Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2010-04-15, 10:17
sorry, nie doczytałem , z rańca byłem śnięty, myślałem że pełny przelot bez wydechów bedziesz robić
a jeśli tak jak mówisz, to będzie git.
Tylko tak, najlepiej daj jakiś a'la sportowy wydech na koniec, bo np. od m20b25 strasznie muli m30, a ten silnik musi mieć godny wydech inaczej bedzie się dusił i grzał.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 18:27
Ciężko będzie upchnąć chyba ten tłumik z E34 ale rzeczywiście na nim powinno być cicho. M20 na przelocie i końcowym bosalu było naprawdę ciche, bardziej ryczą jakies ultery i inne badziewia.
_________________ Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me !
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-30, 19:27
kto ma jakies zdjecia wydechu M30 w E30 np od spodu, przy kolektorach to prosze tu wkleic, bo wydech to jedyne co bedzie robione z ulanska fantazja hehe, reszta to czysta mechanika...
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-05-07, 10:13
dzieki, przydalby sie gdybym mial barany i walek pod ten komp, inaczej g to da. Juz z kumplem to przerabialismy w Schnitzerze S3.
Ja mam komp hartge do seryjnego silnika +17KM zmierzone na hamowni
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-05-15, 12:55
Silnik wczoraj wyladowal u Ubotta. Zamowilem u Szajby srodkowy i koncowy tlumik z M30, jak bedzie mi za cicho to wywale srodkowy i zobacze co pokaze hamownia po takim zabiegu...
Dotarl do mnie kabel aku do bagaznika z 325i
W najblizszych dniach bedzie zmiania belki z wachaczami na wersje z 325i...
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-06-30, 16:26
Projekt zlapal troche budzetu, zeby jezdzil bezawaryjnie.
Po sprzedazy rozporki, trafieniu czworki w lotto (270zl) oraz innym kombinatorstwu udalo sie zdobyc troche grosza...
Oto tarcza sprzegla (ktore kupilem z silnikiem) po zalozeniu nowych spiekow MIBA T1 (z obawy o zywotnosc poprzednich uzywek)
Docisk zostal przeszlifowany czy tam podtoczony, a z zamachowego juz nie bylo co zbierac hehehe wiec posmyralem go tylko papierem sciernym
Nowa chlodnica (na allegro jakos 258zl)
Troche zabawek z Olkusza
Motul do dyfra
Bavaria, ale nie motors (bo z marrrrrrcpola hehe)...
Troche japonskiej gumy a alledrogo, 215/45/15
W ubottgarage.pl zrobia mi z tego parcha 84r samochod do jazdy (tylko gdzie sa te wachacze?? )
Czasem uciekam sie do bardzo dziwnych metod powiekszenia budzetu projektu, tu automat ktory grzecznie wyplacil mi 500zl na beemke (wiecej szczescia niz rozumu, ale liczy sie efekt)
Na razie pod maska S02 - 2 jednostki bridgestone potenza
Projekt pomimo swej prostoty idzie bardzo powoli, ale nic go nie powstrzyma no chyba ze nowy prezydent- kto to wie co wymysli, moze zakaze jazdy z dwoma zaworami na cylinder by Polska byla nowoczesniejsza
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-06-30, 17:40, w całości zmieniany 3 razy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-07-16, 13:08
Poniewaz silnik w poniedzialek ma zasiasc na belce kupilem mu olej i filter- 221.52zł, dzieki Majsu. Na tym oleju silnik jezdzil u poprzedniego wlasciciela- Aleksieja. U mnie bedzie mial dolozona porzadna chlodnice oleju.
10litrow? czemu nie
Chyba tez skusze sie na przedni pas z pewnej E30 w super stanie, gdyz moj to padaka
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-07-16, 13:13, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-07-18, 00:31
MAJSU napisał/a:
No oby szybko wyjechał
nawet jak juz wyjedzie to bedzie wstyd tym jezdzic
nie dosc ze zaworow mniej niz w nowych Daciach to jeszcze duzo pali
Wole zeby wolno wyjechal, ale szybko wciagal type-ry
Foto z dzis
Silnik zawisl, przykrecamy lapki, zmieniamy obudowe filtra oleju na wersje ktora ma wyjscie na chlodnice oleju... Jutro jakos polozy sie klocka na belke, wiec juz blizej niz dalej...
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-07-20, 16:51, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-07-24, 00:49
Dziś (czy tam wczoraj juz hehe) spasowalem skrzynie z M10 z silnikiem M30, troche kurzu i po krzyku. Moze w koncu pojdzie w gorki. Mysle ze w sierpniu beda niezle fotki i filmiki
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-08-03, 18:16
Apdejt: Panie, kasa sie konczy, bida w kraju.
Oznaczenie 316 ma niebawem trafic do ubottgarage
Dowiedzialem sie ostatnio ze Dominik do swojego turbo M20 zamowil spieka ze stanow i jest tej samej firmy, co moj, czyli Miba- wiec morale wzrosły
Jak nie bedzie zadnego "zonka" z kosmosu to za kilka dni odpali
Oto tłumik od Wujka Helmuta z forum (z jego E36)
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-08-09, 08:32, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach