Moja Nowa Furmanka E30 344
Autor
Wiadomość
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2009-12-03, 21:54 Moja Nowa Furmanka E30 344
Jak w temacie to moja nowa furmanka
Początek prac przy wkładaniu silnika M62 b44
Ostatnio zmieniony przez POTEGAT 2009-12-05, 23:39, w całości zmieniany 1 raz
Yabi
Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Gru 2006 Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2009-12-04, 00:19
Kolejny pojazd międzygalaktyczny hehe lubie takie projekty!!
_________________ Było E30 320i 83r Lapisblau Było E34 520i m30b30 90r Silver Jest E34 525i m52b25TU 90r Diamant schwarz metallic
Mack`
Rumcajs
Dołączył: 16 Lis 2006 Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-12-04, 07:12
Auto po bułeczki i do codziennego poruszania się do pracy. Gratki
Będę obserwował jak jeszcze dopieścisz auto.
Pozdro
_________________ Z Miasta Latających Noży.
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2009-12-06, 12:44
Nowe fotki
bono20002
W.G.M.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2009-12-07, 10:28
zastąpiłes serwo pompą z 7 ?
chłodnica nie za mało wydajna? przy m30 i wichurze elektrycznej kiepsko chłodzi
_________________ Wszystko do e30 504-413-297
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2009-12-07, 14:32
Wspomaganie hamulca z 750
Chłodnica wydoli będzie visco i elektrowentylator
Szajbaa
Fan Marki
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-07, 18:58
jesli dobrze mysle to pompa z 750 jest połączona z pompą wspo??
_________________ tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2009-12-07, 20:04
Jeszcze po drodze jest gruszka
Miałem takie wspomaganie hamulca w e23 dobrze się spisywało pedał był miękki nie deskowaty jak w e30
orzel811
WYMIATACZ
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: gryfino
Wysłany: 2009-12-07, 20:30
ile cie wyniósł całkowity koszt swapa jak nie chcesz mówić to wal na pv
chodzi mi po głowie takie coś zrobić kiedyś, ale na razie na to nie mam czasu i chęci i funduszy
ogólnie to szacun za robote
pozdro
_________________ cicho...głośny ryk....mojej duszy...BMW!!!
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2009-12-07, 21:24
Jeszcze nie liczyłem
Przynajmniej za robociznę nie płacę
Ostatnio zmieniony przez POTEGAT 2009-12-07, 21:27, w całości zmieniany 1 raz
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2009-12-24, 18:50
Nowe fotki
Już niedużo zostało
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
bogib184
I'm back :)
Dołączył: 24 Gru 2009 Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2010-01-22, 21:36
Kolego Potegat jesteś wielki Dźwięk tego silnika to muzyka dla moich uszu a moim marzeniem jest przejażdżka takim cudem... Szacunek
slawo
Kierownik karuzeli
Pomógł: 46 razy Dołączył: 03 Lip 2004 Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2010-01-22, 21:43
na zimnym piecu? gratuluje pomyslu
_________________
WI$NIA
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Gru 2007 Skąd: Radom
Wysłany: 2010-01-22, 21:48
może panewki się mu nie podobają
_________________ E30 320i samodzielnie składana - satysfakcja z jazdy gwarantowana
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2010-01-22, 21:52
Wszyscy znawcy twierdzą że na zimnym silniku i robią ze mnie debila, a mało kto wie że m62 pracuje na wyższej temperaturze więc żeby wskazówka stała w pionie trzeba ją przestawić bo była na 3\4
Auto pracowało wcześniej z 15 minut nagrzewnica dobrze grzała więc silnik był już ciepły
Ostatnio zmieniony przez POTEGAT 2010-01-22, 21:57, w całości zmieniany 1 raz
slawo
Kierownik karuzeli
Pomógł: 46 razy Dołączył: 03 Lip 2004 Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2010-01-22, 22:12
wierze Ci na slowo
dzwiek masakrycznie piekny!
_________________
Ostatnio zmieniony przez slawo 2010-01-22, 22:12, w całości zmieniany 1 raz
Kruszon
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Dołączył: 04 Maj 2008 Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-22, 23:27
Raczej wymienic czujnik temp na kompatybilny z zegarami, bo temp pracy maja taka sama. Pion pokazuje 90st, a 3/4 110st. a zaden silnik BMW nie ma takiej temp pracy.
_________________
alexil
Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Gru 2006 Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2010-01-22, 23:54
POTEGAT napisał/a: Wszyscy znawcy twierdzą że na zimnym silniku i robią ze mnie debila, a mało kto wie że m62 pracuje na wyższej temperaturze
Dokładnie ! U mnie wskazówka na normalnie rozgrzanym silniku była w okolicach niebieskiego pola (temp. cieszy zmierzona termometrem miała wtedy lekko ponad 90 stopni).
alexil
Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Gru 2006 Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2010-01-23, 00:02
Kruszon napisał/a: a zaden silnik BMW nie ma takiej temp pracy.
Owszem ma. W M62 termostat otwiera się przy ponad 100 stopniach (105 jeśli dobrze pamiętam).
sowin19
sowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Sty 2007 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-01-23, 00:25
alexil napisał/a: (105 jeśli dobrze pamiętam).
103
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2010-01-23, 09:25
Czujnik temperatury jest z e30. Wcześniejsze m62 które robiłem też tak miało.
helmut
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: ŁĘCZNA
Wysłany: 2010-01-27, 10:22
Ten dźwięk jest kozacki żeby moja tak chodziła to bym był w siódmym niebie
A filmik kozak na maxa
_________________ nawet Papież jeździ BMW > Bóg powiedział ludziom co dobre
Pietrek
Inspektor Gadżet
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Cze 2006 Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2010-01-27, 21:45
POTEGAT , Nie ogarniałeś przypadkiem ostatnio elektryki w pewnym e30 2.8 w Będzinie ?
POTEGAT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2010-01-28, 22:19
Robiłem w tamtym tygodniu