Wysłany: 2010-12-18, 14:04 Problemy z paliwem E30 m54b30
Witam. Posiadam Bmw E30 jeszcze latem było to zwykłe M20B20 a obecnie zrobiłem SWAPA na silnik z Bmw E46 3.0 M54B30.
Mam taki problem że przy wyższych obrotach ewidentnie brakuje paliwa.
Gdy np startujemy od 0km/h to na jedynce jedzie do końca 6500obr 2 bieg jeszcze też pojedzie ale na 3 to już przy 5500 brakuje paliwa i na wyższe obr już nie wejdzie. Jeżeli znowu poczekamy na jałowym biegu pare chwil aby doszło paliwo to ponownie powtarza się sytuacja.
Na początku myślałem że to pompa paliwa. Została zmieniona na zewnętrza dającą 6bar (zmierzone) ale nie ma żadnej poprawy. Dodam że org filtr paliwa został oczywiście usunięty i jest obecnie zamontowany filtr paliwa przed silnikiem zwrotny (bo taki jest wymagany w M54b30).
Czy macie jakieś pomysły? Może przewody paliwowe powinny być grubsze?
Dolot jest kupiony nowy z firmy KN dedykowany do tego silnika. Silnik pracuje bardzo dobrze nie wykazuje błędów na kompie.
Jeżeli macie jakiekolwiek sugestie proszę napiszcie gdyż wezmę je pod uwagę.
Ostatnio zmieniony przez shark777 2010-12-18, 14:22, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 30 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-18, 15:43
grzesiekd111 napisał/a:
problemem może być regulator ciśnienia paliwa
regulator jest zintegrowany z filtrem paliwa a filtr kolega ma nowy bo chyba uzywanego nie zalozył.
Jeszcze pytanie czy jest podcisnienie do filtra podlonczone?
Filtr powietrza mam nowy ale kolego muszę się przyznać że jakoś tak wyszło że silnik który brałem miał duży przegląd przed wypadkiem samochodu i właściciel powiedział że był wymieniany więc go nie wymieniłem (oczywiście oleje oraz filtr, powietrze itd są nowe). No to teraz co zrobie to jednak wymienie filtr paliwa (do tego jak jest z regulatorem).
A podłączenie filtra powietrza wygląda tak że filtr jest podłączony zaraz za przepływomierzem. A do filtra już nic więcej nie mam przymocowanego.
Ostatnio zmieniony przez shark777 2010-12-18, 17:21, w całości zmieniany 2 razy
akurat to zmieniałem
Czyli teraz zaraz zamawiam filtr paliwa oraz zobaczę te podciśnienie. Niestety rezultaty sprawdzę dopiero na wiosnę bo zimą to stoi tylko w ciepłym garażu. Ale przynajmniej mam teraz zajęcie.
Ostatnio zmieniony przez shark777 2010-12-18, 17:33, w całości zmieniany 1 raz
Witam wszystkich.Odgrzewam temat ponieważ po identycznym swapie mam identyczny problem(z tym ze u mnie listwa z regulatorem poszla od S52.Powyżej 5200 nie generuje momentu (choc kilkakrotnie zdazyło sie że dokrecił sie do konca).Bez obciążenie przy przygazówkach dokręca sie do końca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach