Nie mamy już pomysłu co może być, sytuacja wygląda tak
silnik w e30, jeździł jeździł i nagle przestał , tzn.
silnik pracuje jakby nie na wszystkich garnuszkach, ale to jest tylko taki posłuch bo sprawdzaliśmy i każdy gar pali, nie wkręcą sie równo w obroty jest takie jakby minimalne przerywanie, po prostu odgłos nie pracującego jednego garu (ale pracują)
Co może jeszcze nie grać prócz (rzeczy które sprawdzalismy etc) :
pompka paliwa - zmieniona
kable zapłonowe - zmienione
Świece - sprawdzone - dobre, ładnie wypalone, poza tym mają może z 15tkm przelotu
regulator na listwie wtryskowej zmieniony
wszystkie przewody, rurki, podciśnienia, na swoim miejscu
przepływka zmieniana
dolot sprawdzony - szczelny, nie zasyfiony olejem itd.
ciśnienie na każdym garnuszku po 13 bar.
Ciekawostka - jak auto stoi , wkręca sie z tym mini przerywaniem, ale wkreca sie do odcinki, jak się jedzie zaczyna bardziej prykać ale jest to ledwo wyczuwalne i ciezko mu w odcinkesie wkręcic.
Do tego spadła znacznie moc, raz że odczuwalne, a dwa potwierdzone hamownią.
_________________ Wszystko do e30 504-413-297
Ostatnio zmieniony przez bono20002 2010-07-09, 09:24, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2010-07-09, 13:21
cewkę chyba kolega sprawdzał, ale poprawimy dziś, znaczy ppodmienimy , z kopułką to będzie problem bo trzeba chłodnice wyjąć, ale była świeża w miare i tak jąwykluczyliśmy z początku..
Czujnik rozrządu? położenia wałka Ci chodzi? To w sumie nie sprawdzalismy tylko oczyścilismy bo było syfu na nim...ale jakby padł to by cieżko odpalało auto a odpala w sumie od strzału.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach