BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW e32 750i - po przejechaniu 10km hamulce same hamują
Autor Wiadomość
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2009-11-08, 03:41   

czytam ten temat odkąd powstał i czekam aż ktoś napisze to co napisał Artur.........
objawy typowe dla " delikatnie non stop " wciśniętego hamulca , jako ze auto świeżo po zakupie może ktoś założył nie taką pompę , tudzież nie wyregulował ciegna pedał pompa.......................................................
takie same objawy mialem w jednej z m3 jak zlozylem pompę od 328 z serwem od m3
pompa byla non stop delikatnie wcisnieta i powodowala przy pomocy ukladu wspomagania ( w tym wypadku serwo ) ciagly wzrost cisnienia w ukladzie hamulcowym pomimo braku obciążenia samege pedalu.....................


moze tu trzeba szukac przyczyny!!!!!!!!!!!!

pozdr wrona i powodzenia z nowym nabytkiem :D
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-11-08, 07:49   

Dzięki za nowe pomysły, w poniedziałek zbadam temat, przy aucie nikt nic nie robił, nagle w czasie jazdy wystąpił problem, auto wciągli na lawete, zjechało i stało rok czy dwa bo właściciel nie zdecydował sie na naprawe

Tylko zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa, w układzie hydraulicznym jest ciśnienie tylko wtedy jak pracuje pompa czyli jak pracuje silnik, hamulce jak mocno złapią to trzymają jeszcze przez jakieś kilka minut po zgaszeniu silnika, tak wolno by schodziło ciśnienie z układu hamulca hydraulicznego ?

czekam jeszcze na te dwa czujniki co są na regulatorze ciśnienia bo gdzieś wyczytałem że one zamykają sie i odmykają tylko znowu nie wiem co nimi steruje ? czy komp abs-u czy mają jakiś własny drugie sterownik ?
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
Ostatnio zmieniony przez Lord Lukasz 2009-11-08, 07:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-08, 10:54   

ja bym zaczal od elektryki, odlacz zasilanie od ABS i ASC i zobacz czy obiaw wystepuje

http://forum.beemka-klub....p=222373#222373
z tego co tu jest wypisane to bezpiecznik numer 1 *abs* i 17 *asc*
 
 
osa13 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 12 Mar 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-01, 12:09   

Gdzieś kiedyś czytałem odnośnie systemu BMW H31 (hydrauliczne wspomaganie), gdzie podawali jego możliwe awarie. Otóż jedną z nich było blokowanie zaworów powrotnych w serwie, co powodowało częściowe lub całkowite blokowanie hamulców.
Niestety nowe serwo to jakieś kosmiczne kwoty. Można próbować zregenerować.

Jakby nic innego nie pomagało w tym temacie to kupiłbym używke i zobaczył czy się poprawi (można dostać za 50-100 zł).
Ostatnio zmieniony przez osa13 2010-04-01, 12:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MARAS 
plecak doświadczeń



Pomógł: 45 razy
Dołączył: 02 Kwi 2004
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-04-01, 18:42   

dokładnie jak pisze Piotrek325 odłczyć ABS w celu wykluczenia awarii kompa i samoistnego zadziałania ABS i zobaczyć czy nadal będzie sam hamował.
ASC w e32 nie powoduje hamowania tylnych kół tylko przymknięcie przepsutnicy i zubożenie mieszanki.
gdyby było ASC+T to teoretycznie mógłby samoistnie hamować tylne koła a nie przednie to nie jest dynamiczna kontrola trakcji więc moim zdaniem odpada.
Też obstawiałbym cięgno hamulca o czym Wrona wspomina lub dupniety serwomechanizm jak mówi osa13.
Pompa hamulcowa moim zdaniem odpada gdyż sam to potwierdziłeś testując na podnośniku.
P.S. Kór... znów się nie wyspałem chyba i odgrzałem kotleta z ubiegłego roku :cry: ale ciekaw jestem jak się to skończyło i co było przyczyną.
_________________
Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
Ostatnio zmieniony przez MARAS 2010-04-01, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2010-04-01, 19:04   

MARAS napisał/a:
P.S. Kór... znów się nie wyspałem chyba i odgrzałem kotleta z ubiegłego roku ale ciekaw jestem jak się to skończyło i co było przyczyną.


Nic nie szkodzi,przynajmniej zauważyłem ten temat :)

Mam identycznie ten sam problem co Łukasz i też jestem ciekaw jak to się skończyło.
Moja 850 stoi już 5 miesiąc i fajnie byłoby ją w końcu przewietrzyć.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-10-31, 09:42   

Też odgrzebałem temat przez przypadek, w sumie może komuś sie przyda więc podam rozwiązanie zagadki. Problem robiła pompa hamulcowa i nic więcej, poprostu w v12 jest ona blisko kolektora wydechowego , jak sie troche zagrzała od silnika poprostu przycinał sie tłoczek w niej i nie cofał sie.

Problemu szukałem cały czas w hydraulicznym wspomaganiu hamulca bo tak mi poradziło wiele osób, wymieniłem w zasadzie wszystko co odpowiada ze wspomaganie hamulca czyli gruche, regulator ciśnienia, czujniki, pompe wspomagającą.

Dopiero po wymianie pompy hamulcowej problem znikł na zawsze :D
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12