Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że gorzej już nie mogli zrobić nowej 7. Poprzednia wersja była bardzo kontrowersyjna natomiast nowa będzie jeszcze bardziej. Jej tył jest tak okropnie zaprojektowany jak w modelu 3. Nie wiem, co w przyszłości z tego designu wyjdzie.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sie 2004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-01-28, 22:55
Szkoda gadac. Projektancji BMW udowodnili, ze zawsze moze byc gorzej. A ja uwazalem, ze osiagneli dno juz wczesniej ale teraz to juz sie w mul zaglebiaja.
FATALNY PRZOD, totalnie nie w stylu BMW, jeszcze jedna zmiana i nikt nie uwierzy, ze kiedys znakiem rozpoznawczym BMW byly podwojne reflektory.
BMW 760i/Li. V12 z układem VALVETRONIC, z układem Double VANOS i bezpośrednim wtryskiem benzyny. Niezmieniony. 5 972 cm3. 327 kW/445 KM przy 6 000 obr./min. 600 Nm przy 3 950 obr./min. 0 - 100 km/h 5,5 sekundy. Vmax 250 km/h. Zużycie paliwa UE 13,4 l/100 km.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2005-01-29, 00:43
W sumie to bachus zrobił własnie coś takiego .... wymieszął bude ostatniej 7 z akcentami serii e38
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
duchPW [Usunięty]
Wysłany: 2005-01-29, 01:06
Cytat:
Aktualnie produkowana generacja "siódemki" jest największym sukcesem w historii firmy. Do tej pory, w ciągu 38 miesięcy nabywców znalazło 160 tysięcy egzemplarzy tego samochodu.
.... nie oszukujmy się - tych aut nie robi się już dla nas - zapaleńców, ale tylko i wyłącznie dla kasiory.... jednak auta tak naszpikowane elektroniką i innymi skomplikowanymi urządzeniami uniemożliwiające samodzielne, bądź tanie naprawy spowodują moim zdaniem szybszą (w %%) utratę wartości tych autek i pospolicenie marki - to oczywiście duże uproszczenie, ale takie czarne myśli przychodzą mi do głowy jak na to patrzę (dowodem na to jest seria 1 - na razie ciągle jeszcze poza zasięgiem zwyklasów i szaraków w Polsce, ale w Niemczech już nie)
Wpadł mi pomysł na projekt-nie wiem jak z nim dotrzec na góre tam gdzie sie wybiera i decyduje ale moze byc niezle. Powiem tylko ze moja 960i byłaby wstepniakiem. z tym ze lampy 4 okrągłe i odchudzic to bydle - tak jak szczypłabyła przesliczna E38.
_________________ Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60
# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA
Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
łosiek - ale mnie np wkurza ze moj syn nie będzie mógł kupić swojemu synowi ładnej beemki bo juz takich nie będzie Po za tym jak juz będe bogadty chiałbym miec porządną starą bumę na weekendy i super lux IL na dojazdy do pracy ale takim czyms to ja nie chce.
z tych nowych podoba mi się M5 - a własciiwie sam silni i jakos X5 - nic mi sie w niej nie podoba ale samo to ze jest taka jest dla mnie fajne sądze ze za 10 lat niebęde się wstydził jezdząc taką - do pracy
_________________ Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60
# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA
Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach