Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-03-31, 12:59 [E30] Niskobudżetowe, niepozorne i szybkie
Wieczorem beda fotki itd
Na razie napisze ze buda to 84rok 2drzwiowe czyli najlzejsze e30
Silnik to M30B34 z dolem rozwierconym przez Schnitzera do M30B37.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-03-31, 19:53
niestety gora jest zwykla, chociaz nie wiem czy walek jest zwykly czy moze od 2.8 czy jakis inny ktory moze zwiekszyc moc.
Wracajac do tematu napisze teraz cos wiecej.
Najpierw fotka sprzed kilku dni, tak e30 czeka na serducho (czyste prezentuje sie calkiem dobrze, niestety rdza widoczna na przednim pasie to najslabszy punkt tej budy)
***Wybralem taka e30 gdyz jest to najlzejsza buda jaka znam (990kg w dowodzie rejestracyjnym), zero wyposazenia, brak szybra, oczywiscie wiem ze M30 ta mase podniesie, ale kupilem ten silnik w swietnym stanie i niedrogo.
Wyglad- totalna seria oprocz zderzakow ktore sa z szerokiej lampy, lakier byl diamant schwarz metalik ale ktos pomalowal calosc na czarny zwykly kolor.
Mechanika- seryjnie bylo M10gaznik, ale ktos wlozyl M40B16. Poza tym niskie niebieskie sprezyny.
Gazu na szczescie nie bylo.
fotki z dnia zakupu
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2011-05-09, 12:22, w całości zmieniany 8 razy
Wydech na przelocie i zostawionym końcowym tłumiku cichy nie jest. Do średnich obrotów jak Cie mogę jeszcze ale później to już naprawdę jeden wielki ryk. Bynajmniej tak jest u mnie...Więc najlepiej jakbyś dołozył środkowy jak chcesz żeby było ciszej...
Jak skrzynia M10 to zamach jednomas od M20 musisz założyć
Szperę wisco bym sobie darował, jak zagrzejesz olej to lubią czasem puszczać i nie działa jak należy...
Szkoda, że nie wyjąłeś całej belki z wachaczami od tego IXa, jest szerszy rozstaw kół i tylne tarcze są wentylowane.
Ogólnie ładnie się prezentuje to e30. Fajnie, ze wąska lampa
Życzę powodzenia w projekcie
Pozdro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-01, 02:35
-dzieki Yoshi za zdjecia dawcy
-zamach jest jednomasowy
-dzieki za info o belce z IX'a, moze w przyszlosci taka dorwe tanio
-wiem ze bez srodkowego tlumika auto ryczy konkretnie na wysokich obrotach, ale do 3000rpm nie bedzie sie wyrozniac a i tak bedzie ladnie przyspieszac powyzej 3000rpm pokaze pazurki
-bedzie tylko wiatrak elektryczny
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2007 Skąd: Orońsko
Wysłany: 2010-04-02, 17:13
Bambus 3.. napisał/a:
Szkoda, że nie wyjąłeś całej belki z wachaczami od tego IXa, jest szerszy rozstaw kół i tylne tarcze są wentylowane.
Pozdro
Belka jest taka sama wahacze również, inne są piasty i tarcze, bodajże tylko 325ix kombi miało wentylowane tarcze z tyłu, ja mam 2 komplety wahaczy z ix`a i wszystkie tarcze lite
miał być projekt niskobudżetowy, a Ty z takimi kapciami pojechałeś... rozejrzyj sie może za zderzakami od wąskiej lampy, bo te nie bardzo chyba pasują. poza tym to motor konkret, będzie pięknie chodził na takim wydechu, czyli nie 100% seria ale i nie 100% sport
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-02, 22:12
Jesli chodzi o wydech to tak jak napisales Yaster,nie seria bo to olbrzymie koszta przy M30 ale i nie zadna wiocha bo mialem juz taka konfigueracje w M20 jak chce zrobic w M30 i do 3000rpm bylo cichutko i przyjemnie!!!
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-04-02, 22:27, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-02, 22:24
A TAK POZA TYM PRZYZNAM SIę żE WRęCZ WSTYD BYłO MI ZAMIESZCZAć SWóJ PROJEKT NA FORUM, BO PRZY RESZCIE WYGLąDA BARDZO BLADO!!!!!
ALE WIERZCIE MI żE BARDZO WIELE PRZESZKóD STAłO MI NA DRODZE BY ZROBIć TO NA WYżSZYM POZIOMIE, WIęC ZOSTAłA MI TYLKO OPCJA NISKOBUDżETOWA, KTóRA JEST CZęSTO KONIECZNOśCIą W NASZYM NIEZAMOżNYM KRAJU
PROJEKT PO PROSTU WYNIKA Z MOJEGO ZAMIłOWANIA DO MARKI, MODELU E30, NAPęDU NA TYł I CHęCI POKAZANIA żE MOżNA ZROBIć SZYBKIE WYTRZYMAłE AUTO ZA śMIESZNEPIENIDZąDZE!!!
BęDE SIę BARDZO STARAł BY W CZERWCU POKAZAć DOBRE FILMY!!
e30 NIE BęDZIE ODZCZęDZANE!! PONIEWAż JA TAK NIE POTRAFIę!! WłAśNIE ZDAłEM EGZ NA PRAWKO, KTóRE ZABRALI MI ZA PUNKTY
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-04-02, 22:30, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-06, 18:31
ZAMOWIONYCH OPON NIE BEDZIE BO FRAJER KTORY UMOWIL SIE ZE MNA NA WYSYLKE POWIEDZIAL MI DZIS PRZEZ TELEFON ZE SPRZEDAL KOMUS INNEMU, wiec toyo na razie nie bedzie
Jechałem tą czarnulą bo miałem zamiar ją kupić, ale fura była malowana i to po rdzy plus parę innych pierdół więc sobie darowałem. Ale w sumie za tą cenę nie ma się co spodziewać cudów. Powodzenia w projekcie i pokaż, że bez góry pieniędzy też się da
_________________ KreatywnaEkipa - odnawianie rowerów i części samochodowych
OMGWTFBBQ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-09, 18:16
TomeX500, wiesz, wyrwanie waskiej lampy ponizej 1000zl (bo po sprzedazy silnika tyle mnie wyniosla) to i tak szczescie. Troche dziur jest, ale to nie ma byc lalka!!!
Ja musze wlozyc w miare szybko szybko M30 i zobaczyc co pokaze hamownia i jak mi sie bedzie jezdzilo poprzesiadce z M20B25. Jesli wszystko bedzie ok, to zajme sie blacha.
8maja sie hajtam, dzis kupilem garnitur i jestem splukany, 24kwietnia musze zabulic za obraczki, oplacic ksiedza hehe itd
Wszytko to utrudnia budowe furki, ale 10maja juz kasiora bedzie
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2010-04-15, 08:34
Pablo325i napisał/a:
-dzieki Yoshi za zdjecia dawcy
-zamach jest jednomasowy
-dzieki za info o belce z IX'a, moze w przyszlosci taka dorwe tanio
-wiem ze bez srodkowego tlumika auto ryczy konkretnie na wysokich obrotach, ale do 3000rpm nie bedzie sie wyrozniac a i tak bedzie ladnie przyspieszac powyzej 3000rpm pokaze pazurki
-bedzie tylko wiatrak elektryczny
Będzie ryczeć nawet do 3tys obr,znam temat
Wiatrak jak masz zakładać to tylko jakiś z e36 lub e46 gdzie jest dużo łopatek, i co najważniejsze połączyć go dobrze z chłodnicą za pomocą jakiejs uszczelki or smth, inaczej nie wychłodzi m30 . I tak przy pałowaniu będzie spokojnie na 3/4 wskaźnika temp stała.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 09:05
U mnie w M20B25 przelot +seria koncowy Bosal do 3000rpm bylo cichutko!!!
Majsu ktory wzial ode mnie ten silnik i jezdzi ze mna moze potwierdzic, wiec zdania sa podzielone
Podkreslam ze koncowy byl Bosal M20 a nie jakis szportowy basior.
Jesli chodzi o chlodzenie to mam juz porzadny wiatrak (e36 jak pamietam) ktory bedzie dmuchal na chlodnice wody (nową) i oleju (grubą).
Bede mial wlacznik w kabinie i wlaczal w momencie gdy wjade na jakis placyk/lotnisko
Poza tym jak moj wiatrak sie nie sprawdzi to poszukam jakiegos mega wymiatacza wsrod wiatrakow i se poradzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach