BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DOMEX BMW Drift Day
Autor Wiadomość
casus maximus 
MOTORSPORT PROMOTION



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-05-08, 09:08   DOMEX BMW Drift Day

BMW Drift Day 2009 - PROMO
http://www.vimeo.com/4514804



Motorsport Promotion, Butch Customs oraz Rear Wheels Drive Klub serdecznie zapraszają wszystkich fanów driftingu, aut marki BMW oraz szeroko pojętej motoryzacji jak i tuningu na turniej driftu

DOMEX BMW DRIFT DAY


Który odbędzie się w dniach 27-28 czerwiec 2009 roku na torze w Wyrazowie koło Częstochowy.


- turniej przeznaczony jest zarówno dla amatorów, jak i profesjonalnych
zawodników;

- wymagamy jedynie podstawowego wyposażenia bezpieczeństwa (kaski i zapięte
pasy) oraz podstawowych umiejętności tak, aby uczestnik turnieju nie
stanowił zagrożenia dla siebie i innych;

- turniej daje amatorom możliwość porównania swoich umiejętności z
umiejętnościami utytułowanych zawodników, a wspólne treningi i udział w
zawodach pozwalają uczyć się techniki jazdy od najlepszych;

- uznany na świecie, klasyczny tryb przeprowadzania turnieju oraz bogata
oprawa i obecność mediów pozwalają zaistnieć w polskim motorsporcie i poczuć
jego prawdziwy smak;

- jednocześnie luźna, przyjacielska atmosfera sprzyja nawiązywaniu kontaktów
i eliminuje elementy niezdrowej rywalizacji, które są często obecne w
przypadku walki o punkty w systemie ligowym;

- profesjonalni zawodnicy mają szansę doszlifować swoje umiejętności na
ciekawej, technicznej trasie i skorzystać z wielogodzinnego treningu;

- atrakcyjne nagrody rzeczowe i wyróżnienia są dodatkowym elementem
zachęcającym do wzięcia udziału w turnieju.


Harmonogram zawodów:

27 Czerwiec /Sobota/ - dzień bez publiczności

od 8.00 –
rejestracja zawodników biorących udział w treningu.
10.00 – 17.00 – Trening
17.00 – 17.30 – Spotkanie organizacyjne przed zawodami
20.00 – ?? .?? – Spotkanie integracyjne

28 Czerwiec /Niedziela/ - turniej

8.00 – 9.00 – Rejestracja zawodników nieobecnych na sobotnim treningu
9.00 – 9.15 – Briefing
9.15 – 11.15 – Trening
11.15 – 11.30 – Briefing / Otwarcie zawodów
11.45 – 14.00 – Kwalifikacje do TOP 16 (przejazdy pojedyńcze)
14.00 – 14.30 – Ogłoszenie listy TOP 16, Briefing TOP 16
14.30 – 16.30 – Drift Taxi / Pit walk
16.45 – 17.00 – Prezentacja zawodników TOP 16
17.00 – 18.30 – Pojedynki w parach
18.30 – dekoracja zawodników, wręczenie nagród, zakończenie.

Koszt uczestnictwa w imprezie dla zawodników:
Wpisowe dla zawodnika (obejmuje również sobotni trening i gorący posiłek w dniu turnieju): 100 zł

Będzie możliwość przenocowania na terenie toru.
Podczas treningu i turnieju będzie wulkanizacja.
W niedzielnym turnieju będzie obecny katering.



Koszt uczestnictwa w imprezie dla kibiców:
Wstęp wolny.
Parking w bezpośrednim sąsiedztwie toru: 10 zł
Drift Taxi: 50 zł ( 2 okrążenia po sekwencji zakrętów )


Kontakt w razie pytań:
Piotrek:
tel. 600 956 669
gg. 4056360
Michał:
tel. 507 199 660
tel. 508 133 011
gg. 1840478
Dominik:
tel. 602 105 953
gg. 747761




Regulamin zawodów.

1. W zawodach mogą wziąć udział zawodnicy tzw. zawodowcy oraz amatorzy posiadający auto marki BMW.

2. Zawody składają się z dnia treningowego oraz z turnieju, który obędzie się w następnym dniu po treningu.

3. Ilość kierowców biorących udział w treningu jest nieograniczona. Uczestnictwo w treningu uwarunkowane jest wypełnieniem formularza zgłoszeniowego i uiszczeniem wpisowego do zawodów.

4. Wpisowe dla zawodnika (obejmuje również sobotni trening i gorący posiłek w dniu turnieju): 100 zł.

5. Jeśli liczba kierowców zgłoszonych w dniu turnieju przekroczy 50, organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie oraz likwidacji przejazdu zapoznawczego w kwalifikacjach.

6. Na teren toru (parku maszyn) może wjechać jedno auto zawodnika oraz jedno auto serwisowe (z lawetą). Każdy zawodnik może mieć trzech mechaników.

7. Dopuszcza się start maksymalnie 2 kierowców jednym samochodem.

8. Auta muszą być zarejestrowane z ważnym przeglądem oraz ubezpieczeniem OC.
Powyższy wymóg nie dotyczy aut profesjonalnie przygotowanych do motorsportu, czyli aut posiadających klatkę bezpieczeństwa, fotele kubełkowe, pasy szelkowe, wyłącznik prądu.

9. Jazda po torze MUSI odbywać się w kaskach, z zapiętymi pasami zarówno u kierowcy jak i ewentualnego pasażera (wyłącznie w czasie treningu i drift taxi). W miarę możliwości w sportowym kombinezonie w przypadku kierowcy.

10. Jazda po torze bez kasku i zapiętych pasów spowoduje wykluczenie zawodnika wyproszenie z terenu zawodów.

11. Pojazdy Drift wersji cabrio podczas jazdy po torze MUSZĄ mieć zamknięty dach.

12. W Drift Taxi mogą brać udział zawodnicy zakwalifikowani do TOP 16 zawodów
a. Drift Taxi czyli przejazd osób z publiczności w fotelu pasażera ma dystans 2 okrążenia po sekwencji zakrętów.
b. Kwota z drift taxi będzie podzielona równo po połowie między zawodnikiem (za okazaniem biletu) oraz organizatorem.
c. Cena biletu na Drift Taxi dla widza wynosi 50 zł (za 2 okrążenia)

13. Zabronione jest rozgrzewanie opon w miejscu na parkingu, jak i na torze. Dozwolone jest rozgrzewanie opon na powierzchni asfaltowej toru przy jednoczesnym przemieszczaniu się.

14. Przejazdy kwalifikacyjne i TOP 16 będzie oceniał zespół sędziowski składający się z zespołu sędziów.

15. W dniu zawodów w kwalifikacjach podczas przejazdów indywidualnych zawodnik będzie mógł przejechać 4 okrążenia sekwencji zakrętów, ale pierwsze okrążenie będzie okrążeniem zapoznawczym, niepunktowanym.
Pozostałe 3 okrążenia będą punktowane, z których będzie brane pod uwagę okrążenie o najwyższej punktacji.
a. Przejazdy finałowej 16-tki, ćwierćfinały, półfinały oraz finał odbywają się parami (Tsuiso).
b. doboru par dokonuje się w następujący sposób: I miejsce – XVI miejsce, II – XV, III – XIV, IV – XIII, V – XII, VI – XI, VII – X, VIII – IX.zwycięzca każdej pary przechodzi do dalszych rozgrywek.
c. każda para zawodników, na każdym etapie rozgrywek wykonuje dwa przejazdy punktowane i jeden treningowy. W dwóch (punktowanych) przejazdach każdy kierowca raz „goni”, a raz „ucieka”.
d. O kolejności ustawienia do przejazdów decyduje miejsce w eliminacjach – pierwszy jedzie zawodnik wyżej rozstawiony.
e. O zwycięstwie w Tsuiso decyduje Zespół Sędziów.
f. W przypadku remisu przejazd jest powtarzany. Liczba powtórzeń jest nieograniczona.

16. Zawodnicy startują w zawodach na własną odpowiedzialność z pełną świadomością istnienia ryzyka utraty zdrowia lub życia. Organizator, władze i kierownictwo zawodów nie odpowiadają za szkody spowodowane przez zawodników wobec osób trzecich, jak również nie biorą na siebie odpowiedzialności za konsekwencje wypadków dla samych zawodników lub ich mienia.

17. Zgłoszenie zawodnika do zawodów i podpisanie oświadczenia o odpowiedzialności oznacza akceptację powyższego regulaminu.
_________________
Rear Wheels Drive Klub - serdecznie zapraszamy
Ostatnio zmieniony przez casus maximus 2009-05-20, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Enzo 



Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-06-16, 17:25   

ktos z forum sie wybiera? :mg:
_________________
 
 
 
lokiecgb 
INTERNATJONAL SZOFER



Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: czestochowa
Wysłany: 2009-06-21, 18:55   

panowie szkoda bedzie jak ktos od was nie przyjedzie ;/ zapowiada sie spore grono zawodnikow i przednie nagrody :D
_________________
KLATKI,WAJCHY,SWAPY I INNE ......
 
 
 
EndliBMW 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2009
Skąd: P-ń/Czarnków
Wysłany: 2009-06-21, 22:29   

Ja jade :spoko:
Zapowiada sie mega impreza
 
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2009-06-22, 19:32   

Jak namówię kumpla to będe :)
 
 
 
KWKPiotr 


Dołączył: 22 Mar 2004
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2009-06-22, 19:54   

Oczywiście będę i ja - jak Ci przeszło przez głowę że mógłbym opuścić taką imprezę w sąsiednim mieście !!
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2009-06-26, 19:33   

Niestety muszę odpuścić, ale w przyszłym roku jestem na stówę :wink:
Dobrej zabawy koledzy :spoko:
Pozdro
Sosen
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Enzo 



Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-06-26, 22:08   

Kurde szkoda ze babci nie bedzie :(
_________________
 
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2009-06-28, 19:22   

1 Ogień
2 Jańczak
3 Mospinek :jupi:

Zawiodłem się że nie zobacze kilku gości w akcji ... Siwy złamał noge, kozioł ma rozbitą emke (dzwon z ogniem) a Enzo miał wycieki paliwa... (ten co robił zdjęcia i pytał dlaczego nie jeździsz to Ja :mg: )



Jak dla mnie ewenementem był 17 latek bez prawka :jupi: widać że projekt miał bardzo niskobudżetowy :) Pierwsze jego zawody chyba ... a przededł do Top 8 :shock: Inicjował poślizg przed clipping pointem , wcześniej niż ogień nawet, ładne kąty :) I to wszystko na zwykłych stalówkach :shock: Chłopak troche auto dopracuje, potrenuje i będzie na pewno w czołówce ;) Pokazał że ma talent.





Brawa przede wszystkim dla organizatorów :) Łokieć, Casus - jesteście świetni w tym co robicie :) Barierki, ochrona, odgrodzony park maszyn bez wstępu dla publiki... akurat to nie bardzo mi było na ręke , ale i tak wtargnąłem by zrobić kilka zdjęć, niestety PUZona nie widziałem w parku maszyn... mijałem go wcześniej ale w pierwszej chwili nie zajarzyłem że to On :/
Wielkie brawa za odremontowanie części nawierzchni :)

Nagłośnienie o wiele lepsze niż na TDC ...
Komentatorzy prowadzili impreze z jajem , czasami byli troche nudni - wybaczam... przez tyle godzin może brakować słów ;) Juby by pewnie do upadłego powtarzał "dobra linia" :lol:


Ipreza super , jak zwykle mam poparzenia skóry :lol:
Na następne BMW Drift Day biore grila , parasol ogrodowy i leżak :twisted:
 
 
 
mackillus316i 
M52TuB25 D2 Racing



Dołączył: 14 Lip 2007
Skąd: Poznań/Inowrocław
Wysłany: 2009-06-28, 21:59   

Pietrek napisał/a:
(ten co robił zdjęcia i pytał dlaczego nie jeździsz to Ja :mg: )



No to dalej Pietrek dawaj te fotki :wink:
 
 
 
Inka 



Dołączyła: 01 Kwi 2009
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2009-06-29, 08:42   

http://www.wiadomosci24.p..._101634.html#16

mała galeryjka znaleziona na necie :) byłam i siedziałam chyba najbliżej jak się da bo zaraz koło sędziego :) Paweł pokazał klasę :D to były jego pierwsze zawody, wychylenie/prędkość/show... dostał 92 punkty i zasłużył na nie. Szkoda, że zainicjował spina, ale w generalce jest na 5 miejscu!!

Wyniki ostateczne:

1. Wojciech Łubkowski
2. Przemysław Jańczak
3. Marcin Mospinek
4. Radosław Habrowski
5. Paweł Płaszczyk
6. Grzegorz Potocki
7. Adrian Pelc
8. Krzysztof Dzieniakowski
9. Grzegorz Hypki
10. Mateusz Włodarczyk
11. Kamil Korzekwa
12. Paweł Jagiełło
13. Jakub Endler
14. Tomasz Kozłowski
15. Zdzisław Głuś
16. Kamil Sikora
_________________
BMW E30 324TD 1988 - BeInka :) <- Sprzedana
BMW E34 530i V8 1992 - BeInka2
 
 
 
Ajnalski 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Kwi 2008
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2009-06-29, 23:22   

można koledzy poprsić o wiecej fotek bo coś biednie a chciałby zobaczyc co mnie omineło
_________________
my life my case...
 
 
 
casus maximus 
MOTORSPORT PROMOTION



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-06-30, 21:49   

DOMEX BMW DRIFT DAY by JBB
http://www.youtube.com/watch?v=6RviNn8ckjQ

_________________
Rear Wheels Drive Klub - serdecznie zapraszamy
Ostatnio zmieniony przez puz 2009-07-02, 06:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fil 



Dołączył: 05 Kwi 2006
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 2009-07-01, 17:53   

kurde film przekozak! impreza piekna..zaluje jak h.. ;/
_________________
kiedys B10 3.3 teraz X5 4.4
 
 
 
Enzo 



Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-07-02, 17:58   

Pietrek napisał/a:
1 Ogień
2 Jańczak
3 Mospinek :jupi:

Zawiodłem się że nie zobacze kilku gości w akcji ... Siwy złamał noge, kozioł ma rozbitą emke (dzwon z ogniem) a Enzo miał wycieki paliwa... (ten co robił zdjęcia i pytał dlaczego nie jeździsz to Ja :mg: )



Jak dla mnie ewenementem był 17 latek bez prawka :jupi: widać że projekt miał bardzo niskobudżetowy :) Pierwsze jego zawody chyba ... a przededł do Top 8 :shock: Inicjował poślizg przed clipping pointem , wcześniej niż ogień nawet, ładne kąty :) I to wszystko na zwykłych stalówkach :shock: Chłopak troche auto dopracuje, potrenuje i będzie na pewno w czołówce ;) Pokazał że ma talent.





Brawa przede wszystkim dla organizatorów :) Łokieć, Casus - jesteście świetni w tym co robicie :) Barierki, ochrona, odgrodzony park maszyn bez wstępu dla publiki... akurat to nie bardzo mi było na ręke , ale i tak wtargnąłem by zrobić kilka zdjęć, niestety PUZona nie widziałem w parku maszyn... mijałem go wcześniej ale w pierwszej chwili nie zajarzyłem że to On :/
Wielkie brawa za odremontowanie części nawierzchni :)

Nagłośnienie o wiele lepsze niż na TDC ...
Komentatorzy prowadzili impreze z jajem , czasami byli troche nudni - wybaczam... przez tyle godzin może brakować słów ;) Juby by pewnie do upadłego powtarzał "dobra linia" :lol:


Ipreza super , jak zwykle mam poparzenia skóry :lol:
Na następne BMW Drift Day biore grila , parasol ogrodowy i leżak :twisted:


Mogles pwoiedziec ze to ten jestes od tej e30 w majonezowym kolorze :wink:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16