Wysłany: 2010-07-17, 17:04 E30 Problem z obrotami i wskazaniem obr . m20b20
Witam! jakies pol roku temu kipilem e30 coupe z 1988r 320 do remontu silnik po wymianie miski byl na chodzie ale od samego poczatku na biegu "jalowym" obrotomierz pokazuje mi jakies 1100-1200 obr/min a jak wstawie mu do odciecia to wskazowka idzie grubo poza skale;/ od czego to jest zalezne? i skad obrotomierz bierze impulsy...? prosze o jakies rady...<jestem nowy i niedlugo powrzucam fotki >
Może zegary są od wersji 4-cylindrowej. Jeśli tak - same zegary możesz zostawić, musisz tylko wymienić kość kodującą na taką od wersji 6-cylindrowej. Poszukaj na ten temat, było na forum, łącznie chyba z fotami - taka biała kostka wpinana w zegary, od frontu, w dolnej części (pod kontrolkami), po prawej albo lewej stronie, już nie pamiętam dokładnie.
Ostatnio zmieniony przez maaaad 2010-07-17, 19:57, w całości zmieniany 1 raz
hmm;/ powoli rozkladam rece bo mam w sumie dwa liczniki podlaczalem jeszcze inny obr bezposrednio pod cewke i tez taki myk nie wiem moze ok pokazuje ale jak je...ne do odcinki to wszystkie wychodza poza skale. moze to byc od tego nie wiem ze cos z zaplonem jest nie tak kable albo kopulka albo jeszcze co innego?
a ja mam takie pytanie, a mianowicie, przy niedziałającym obrotomierzu wystarczy czarny kabel od cewki podłączyć do czarnego w zegarach i działa, i ja też tak zrobiłem, obrotomierz zaczyna działać, ale znowu silnik gaśnie. co to może być????
[ Dodano: 2011-01-03, 15:59 ]
haha też tak miałem w swojej e30, że podłączyłem czarny kabel od cewki do czarnego w zegarach i gasł silnik, ale przeciołem ten kabel i podłączyłem ten od cewki i było dobrze aż do momentu gdy znowu przestało działać i teraz już w ogóle nie wiem co to może być.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach