BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
czy mozna jezdzic na codzien na camberach k-sporta w e30
Autor Wiadomość
marcinbmwe30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 23 Kwi 2009
Skąd: słupsk
Wysłany: 2010-12-22, 00:34   czy mozna jezdzic na codzien na camberach k-sporta w e30

mam pytanko czy mozna jezdzic na codzien na gornych mocowaniach amortyzatorw z regulacja kata pochylenia kola ksport'a w e30/? czy nie bd za twardo albo czy nie zaczna pekac kielichy? bo przeciez ori sa z gumy a ksport jest metalowy przykrecany na sztywno
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-22, 23:34   

jeździć można, tylko nikt nie wie jak długo...
w zasadzie sam sobie odpowiedziałeś
marcinbmwe30 napisał/a:
czy nie bd za twardo albo czy nie zaczna pekac kielichy? bo przeciez ori sa z gumy a ksport jest metalowy przykrecany na sztywno
:)
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
marcinbmwe30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 23 Kwi 2009
Skąd: słupsk
Wysłany: 2010-12-23, 00:14   

a czy moze ktos tak jezdzi?? i jak juz dlugo:PP??
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-23, 21:49   

a tak z innej beczki, jaki jest sens użytkowania auta na codzień które ma przednie koła w negatywie ??
Sam miałem taki pomysł, ale szybko z niego zrezygnowałem po zastanowieniu się, co mi to tak właściwie da. Po za wyglądem, który mi się podoba, nic więcej.

Zwiększone opory toczenia, zwiększone zużycie paliwa, gorsze prowadzenie przy jeździe codziennej po mieście...demolka budy (na własne życzenie).

Więc czy naprawde warto? Wątpie, żeby ktokolwiek kto użytkuje e30 jako auto do codziennego przemieszczania się, cały czas jeździł pełnym ogniem, i co zakręt ustawiał auto bokiem ( w czym pomaga korekta geometrii ), to równie dobrze zamiast montować poliuretanów, odrazu wsadzić uniball'e i patrzeć jak z dnia na dzień buda się rozłazi...


marcinbmwe30 napisał/a:
i jak juz dlugo:PP??

przykład nie po zastosowaniu camberów, ale po użytkowaniu samochodu (akurat nie e30) na skręconych na max.KONI sport, czyli beton...w przeciągu roku i przebiegu ok 20-30tys.km buda miała dość ( a była zdrowa, dla jasności...)
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
Kruczek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2010-12-23, 23:04   

inwestując w jakiekolwiek twardsze amory czy cambery KONIECZNE są ROZPÓRKI!
 
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2010-12-23, 23:08   

Na twardym zawiasie i tak większej różnicy nie będzie. Podstawa to solidna stalowa rozpórka. Mam nie narzekam. Auto przynajmniej nie stuka jak to było na wybitych poduchach :P


makkus napisał/a:
większone opory toczenia, zwiększone zużycie paliwa, gorsze prowadzenie przy jeździe codziennej po mieście...demolka budy (na własne życzenie).


Jedno pytanko-w jaki sposób zwiększają się opory toczenia jeżeli powierzchnia styku opony jest dość znacznie ograniczona?
_________________
 
 
 
lijo1979 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 09 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-24, 13:38   

Grzesiek2290 napisał/a:

Jedno pytanko-w jaki sposób zwiększają się opory toczenia jeżeli powierzchnia styku opony jest dość znacznie ograniczona?


Właśnie dlatego. Siła nacisku na łożyskach bez negatywu jest rozkładana równomiernie na powierzchni styku opona-podłoże. Przy negatywie cała ta siła idzie na powierzchnię pomniejszoną do ok 1/3 nominalnej.
_________________
Fajnie jest mieć drugą Żonę ;) Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
 
 
 
marcinbmwe30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 23 Kwi 2009
Skąd: słupsk
Wysłany: 2010-12-25, 13:47   

ja nie wkladam tych camberow po to zeby zrobic negatywa. mam caly zawias od e36 na gwincie skreconym do samego dolu a ze e36 ma troche inne kielichy niz e30 to samochod nie jest zajeb.. zglebowany a chcialbym zeby sie jesczze obnizyl o jakies 2cm. myslalem wyciagnac male sprezynki ale wtedy to oprze mi sie o odboje. zastosowanie camberow da mi wlasnie obnizenie o jakies 2cm. i po to chce je zalozyc. auto uzytkowanie jest tylko w ladna pogode w desz i w temp. poznizej 15stopni autko soi w garazyku. nie uzytkuje tego auta tak naprawde na codzien tylko chodzilo mi ze jezdze po ulicach miasta a nie po torze. mam rozporke zalozona ale niestety nie stalowa tylko gruba aluminiowa ac-schnitzera.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15