Poszukuje fotek jak w temacie E30 na *17 z felaszkami 9,5/10Jx17 na tyle
oraz zapytanko jakie powinno być odpowiednie ET felgi żeby upchnąć takie cóś i jaka oponka na to
moja propozycja co do oponek to 235/35/R17 na 10J
a felgi 10Jx17 ET 22 dało by radę
już oblukałem tą stronke oz futury wyglądają git 10,5Jx17
pytam bo chciałbym upchnąć 10Jx17 na tył w swoich ZW1 na tył tylko nie wiem jakie ET wyjdzie lub jakim nadgonić dystansem ET bo teraz jest 8Jx17 ET 60 4x100
_________________ ... E30 TcBaur Majster ...
Ostatnio zmieniony przez boguś 2008-12-30, 11:26, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Paź 2004 Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2008-12-30, 12:02
z przodu trzeba wyciagac blotniki bo inaczej nie pochodzi to, z tylu na profilu 35powinnobyc ok pod warunkiem ze bedziesz mial gwint zeby wyregulowac twardosc i obnizenie. bez gwintu bedze obcierac bo nie dobierzesz takich jak trzeba amorkow i sprezyn.
ps tyl w samochodach na zdjeciach powinien siedziec nizej...
Ostatnio zmieniony przez adrian e30 2008-12-30, 12:08, w całości zmieniany 1 raz
co do gwintu na tył to się zgodzę będzie takowy tylko jakie ET będzie
teraz mam 8Jx17 ET 60 + dystans 30mm i jest luz a jak zrobię 10Jx17 to ET felgi się zmieni czy trzeba będzie większy dystans czy mniejszy bo jestem teraz zielony
oponkę na tył przewiduje 245/35/17
na przodzie widzę 8,5J / 9J max u mnie no chyba że błotniczki podegnę
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2008-12-31, 20:25
boguś napisał/a:
co do gwintu na tył to się zgodzę będzie takowy tylko jakie ET będzie
teraz mam 8Jx17 ET 60 + dystans 30mm i jest luz a jak zrobię 10Jx17 to ET felgi się zmieni czy trzeba będzie większy dystans czy mniejszy bo jestem teraz zielony
oponkę na tył przewiduje 245/35/17
na przodzie widzę 8,5J / 9J max u mnie no chyba że błotniczki podegnę
jak z 8" zrobisz 10" to pierwotne ET z 60 zmieni ci się na ET ~35 no i moim zdaniem przy takiej szerokości nie warto dawać już dystansy, bo np moje byłe Schmidty 10x16 et21 wcale tak gładko nie wchodziły , a oponka to 215/40/16 była naciągnięta i tarło przy obciążeniu jak sto
spróbuj bez dystansy być moze bedzie OK, bo 17" to nie to samo co 16, felga jest wyższa i opona sie inaczej rozkłada, dystans zawsze mozńa dodać
[ Dodano: 2008-12-31, 19:26 ]
mówimy tu oczywiście o nieklepanych nadkolach
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
jak z 8" zrobisz 10" to pierwotne ET z 60 zmieni ci się na ET ~35 no i moim zdaniem przy takiej szerokości nie warto dawać już dystansy, bo np moje byłe Schmidty 10x16 et21 wcale tak gładko nie wchodziły , a oponka to 215/40/16 była naciągnięta i tarło przy obciążeniu jak sto
spróbuj bez dystansy być moze bedzie OK, bo 17" to nie to samo co 16, felga jest wyższa i opona sie inaczej rozkłada, dystans zawsze mozńa dodać
nie da sie zalozyc rh zw1 bez dystansow , konstrukcja felgi na to nie pozwala.
Moim zdaniem najbardziej sensowan konfiguracja rh zw1 cup do e30 to 9 na przod i 10 tyl
z tym ze na przod musisz miec 30mm dystans (wtedy et wychodzi jakies 18) a na tyl dystnas 15mm (bardzo ciezko o taki przykrecany do piasty ale rh takie tez robilo i wtedy z tylu bys mial et 21).
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul. Braci Saków 5 (baza PKS)
794 001 051
Ostatnio zmieniony przez David 2008-12-31, 20:44, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach