatem przy pracach wewnętrznych:
tylna kanapa,siedzisko,zagłówki tył i schowek zostały wyczyszczone, zostały fotele przód ale to na cieplejszy dzień zostawiam bo ważą tonę i nie będe ich targał na górę
czyszczenie zawdzięczam:
schowek before:
w trakcie czyszczenia, jeszcze wilgotne
gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości czy warto, head & shoulders
schowek after:
siedzisko:
oparcie:
z podłokietnikiem out(szkoda że bez lodówki):
razem parę godzin pracy i polerowania i okazuje się że białe jest białe a czarne czarne
pozdro i polecam każdemu zabieg
Ten wosk ktorego uzywales nie jest zbyt dobry. Wogole do skor w autach "zaknietych" nie powinno sie uzywac impregnantow z woskiem bo wosk zostaje na powierzchni i skora ponownie szybko sie brudzi. Wosku powinno sie uzywac do skor w cabrio tam ochrona jest wazniejsza.
Mialem taki sam do bezowych skor i zrezygnowalem z uzywania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach