Dominik dźwięk twojego E30T...no torze był powalający
Tak szczerze, to nawet nie wiem jak Ci poszło, bo jak tylko mogłem to latałem po torze swoim E30, ale naprawdę rewelka
Szkoda, że nie miałem okazji z tobą porozmawiać na temat twojego woziku.
Widziałem że w środku masz dodatkowe zegary, ale zastanawia mnie jakie to są, EGT, Temp Oleju
Pozdrawiam i do zobaczenia
_________________ Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Dokladnie, mazy mi sie taka ladnie utrzymana E30 m20 turbo najlepiej 327i
Enzo, głupio mi to pisać, ale ona nie jest ładnie utrzymana... Stan techniczny jest ok, ale jeżeli chodzi o blachę i środek to niestety jest sporo do zrobienia.
Tymon, szkoda, że tylko dźwięk... Co z tego że turbo gwizda jak kierowca...
...nie ogarnia tematu.
EGT dochodzi pod 850 st na wyższych biegach, wtedy oczywiście odpuszczam. Przy takiej jeździe jak w Kielcach, czyli biegi 1-3 nie martwię się o temperaturę spalin. Na 4 i 5-ce silnik jest bardziej obciążony, wtryski nie dają rady i robi się ubogo. Druga kwestia to restrykcyjny wydech, który nie pozwala na właściwe odprowadzanie spalin. Temperatura oleju dochodzi max do 110 st ale tylko podczas pałowania w bardzo gorący dzień. Normalnie jest 90-100 st.
P.S. Wracając do dźwięku, to dla mnie the winner is Michał i jego biała V8
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Ostatnio zmieniony przez Dominik 2008-11-17, 22:49, w całości zmieniany 1 raz
Enzo, głupio mi to pisać, ale ona nie jest ładnie utrzymana... Stan techniczny jest ok, ale jeżeli chodzi o blachę i środek to niestety jest sporo do zrobienia.
I to jest wlasnie piekne w takich wozach, moja tez to ma
Na swiatlach kazdy sobie mysli ze 316i
I love this game
Ech, Panowie... jak to czytam, to nabieram chęci do pracy. Bo przyznam się szczerze, że czasem mam chwile zwątpienia... No i marzy mi się V8 Ale najpierw skończę to co zacząłem.
...Mam nadzieję
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Numerów nie mogłem odszukać. Wymiarami są takie same. Ale na fabrycznym kompie może być problem z uruchamianiem zimnego silnika. Będzie mocno przelewany.
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Czy są to może te: http://e-katalog.intercar...z-benzyny.html?
Planuje zakup DET 3, więc mógłbym pokombinować i wystroić tak żeby nie przelewał. Ew. wtryski od M50B25 mają chyba 190cc więc więcej od serii i do tego reduktor manualny na 4BAR (zawsze moge go skręcić do 3BAR). Co o tym sądzisz?
Jeśli lubisz wyważać otwarte drzwi, tracić czas i kasę... Miałem DET-a, później SMT a skończyło się na MS. Więc kup EMU albo Megasquirta i zrób to raz a dobrze. Lepiej uczyć się na cudzych błędach. Jeżeli chodzi o wtryskiwacz to nie jest to taki jak moje ale wymiarami powinien pasować. 190cm3 będzie za mało i jak będziesz butował bez monitorowania AFR to silnik zabijesz dość szybko. No chyba, że planujesz niskie doładowanie, takie 0,2-0,3 bara.
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach