Po głowie mi chodzi 3,0d M57 i to najlepiej w wersji N. Ale nie wiem kto mógłby coś takiego wrzucić i zostawić mi fabryczny kluczyk i zegary... Myślałem jeszcze o 4.0d z e38 ale jak się nasłuchałem jak awaryjny jest tam osprzęt pozostałem przy M57 z 6 biegowym manualem najlepiej...
Felgi są "pożyczone" z mojego e28 i tam pozostaną gdyż wstydem by było jeździć Alpiną na innych felgach niż właśnie te... To e28 jest głównym powodem spowolnienia prac nad TDS-em.
Ale obiecałem sobie, że będzie SWAP, może nie w tym roku bo na razie robię kapitalkę M30 w wersji TURBO.
Dodatkowo uzbrajam 524td e28 po całkowitym malowaniu więc jest co robić.
Nie udało się niestety zrobić wszystkich planowanych zmian. Po doprowadzeniu do na prawdę ładnego stanu w serii, auto zostało sprzedane.
Następne musi być już z CR może e38 albo e39...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach