BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30] swap silnika i nie tylko
Autor Wiadomość
Pisaq 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 12 Sie 2010
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-12, 20:56   [e30] swap silnika i nie tylko

Witam

Zakupiłem e30 z 1990 roku z 1.6 pod maską, chciałbym wstawić silnik m50b25 czy moze m20b25 wiem że wiąże się z tym wiele przeróbek i chciałbym żeby ktoś mi to opisał i która taniej wyjdzie :help: generalnie chodzi mi o:
Zawieszenie jakiej firmy itp, jaka chłodnica do m50b25 i m20b25 (łapy i wszystko), skrzynia biegów czy potrzeba wymienić?, przeróbka bębna na tarcze i wszystko czego nie wymieniłem żeby Bejcunia miała ręce i nogi. Dodam że buda jest w dość dobrym stanie ale i tak będzie się kierować do lakiernika po prostu chcę zrobić ją jako moją perełkę :P :)

Wiem że to dość trudne zadanie ale wieżę że znajdzie się ktoś kto mi pomoże. Bardzo mile widziane sugerowane ceny.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Pisaq 2010-08-12, 21:27, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-12, 21:51   

jezeli chodzi o silnik to bardzo ciezko jest dorwac zdrowe m20b25, wiec jak kupisz to licz sie z remontem - koszt kolo 1,5 - 2,0 tys zl (jezeli ma byc igla)

lepiej moim zdaniem wlozyc m50 badz nawet m52b28

a ogolnie rzecz biorac to wszystkie pytania ktore zadales sa na forum juz (nie jedno krotnie) wiec poszukaj
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-13, 00:35   

kolega piotrek ma racje ... zdrowe m20 ciezko trafic... a 12 wentyli ładnie gra :) co do tarcz tyl nie problem dorwac.. jezeli chcesz zaszczedzic sobie wydanych pieniedzy musisz zwrocic uwage na stan piasty i łozyska , nie moze byc zadnych luzów. i fajnie by bylo jak bys trafil z odkreconym przewodem elastycznym a nie ucietym- to tez pare groszy w kieszeni. tłoki w zaciskach takze nalezy sprawdzic. Jezeli chodzi o m50 to juz lepiej o dobry stan, nie kupowac kota w worku... sprawdzic cisnienie na cylindrach oblukac gdzie cieknie przesacowac i sie targowac. kupowac z bawarkki na chodzie. do e30 m50- łapy m50 e36 poduchy ja daleem z e34 m50... miska smok bagnet m50 e34.. skrzynia m50 e34/e36 wathever.
m50 prosty swap a m20 jeszcze prostszy,
Co do zawieszenia to zalezy jak lubisz, seria , sztywno, beton:) masz tu kopalnie wiedzy na tym forum... troche cierpliwosci i wyczerpiesz temat.
_________________
....
 
 
 
Kruczek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2010-08-13, 06:13   

z tym że zdrowe m50 też nie jest tak łatwo kupić, a wcale takiej przepaści między m20 a m50 jeśli chodzi o osiągi nie ma, a koszty praktycznie dwukrotnie większe...
 
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2010-08-13, 17:13   

Kruczek napisał/a:
z tym że zdrowe m50 też nie jest tak łatwo kupić, a wcale takiej przepaści między m20 a m50 jeśli chodzi o osiągi nie ma, a koszty praktycznie dwukrotnie większe...

no akurat kupic dobre m20b25 to wcale tez nie tak tanio a i znalezc ciezko......z m50 troche prosciej....ja kupilem cala e34 525iA z m50 za 1500 przywiezienie mnie kosztowalo kolejne 300zl to mysle ze nie drogo....
_________________
SUCHARUS
 
 
 
Pisaq 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 12 Sie 2010
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-15, 14:07   

Witam można zamknąć z powodu sprzedania e30 w celu kupienia e36 coupe i swapowaniu silnika m50b25 :) dziekuje za odpowiedzi :) pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 16