Wysłany: 2010-10-06, 14:41 [E30] Newralgiczne punkty
Przymierzam się powoli do kupna E30. Ponieważ nie chcę kupić budy w rudym proszku, a nie znalazłem tutaj podobnego tematu, mam do Was pytanie. Gdzie są wszystkie newralgiczne punkty korozji w BMW E30 (poza kielichami, bo to w każdym aucie)?
Poza widocznymi na pierwszy rzut oka to przychodzi mi do głowy podłoga "w nogach" kierowcy a resztę widać z wierzchu. Często gniją tylne pasy, tylne klapy na kantach.....
_________________
Ostatnio zmieniony przez damianBMW 2010-10-06, 15:33, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2010-10-06, 15:37
Podłoga : obydwa narożniki z przodu kierowca pasażer , w koło korków spustowych .
Podszybie a dokładniej pod bezpiecznikami
Cały pas tylni
Nadkola tylnie szukaj za amortyzatorem dziur
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Od siebie dodam jeszcze: progi w miejscu zgrzewania (mniej więcej na środku), okolice miejsca na akumulator pod maską (przynajmniej w 4cyl.), mocowania lamp z tyłu no i oczywiście kieszenie w bagażniku. Pozdrawiam.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-08, 02:25
jestem po kompletnej blacharce wiec tez troche zaobserwowalem...
jadac od przodu..
Podszybie - czasem na pierwszy rzut oka nie widac jak ruda pod uszczelka szaleje..
Nadkola przednie- tam gdzie sa otwory na przewody
Podłoga w rogach z przodu- jest tam taki kwadraowy profil ktory mocno rdzewieje.
tylne nadkola na rantach.
Za kolem tylnym prawym jast nakladka na przewody odpowierzenia baku tam mi najmocniej zjadło, wyzej jest taki zbiorniczek przykrecany do szpilki i jak go zdejmiesz moze pokazc sie przeswit jak zdemontujesz obicie bagaznika z prawej strony i wsadzisz łape miedzy profile to da sie wybadac czy tam wszystko gra.
PAs tylny na rogach.
no i dookoła lampek podswietlenia rejestracji.
wiele z tych punktow bierze ruda przez to ze auto smigalo na niskiej glebie i szerokim kapciu wiec celuj w sztuke jak najbardziej zblizona do orginałiu. nie sugeruj sie modami zawieszenia itd... sam sobie te mody zrobisz a mozesz zaoszsczedzic na blacharce..
Jak jest jeszcze jedno miejsce wrażliwe mało widoczne. Auto miałem w dobrym stanie potem miałem lekki strzał w drzewo i wyszło. Jak jest pas przedni pod maską są takie jakby "półki" między nadkolem a reflektorami, to właśnie te półki od spodu w rogach bierze rudy. Kupowałem używany pas na pierwszy rzut oka w idealnym stanie ale po bliższym przyjrzeniu się też tam już wyłaziło.
http://www.youtube.com/watch?v=t3jafp_5SWw&feature=related
Na tym filmiku jest pokazanych kilka najgorszych miejsc korodowania e30
Super, wielkie dzięki! Szkoda, że nie ma takiego jakby filmiku instruktażowego na ten temat
MaxxxS napisał/a:
wiele z tych punktow bierze ruda przez to ze auto smigalo na niskiej glebie i szerokim kapciu wiec celuj w sztuke jak najbardziej zblizona do orginałiu. nie sugeruj sie modami zawieszenia itd... sam sobie te mody zrobisz a mozesz zaoszsczedzic na blacharce..
Auto i tak będę chciał robić pod drift, więc i tak i tak celuję w jak najmniejszą ilość modów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach