Wysłany: 2010-12-07, 20:56 drgania silnika i paki ;/;/
witam. sluchajcie mam taki problem z moim m20b25. jakis czas temu przeskoczył mi pasek rozrzadu no i wiadomo głowica do regeneracji 4 zawory do wymiany głowica zrobiona na igle. wszystko dobrze poskkrecane a objawy takie same jak w momencie przeskoczenia paska czyli dokladniej jak mi przeskoczyl pasek auto jechalo, tylko dostalo zajebis*ych drgan silnika i paki na kazdych obrotach. normalnie cała ja telepie drży itp ale po remoncie glowicy jedzie a wrecz zapie**** hehee tylko dalej sa te drgania i nie wiem co to moze byc moze zaplon?? poduszki napewno nie bo sa nowe i dobre sprawdzalem... takze nie mam głowy do tego co to moze byc zachowuje sie jakby nie palila na jeden cylinder ale sprawdzalem kablami i wszedzie pali swiece nowe takze nie mam glowy co to moze byc za cholerstwo...;/ chcialbym dodac ze to bylo przy redukcji z 5 na 3 tak przy 100 km/h i pasek przeskoczyl. podkreslam ze blok caly zero rantow na bloku zero luzow na tłokach zero rys na tulejach cylindrowych teraz pali na dotyk :cenzura:*la tylko dalej ma te drgania
Ostatnio zmieniony przez ciosek87 2010-12-07, 21:04, w całości zmieniany 1 raz
no ustawilem wszystkie na 0,25 jak mialem glowice na stole zaden nie podparty tak mi sie wydaje ze dobrze sa ale chyba je jeszcze sprawdze bo tez tak myslalem ze to zawory bo ona wtedy tak chodzila bo mi tez dzwigienke wtedy urwalo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach