HP na pewno bedzie ok, ale to tez wydatek rzedu 8 tysiecy jak nic.
Raczej bym szukal KW i H&Ra, Koni na 99% nie, ewentualnie Bilstein.
Na co narzekaja w H&R?
Swoja droga gwinty sportowe kw, hr i bila to tez sie zaczynaja od 8 tysiecy. A drogowy w gorach nie sprawdzi sie nic a nic. Musisz miec cos z naprawde twarda sprezyna i tu polecam HP bo zrobia na zamowienie to co potrzebujesz.
Pozdr.
A ustawione najgrubsze b8 i eibachy albo h&ry ci nie wystarczą??Takie rowiązanie z ustawieniem wyjdzie cie ok 3 tyś zł. A mówie tu o rzeczach nowych a nie używanych drutach
no chyba ze masz ze 200 koni to wtedy ci zawias sie przyda.
Lepiej kupić porządne przełożenie do mostu i opony niż kupować zawieszenie do seryjnego silnika.
Teraz mam B8 i h&r czerwone ( chociaz kolor nie ma znaczenia) i jest za miekko.
Prawdopodobnie zamowie GAZ Shocks albo HP Sportinga.
A swoja droga jest zasada ze lepiej miec dobry zawias i opone niz 100koni wiecej.
sebek189, moze tak robi w podstawowym, ale k&w z serii competition nie sadze..
Koni to dobry tjuning na ulice, jak ta technix itd.
succi napisał/a:
;]A swoja droga jest zasada ze lepiej miec dobry zawias i opone niz 100koni wiecej.
I to bardzo sluszna zasada.
Kurczak kurczak, zamiast w picanto sprezyny zmieniac bylo wrzucic 1.1 jak sikor
LUKAS, utwardzonych amorkow nigdy nie zgrasz z twardoscia sprezyn. Bedziesz zmieniac to 1000 razy i nigdy nie bedzie dobrze.
Jak mowimy o porzadnym wyscigowym zawiasie to kombinowanie sie nie oplaci..
Juz pomijam fakt, ze tak naprawde wypadaloby miec inny zawias na zaluz, a inny na sw. anne czy sopot. Dlatego polecam HPeka. Zrobia na zamowienie, wybierze sie 3 rozne sety twardosci sprezyn a regulacje tak dobiora zeby bylo dobrze. Zarowno na dziury jak i na patelnie w Zaluzu.
Z moich znajomych kilka osob jezdzi na HPku - z gor mozesz kojarzyc:
Kamienski - clio w historyku raz w sopocie jechal
Gajewski - clio E1 (te z poszerzkami na s1600 insbud)
Ja pewnie do siebie tez zamowie.
A druga znana prawda
"Lepiej wydac raz i duzo, niz kilka razy malo"
Czytalem wlasnie amerykanskie regulaminy klasy e30, maja taki swoj cholera wie jaki wyscigowy puchar. Jezdza na tych sprezynach i amorach bilsteina takich:
http://www.harrisonmotors...products_id=778
Tam sa podane twardosci, na szybko w google po przeliczeniu wyszlo mi 14kg przod i 25kg tyl, ale nie wiem czy dobrze licze.
Mysle, ze moga miec to dopracowane, to calkiem spore przedsiewziecie, mozna ogarnac jakies filmiki zobaczyc jak im sie to prowadzi.
Strona tego cyklu:
http://www.spece30.com/
Pozdr
Ostatnio zmieniony przez sajfer 2010-03-17, 22:53, w całości zmieniany 1 raz
Ciekawe te sprezyny, moze rzeczywiscie udaloby sie je zgrac z B8.
Tylko mam pewne obawy o obnizenie to wedlug nich ok 4 cm.
Auto jest odelzone i na obecnych sprezynach stoi za wysoko a podobno sa - 35mm, nie wiem czy 4 cm nie bedzie za malo
Racja - Twoje wysoko stoi. Tez spojrzalem na to obnizenie i tez wydaje mi sie to malo. Najlepiej jak sciagniesz tam regulamin tych zawodow i poczytasz.
Ja wlasnie troche poczytalem, wiec tam waga min samochodu to 2750lbs co daje okolo 1250kg, strasznie duzo..
Tak na filmikach widac, ze te samochody nie sa jakos super twarde, troche sie uginaja jednak, a jezdza na toyo r888 a nie przyczepnym sliku.
No nic - tak jak mowilem - kombinowanie to droga przez meke, musisz sprawdzic 20 rodzajow sprezyn z 10 twardosciami amorka. Jak masz farta to trafisz, jak nie to wydasz wiecej niz na porzadny gwint
Pewnie skrocona B8, a sprezyny wydaje mi sie ze jakies H&R z ich oferty do sportu, dowiadywalem sie kiedys bezposrednio u H&R, owszem mozna cos takiego zamowic tylko ze koszt samych sprezyn to ok. 2500zl + kombinowanie z odpowiednim zgraniem Bilsteina, wyjdzie prawie tyle co za gwint Gaza albo Hp. Wiec raczej odpuszczam takie eksperymenty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach