Wysłany: 2010-07-11, 17:57 BMW e30, m20b20 odcinka już przy 5900 obr/min
Witam, jestem tu nowy, od 2 dni jestem posiadaczem BMW e30 z silnikiem m20b20. Silniczek suchy, łądnie pracuje, cichutko, nie odczuwam żeby był słaby itp. Jedyny problem to taki że odcięcię paliwa pojawia się już po 5900tys. obr/min. Nie słychać żeby go muliło przy tych wysokich obrotach, odcina ładnie zdrowo, ale na obrotomierzu zaledwie 5900. Niewiem czy to może być wina albo obrotomierza, albo elektryki sterującej silnikiem. Obrotomierz zdaje się dobrz wskazywać, na jałowym biegu, wolne obroty to standardowe 700-750obr/min. Może ktoś się już spotkał z takim czymś, bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje! i pozdrawiam wsyztkich posiadaczy BMW!!!
Ostatnio zmieniony przez matyou900 2010-07-12, 22:58, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-07-15, 14:51
Normalnie odciecie w B20 czy B25 waha sie miedzy 6200-6500rpm w serii, zaleznie od roku produkcji, kompa, dzialania obrotomierza...
W necie mozna sobie to znalezc.
Ale zawsze jak jezdzilem B20 czy B25 to odcinalo w tych granicach a po czipie z 6900rpm.
Odcinka na seryjnym kompie przy innych obrotach niz zakres ktory podalem nie jest git i znaczy to ze cos jest nie tak.
Silnik sie kreci do konca na danym biegu zeby po wlozeniu nastpnego zaczynal od jak najwyzszych!!!
Mógłby ktoś sprawdzić ile km/h wyciągnie na 1 czy 2 biegu na odcince? Może wtedy by wyszło o co chodzi, może to obrotomierz jednak przekłamuje. Tylko najlepiej seryjną m20b20, bo np. jak z dyfrem o innym przełożeniu to już prędkości nie będą się zgadzały. Co wy na to? Bo to by było dziwne żeby tak fajnie odcinał przy 5900, no chyba że ktoś kopał przy kompie i trohe pozmieniał itp. Cudów niema samo by się tak nie zrobiło według mnie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach