BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E46] ///M3 --==Mały==--
Autor Wiadomość
--==maly==-- 


Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-18, 11:05   [E46] ///M3 --==Mały==--

Witam
Rozkodowany VIN

Art. Wartość
Kod typu BL91
Typ M3 (EUR)
Typoszereg E E46 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik S54
Pojemność skokowa 3.20
Moc 252
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Tapicerka TEILLEDER W.N./ZIMT (N5ZM)
Data prod. 2001-07-05

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna elektryczna
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni
S490A SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT Regulacja szerokości oparcia
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe
S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL + TV System nawigacji Professional+TV
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S630A CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM Harman Kardon System głośników HiFi Harman Kardon
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

Wyposażenie seryjne


Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy III
S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lusterko wewn. przyciemniane autom.
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Regulacja fotela przedn. elektr. Memory
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy
S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kier. sport. wielofunk.
S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Obicie podsufitki, antracyt
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

I trochę innych pierdół czujnik ciśnienia w kołach, tempomat, pompowane fotele itp.

Auto kupione od 3 właściciela z pełną historią serwisową w ASO.
Kolor carbonschwarz oraz rude skóry.
Wszystkie kwitki od nowości łącznie z fakturą zakupu auta w DE oraz fakturami zakupu przez kolejnych właścicieli.
Nowe sprzęgło z dociskiem,katalizatory,piasty tył,wszystkie klocki, paski, filtry, sondy lambda i sporo innych. Kwoty za te elementy na fakturach z ASO. W sumie faktury na kwotę ok 30tyś z ostatnich 2 lat auto naprawdę dofinansowane.
Stan BDB od zakupu nie robiłem nic poza wymianą olejów płynów i ogólnym ogarnięciem.
Założyłem koła 19'' wypolerowane bo z salonu wyjechała na 18'', wypolerowałem nadwozie bo była myta na automatach oraz lampy diodowe na tył.









 
 
 
Miro 



Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2010-04-18, 11:32   

Fajna ale te koła są paskudne
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2010-04-18, 14:43   

Miro napisał/a:
Fajna ale te koła są paskudne


Nie tylko koła,ale kolor skór też.Ale to zawsze można zmienić-najważniejsze ,że emka w dobrym stanie mechanicznym.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
Ostatnio zmieniony przez ChriS 2010-04-18, 15:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maaaad 



Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2010-04-18, 15:43   

A mi się podobają i koła, i wnętrze :spoko:
_________________
 
 
--==maly==-- 


Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-18, 15:57   

Wszystkie te rzeczy to kwestia gustu ja to nie widzę innego koła poza oryginałem.
 
 
 
Sobek 
german style



Dołączył: 17 Wrz 2005
Skąd: PZL, Wernhout
Wysłany: 2010-04-18, 22:33   

zaje*****ta... szerokosci zycze... :) :spoko:
_________________
(OO=[][]=OO) Bayerische Motoren Werke
 
 
 
Dixi 



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-04-18, 23:38   

Gratuluje. Wygląda sympatycznie.
_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
www.e12e28.pl
 
 
 
kalolek16 
FISH a.k.a Dziku



Dołączył: 23 Wrz 2008
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2010-04-19, 00:23   

Jak dla mnie piękna :] kolor auta jak i środka idealny. Felga słuszna, to nie e30 czy e36 gdzie felgi są więcej warte od auta. Szerokości kolego szerokości !! !
 
 
BMW 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Skąd: okolice Wyszkowa
Wysłany: 2010-04-19, 11:09   

kalolek16 napisał/a:
to nie e30 czy e36 gdzie felgi są więcej warte od auta


jak masz zajechana e30 to moze i kola wiecej warte :lol:
 
 
 
kalolek16 
FISH a.k.a Dziku



Dołączył: 23 Wrz 2008
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2010-04-20, 12:01   

Buhahaha...na chwilę obecną nie mam żadnej e30, jednak tą co miałem była w stanie bardzo dobrym ;-] mam nadzieje, że kolega z forum nie długo się pojawi z tematem i wtedy powiesz mi czy ta e30 była zajechana chłopaku :brawo:
 
 
Pablo325i 



Dołączył: 19 Mar 2007
Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-20, 12:14   

fajny potworek 8-)
pojedziesz na hamownie?? :mg:

E46 M ma na tyle nowoczesna linie ze jeszcze wiele lat bedzie powodowac takie spojrzenia :wow: nawet u ludzi ktorzy nie interesuja sie BMW

[ Dodano: 2010-04-20, 12:15 ]
Podsumowujac- przepiękne auto z cudnym tyłem :D
Chyba jedyny słuszny kolor
_________________


gg 3777982
 
 
 
kalolek16 
FISH a.k.a Dziku



Dołączył: 23 Wrz 2008
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2010-04-20, 12:17   

Pablo325i napisał/a:
fajny potworek 8-)
pojedziesz na hamownie?? :mg:

E46 M ma na tyle nowoczesna linie ze jeszcze wiele lat bedzie powodowac takie spojrzenia :wow: nawet u ludzi ktorzy nie interesuja sie BMW

[ Dodano: 2010-04-20, 12:15 ]
Podsumowujac- przepiękne auto z cudnym tyłem :D
Chyba jedyny słuszny kolor


Zgadzam się, ale co do koloru są jeszcze dwa słuszne biały i czerwony ;]
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-04-20, 12:19   

Koła IMHO za duże trochę, ale to Twój wybór. 18tki wystarczyłyby moim zaniem. Po polerce ładnie wygląda. Lakierowana gdzieś?

Skóry tylko słabo wyglądają - zmęczone i kolor niekoniecznie szczególny, kierownica niemożliwie wyślizgana - obszyłbym na nowo :)

Ale tak to kultowy wóz. Hamowałeś?

Zainwestuj w kurs BMW w Zielonym Piekle :)
_________________
Weteran
 
 
 
--==maly==-- 


Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-20, 13:24   

Łukasz napisał/a:
Koła IMHO za duże trochę, ale to Twój wybór. 18tki wystarczyłyby moim zaniem. Po polerce ładnie wygląda. Lakierowana gdzieś?

Skóry tylko słabo wyglądają - zmęczone i kolor niekoniecznie szczególny, kierownica niemożliwie wyślizgana - obszyłbym na nowo :)

Ale tak to kultowy wóz. Hamowałeś?

Zainwestuj w kurs BMW w Zielonym Piekle :)


Łukasz felgi 18'' od M3 wyglądają marnie takie właśnie miała jak kupiłem oryginalnie ta sztuka na takich wyjechała z fabryki ale nie byłem zadowolony.
Co do lakierowania 3 błotniki i maska malowane auto kiedyś wypadło z drogi i wjechało w krzaki naprawa w ASO.
Mam zdjęcia od poprzedniego właściciela jak to wyglądało i nic groźnego żadnego uderzenia nie było.
Na aucie nigdzie nie ma szpachli wszystkie poduszki są z tego samego rocznika i miesiąca szyby wszystkie oryginalne łącznie z przednią żadne wnęki nie malowane tylko powierzchownie.
Skóry są brudne nie są nigdzie wytarte ani zniszczone.
Kierownica również brudna nie jest w żaden sposób wyślizgana specjalnie dla Ciebie zrobię fotki po czyszczeniu skóry i kierownicy jak mi się w końcu będzie chciało to zrobić. Auto ma 160tyś przebiegu do końca serwis w ASO więc przy takim przebiegu ciężko zniszczyć skóry zwłaszcza nappę.
Co do Hamowania to jeszcze nie na razie miałem tylko odniesienie do kilku szybkich aut i wiem,że jest dobrze czas licznikowy 0-200 około 15-16s więc tak jak ma być błędów w komputerze brak. Z Hamowaniem m3 nie jest tak prosto wybiorę się na jakieś grupowe hamowanie z innymi M3 żeby mieć odniesienie do innych sztuk bo czyste wyniki są bardzo różne na różnych hamowniach w przypadku m3 bardzo duże znaczenie ma nadmuch.

http://www.youtube.com/watch?v=JCdrMH0DHVw
Film 0-220km/h start z niskich obrotów bo niestety jeszcze wtedy były opony zimowe.
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-04-20, 13:39   

--==maly==-- napisał/a:
Łukasz napisał/a:
Koła IMHO za duże trochę, ale to Twój wybór. 18tki wystarczyłyby moim zaniem. Po polerce ładnie wygląda. Lakierowana gdzieś?

Skóry tylko słabo wyglądają - zmęczone i kolor niekoniecznie szczególny, kierownica niemożliwie wyślizgana - obszyłbym na nowo :)

Ale tak to kultowy wóz. Hamowałeś?

Zainwestuj w kurs BMW w Zielonym Piekle :)


Łukasz felgi 18'' od M3 wyglądają marnie takie właśnie miała jak kupiłem oryginalnie ta sztuka na takich wyjechała z fabryki ale nie byłem zadowolony.
Co do lakierowania 3 błotniki i maska malowane auto kiedyś wypadło z drogi i wjechało w krzaki naprawa w ASO.
Mam zdjęcia od poprzedniego właściciela jak to wyglądało i nic groźnego żadnego uderzenia nie było.
Na aucie nigdzie nie ma szpachli wszystkie poduszki są z tego samego rocznika i miesiąca szyby wszystkie oryginalne łącznie z przednią żadne wnęki nie malowane tylko powierzchownie.
Skóry są brudne nie są nigdzie wytarte ani zniszczone.
Kierownica również brudna nie jest w żaden sposób wyślizgana specjalnie dla Ciebie zrobię fotki po czyszczeniu skóry i kierownicy jak mi się w końcu będzie chciało to zrobić. Auto ma 160tyś przebiegu do końca serwis w ASO więc przy takim przebiegu ciężko zniszczyć skóry zwłaszcza nappę.
Co do Hamowania to jeszcze nie na razie miałem tylko odniesienie do kilku szybkich aut i wiem,że jest dobrze czas licznikowy 0-200 około 15-16s więc tak jak ma być błędów w komputerze brak. Z Hamowaniem m3 nie jest tak prosto wybiorę się na jakieś grupowe hamowanie z innymi M3 żeby mieć odniesienie do innych sztuk bo czyste wyniki są bardzo różne na różnych hamowniach w przypadku m3 bardzo duże znaczenie ma nadmuch.

http://www.youtube.com/watch?v=JCdrMH0DHVw
Film 0-220km/h start z niskich obrotów bo niestety jeszcze wtedy były opony zimowe.


:) Świetnie. Wielkie Gratulacje. Jest kozacki. Dbaj o niego i ucz się ogarniać, bo proste to nie jest zapewne :)
_________________
Weteran
 
 
 
--==maly==-- 


Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-20, 13:49   

To już moje w sumie 8 lub 9 BMW w tym drugie M3 więc nie jest źle już zaczyna brakować mocy jednak,żeby kręcić dobre czasu trzeba treningu choć mnie jazda na czas średnio cieszy szkoda mi auta bardziej traktuję go jako szybkie auto do codziennej jazdy i tam trzeba się tylko nauczyć przenosić moc na asfalt.
 
 
 
Przemass 


Dołączył: 08 Wrz 2005
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-04-20, 15:26   

na filmie biegi chodza jak sekwencja a ty masz manual a przebieg chyba wiekszy na liczniku
_________________
 
 
 
--==maly==-- 


Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-20, 15:45   

Przemass napisał/a:
na filmie biegi chodza jak sekwencja a ty masz manual a przebieg chyba wiekszy na liczniku


Licznik był zmieniany przez poprzedniego właściciela bo stary wariował zacinał się i wskazówki spadały do zera.
Różnica w przebiegach była 19000km i właściciel stwierdził,że nie chciał już tego korygować.
Dał mi płytkę ze starego licznika i zdjęcia z wymiany z widocznymi przebiegami na płycie CD.
Ja prawdopodobnie go skoryguję o tę wartość bo denerwuje mnie ta różnica.
A co do biegów to nie sekwencja to tylko ja zmiany 1 na 2 normalnie,żeby nie zerwać trakcji dalej zmiana biegów bez odpuszczania gazu.

http://www.youtube.com/watch?v=Mp3iNjNkGVc
Tu jest film z moja byłą 530i na którym zmieniam biegi w ten sam sposób ale mniej się wczuwając niestety po zmianie biegu nie ciągnie tak ładnie jak M.
Ostatnio zmieniony przez --==maly==-- 2010-04-20, 15:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
fileo 
PowerOfDreams



Dołączył: 26 Sty 2006
Skąd: WA
Wysłany: 2010-04-23, 23:12   

Panie, piękna ta szmata :spoko:
_________________
5,3 litra

- plynu do spryskiwacza





"... zabijać komary bocznymi szybami - bezcenne ..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15