BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Składanie wału napędowego
Autor Wiadomość
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-02, 07:20   Składanie wału napędowego

Może ktoś już robił taką rzeźbę :) ? Mam tylną cześć wału z mojego E28 natomiast przednią z E30stki 2.5 i pytanie czy jak to złożę razem to będzie hulać bez wyważania ? Nie chce zabić nowej podpory.
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
ninja-5 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Maniak :)



Dołączył: 22 Lut 2010
Skąd: Ustka/Słupsk
Wysłany: 2010-07-02, 20:32   

raczej nie bardzo, ja kiedyś przez nie uwagę rozłożyłem wal nie zaznaczając go i miałem później misje zwana wywarzaniem.
_________________
 
 
 
mucha 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2005
Skąd: kwidzyn
Wysłany: 2010-07-03, 12:38   

MAJSU - sprobowac mozesz ale szansa ze nie bedzie bilo mala - czeka cie wazenie
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-06, 19:06   

Panowie jeszcze pytanko już po założeniu wału na samochód czy coś robimy z tą nakrętką ? Skręcany na maxa do tyłu/przodu czy to bez różnicy ?

_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2010-07-06, 20:02   

Jak dopasujesz skręcasz na max w prawą stronę.
 
 
bąku 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-07-07, 14:50   

Własnie to samo dzisiaj robiłem i też się zastanawiałem nad tą nakretką.
Czyli nam max w stronę tyłu auta tak?? Ale ręką ją dokręcić czy kluczem??
 
 
 
sanitariusz 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 12 Mar 2010
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-07-07, 15:54   

kluczem,na maxa do przodu auta :wink:
 
 
 
bąku 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-07-07, 16:11   

Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??
 
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-07, 17:38   

bąku napisał/a:
Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??


ma byc mocno dokrecona w tą strone co sie dokreca...w przo czy w tył auta to zalezy od modelu auta bo w beemkach są roznie skladane wały.mam być dokrecona,
_________________
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-07, 18:12   

Stammek86 napisał/a:
bąku napisał/a:
Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??


ma byc mocno dokrecona w tą strone co sie dokreca...w przo czy w tył auta to zalezy od modelu auta bo w beemkach są roznie skladane wały.mam być dokrecona,


Dziękuję za pomoc i pytanko pomocnicze jeszcze czy nie uważacie że ten wał jest za mocno "rozciągnięty" ?

Pzdr
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
bąku 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-07-07, 18:25   

MAJSU napisał/a:
Stammek86 napisał/a:
bąku napisał/a:
Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??


ma byc mocno dokrecona w tą strone co sie dokreca...w przo czy w tył auta to zalezy od modelu auta bo w beemkach są roznie skladane wały.mam być dokrecona,


Dziękuję za pomoc i pytanko pomocnicze jeszcze czy nie uważacie że ten wał jest za mocno "rozciągnięty" ?

Pzdr


Stammek86 dzięki za konkretną odpowiedź :spoko:

Majsu jak zobaczyłem tą fotkę to właśnie wpadło mi w oko to co teraz napisałeś ze jakoś za bardzo jest rozciągnięty, wydaje mi sie że powinien być w tym miejscu co się ten nalot rdzawy zaczyna.
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-07, 18:35   

bąku napisał/a:
Majsu jak zobaczyłem tą fotkę to właśnie wpadło mi w oko to co teraz napisałeś ze jakoś za bardzo jest rozciągnięty, wydaje mi sie że powinien być w tym miejscu co się ten nalot rdzawy zaczyna.


No niestety wyszło tak jak jest i wielowypust wystaje mocniej niż poprzednio.
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
bąku 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-07-07, 18:44   

Majsu a tą nakrętkę dokręciłeś w końcu na maxa?? i dokręcałeś ją jak dyfer był w aucie połączony z wałem nie był zdjęty tak??
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-07, 18:50   

bąku napisał/a:
Majsu a tą nakrętkę dokręciłeś w końcu na maxa?? i dokręcałeś ją jak dyfer był w aucie połączony z wałem nie był zdjęty tak??


Jeszcze nie skręcona. Wał połączony ale to kombinowany nie ory.
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15