na zdjęciu widać że są to mikody - znany jest mi przypadek pęknięcia tarczy i spowodowany przez to wypadek
dlatego ja bym nie kupił - znam ludzi którzy narzekali
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...
http://beemka-klub.com/forum/viewtopic.php?t=39677
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-08-07, 10:02
Nie słyszałem opinii o tych tarczach,
Ale mi się zdaje że lepiej założyć Power Disc z ATE
Ja mam takie w swoim e30 i mogę je polecić
Z tego co mi mówił LUKAS i On chce takie heble w Białej wsadzić
Moim celem jest po prostu wymiana starych zużytych już tarcz na nowe, bo nie da się jeździć. Nie chcę mieć efektu hamowania porsche 911, tylko w rozsądnej cenie wymienić zepsutą część.
Poszperałem sobie po różnych forach i w 3/4 opinii Mikoda dostaje ocenę b.dobrą w relacji cena/jakość, więc chyba się zdecyduję. Wrzuciłem na forum w nadziei że może ktoś w bmw i się pochwali swoją wiedzą
_________________ ... umysły marne potępiają wszystko co przechodzi ich miarę ...
Ja miałem ATE power disc w e30 i nie byłem zadowolony bo po 2tys. zaczęły bić.
Teraz mam właśnie takie mikody tylko, że w e34 i jestem bardzo zadowolony.
Przód i tył mam takie same z klockami ferodo i po przejechaniu 5tys dalej jestem z nich zadowolony.
tak więc, po wielu nieprzespanych nocach i meczących dniach namyślunku, postanowiłem zakupić taki oto zestaw. Tarcze zwykłe Mikoda ATM plus klocki Jurid.
jak już zamontuję i trochę pojeżdżę to opiszę jak to się sprawdza, pozdrawiam i dzięki za wszystkie głosy.
_________________ ... umysły marne potępiają wszystko co przechodzi ich miarę ...
tak więc, po wielu nieprzespanych nocach i meczących dniach namyślunku, postanowiłem zakupić taki oto zestaw. Tarcze zwykłe Mikoda ATM plus klocki Jurid.
jak już zamontuję i trochę pojeżdżę to opiszę jak to się sprawdza, pozdrawiam i dzięki za wszystkie głosy.
To ja z niecierpliwością czekam na wrażenia bo sam takowy zestaw mam zamiar niedługo założyć tylko chyba zdecyduje się na nawiercane Mikody.
Najbardziej interesuje mnie czy nie piszczą i czy nie pylą zbyt mocno (tyczy się to klocków), no i czy hamują oczywiście też
Ostatnio zmieniony przez cichecki0511 2009-08-12, 07:15, w całości zmieniany 2 razy
A więc kupiłem takowe tarcze i śmigam już na nich jakieś2tys km i jestem zadowolony jedynie piszczy mi z tyłu ale to raczej przez klocki Ale tarcze ogólnie polecam
Odświeżam temat by podzielić się wrażeniami
Na powyższym zestawie przelatałem już nieco ponad 2tyś km. Do dnia dzisiejszego hamulce spisują się bardzo dobrze, tarcze nie mają żadnych zwichrowań, pęknięć czy innych mankamentów. Klocki również mają się dobrze, nie pylą ścierają się równomiernie. Aby była jasność, muszę wspomnieć, ze przez pierwsze ok 500km hamowanie odbywało się w odgłosie piszczenia (klocki nie były niczym smarowane). Teraz jest już ok, owszem czasem delikatny pisk jeszcze można usłyszeć ale to sporadycznie. Tarcze zgodnie z zaleceniem producenta, przez 300 pierwszych km były docierane czyli delikatna jazda bez nagłych i mocnych hamowań.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu i szczerzę mogę polecić zarówno tarcze jak i klocki
_________________ ... umysły marne potępiają wszystko co przechodzi ich miarę ...
Ja śmigam na Mikodach nacinanych i nawiercanych i wszystko jest ok. Jestem zadowolony i polecam. Do tego mam klocki ATE i nie piszczą. Ale użytkuje je normalnie. Sam jestem ciekaw jak będa się zużywać klocki ale narazie trudno powiedzieć.
A ja nie jestem do końca zadowolony. Kupiłem te Mikody nawiercane na przód + klocki Breck i według mnie słabo hamuje. Przejechałem jakieś 1000 km, wymieniłem przy tym płyn na nowy. Robiłem też tył, tylko że po kosztach (tanie tarcze, klocki i szczęki) i tak się zastanawiam czy to może być tego przyczyna. Jaki jest rozdział siły hamowania przód/tył? I na ile sprawność tylnych hamulców ma wpływ na ogólną siłę hamowania?
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2009-10-04, 20:25
co to znaczy tanie tarcze na tyl ? jeszcze tansze od tych mikoda ?? i klocki breck to tez najnizsza polka, stawiam ze to wlasnie te elementy nie sprawuja sie jak nalezy.
co to znaczy tanie tarcze na tyl ? jeszcze tansze od tych mikoda ?? i klocki breck to tez najnizsza polka, stawiam ze to wlasnie te elementy nie sprawuja sie jak nalezy.
Znaczy używki w dobrym stanie Właśnie chodzi o to czy lepiej kupić inne klocki na przód czy zmieniać tarcze z tyłu bo nie wiem co ma większy wpływ na ogólną siłę hamowania?
Hehe, jutro pogadamy, ale czy w takim razie klocki Breck'a mogą być powodem kiepskiego hamowania (pozostawiając resztę), bo spotkałem się z opiniami że te tarcze Mikody są naprawdę niezłe a w moim przypadku raczej nie bardzo.
[ Dodano: 2009-10-07, 21:58 ]
gatun0 napisał/a:
cichy zdecydowanie przód .
Jeśli chodzi o rozkład siły to wiem że przód, chodzi o to w jakim stopniu.
[ Dodano: 2009-10-07, 22:02 ]
a i tak mi jeszcze przyszło do głowy - jaki w tym wszystkim udział ma serwo, bo to może to jest przyczyną a nie klocki/tarcze?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2010-12-08, 12:46
Koledzy minął rok , co teraz powiecie o tarczach MIKODA
Dokładniej chodzi mi o opinie MIKODA GT do E30
Jakie klocki zastosować do tych tarcz
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach