Ok, śmigajcie sobie, Wasze koła-Wasza sprawa. Dla mnie to jest drut, półśrodek i oszczędzanie, że do tej pory nic się nie stało-bardzo dobrze, oby tak dalej. Ale co będzie-tego nie wiadomo. Zwłaszcza, jak ktoś będzie sobie "przerabiał" felgi na 5x120 u Zenka w stodole.
Dla mnie takie felgi to jak e30 w super stanie, podziurawione wlewami od LPG
Sorry za OT.
A ja mam pytanie z jakich rozstawów można przerobić na 4x100 mianowicie aby to się nie kolidowało żeby nawiert nie był na spawach wiecie o co chodzi, wiem jedynie ze da rade tak zrobić z 5x112 , 5x114 i czy również z 5x100 i teraz drugie pytanie chodzi mi na myśli przeróbka oz futur tylko ze często mają one dokręcone fabrycznie dystanse czy przy zmianie rozstawu zostawiać dystanse i nawiercać rator razem z nimi czy bez? bo wiadomo ze trudno trafić z dobrym Et wiec i tak dystanse większe będą potrzebne
Pomógł: 30 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-09-27, 15:31
ja mam nawiercone futury z 5x112 na 4x100 i dwa zaspawane otwory pokrywaja sie w polowie z nowym rostawem 4x100.szło bu tak zrobić zeby sie otwory nie pokrywały ale wtedy nie mial bym mozliwosci zalozenia dekielka...
Zreszta wydaje mi sie ze obojetnie jak by sie tego nie zrobiło to przy przerubce z 5 na 4 sruby jeden otwor zawsze sie pokryje w polowie...
dobra, a jak sie sprawa ma z wierceniem otworów z 5x120 na 4x100 w felgach, które nie są idealnie płaskie od wewnętrznej strony? Da sie czy sie nie da?
Pomógł: 30 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-12-02, 20:56
to zalezy jakie glebokie sa te wglebienia z tylu felgi...moje przednie futury mają 2-3mm wglebienia wiec sie za bardzo tym nie przejowalem ale jak już sa kilku cm to ja bym raczej nie wiercił...
odkopuje znów temat. Biore sie powoli za felgi, jutro sie okaże czy wejdą mi RC na przód.
Moje pytanie jak macie przerobione felgi dokładnie z 5x120 to na jakich śrubach przykręcacie te felgi do piasty ? słyszałem o imbusach (na allegro są ale krótkie bo mają 3cm gwintu a ja musze dać dystans ok 15mm więc są za krótkie), Miro mi pisał ze ma na klucz 14 ale niewiem skąd takie wziąść (czyzby dorabiane ?)
Bo wiadomo o co chodzi normalne śruby nie podejdą bo będzie problem z kluczem bo przeszkadza ten taki "kragiel" co jest na piaście.
Widać na zdj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2010-07-05, 21:16
killme napisał/a:
odkopuje znów temat. Biore sie powoli za felgi, jutro sie okaże czy wejdą mi RC na przód.
Moje pytanie jak macie przerobione felgi dokładnie z 5x120 to na jakich śrubach przykręcacie te felgi do piasty ? słyszałem o imbusach (na allegro są ale krótkie bo mają 3cm gwintu a ja musze dać dystans ok 15mm więc są za krótkie), Miro mi pisał ze ma na klucz 14 ale niewiem skąd takie wziąść (czyzby dorabiane ?)
Bo wiadomo o co chodzi normalne śruby nie podejdą bo będzie problem z kluczem bo przeszkadza ten taki "kragiel" co jest na piaście.
Widać na zdj
[url=http://img179.images...4bs.jpg]Obrazek[/URL]
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-06, 09:18
Wczoraj zobaczyłem u kolegi felgi ACS 16" z rozstawem 5x120 za niegłupie pieniądze. Tak sobie pomyślałem czy może by ich nie przerobić na 4x100 ale potem przypomniałem sobie że przecież otwory wychodzą na zewnątrz felgi. Dostać dekle do ACS to chyba graniczy z cudem, pewnie nawet nie wszyscy wiedzą że ACS miały dekielki. ale mniejsza z tym. Czy da radę tak wykończyć felgę żeby stare zaspawane otwory nie były widoczne?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach