Wysłany: 2010-07-09, 13:27 Problem z biegami Eta ze skrzynia m20b20
Witam
Mam taki problem zakupiłem starą ete na osprzęcie 2.0 i ze skrzynią m20b20. Problemem było ślizgające sie sprzęgło. Oczywiście koło zamachowe pozostało oryginalne dwumas.
Po zdjęciu skrzyni okazało sie że dosick był nie do końca dokręcony oraz nieruwnomiernie zużyty. Zakupiłem nowy zestaw Sachs 3000 133 002 dedykowany do ety, diesli i inne wersje. Po założeniu wszystkiego wraz z wymianą wysprzęglika oraz odpowietrzeniem układu okazało sie że wsteczny 1,2 wchodzą ze znacznym oporem na siłe. kolejne biegi 3,4, 5 w miare wchodzą bez trudności. Skrzynia została zamieniona na drugą taką samą od 2.0 i też nie jest to wina skrzyni gdyż na starym zestawie biegi wchodziły. Dodam że górny siłownik przy pedale sprzęgła nie wykazuje żednych nieszczelności tymbardziej że na starym zestawie działał poprawnie.
Czy ktoś ma jakieś sugestie ? Może podobny problem ? Jak dla mnie jedno z dwóch albo tarcza ma niewłaściwą grubość albo zły docisk. Docisk został dobrany na podstawie numeru ze starego docisku LUK-a czyli raczej powinno być OK.
z góry dziękuje z pomoc i sugestie
_________________ 525TD touring '96
320i coupe '87 (m20B27 hybryda)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach