BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ssanie w e30
Autor Wiadomość
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-29, 20:44   ssanie w e30

wytlumaczy mi ktos gdzie co i jak dziala ssanie w e30?chcialbym muc zdiagnozowac czy mam cos zepsute jakies czujniki itp bo bunia mi cholernie duzo pije a to mi sie niebardzo podoba :/
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-30, 01:10   

Sprawdziłeś w końcu tę lambdę?
Ostatnio zmieniony przez beryl 2011-01-30, 01:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 09:29   

nie ;p nieumiem jej znalesc :D albo poprostu niemam ;p zimno jak cholera az sie niechce grzebac ;p
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-30, 09:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 10:02   

cid85 napisał/a:
nieumiem jej znalesc
jeśli mowa o aucie z Twojego opisu to nie szukaj bo jej nie ma.Skup się na wtryskiwaczu rozruchowym ,zaworze powietrza dodatkowego i czujniku temperatury silnika .Instrukcję jak zdiagnozowac usterkę wtryskiwacza znajdziesz na forum .
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 11:45   

no wiec wlasnie nie ma jej :D tak tez myslalem ale czy jestes pewny? dzieki za info sprubuje poszukac :]

[ Dodano: 2011-01-30, 11:57 ]
"wtrysk wtryskuje dodatkowe paliwo do kolektora dolotowego gdy silnik jest zimny a jego uszkodzenie może powodować trudności w rozruchu, zakłócenia w pracy silnika i duże zużycie paliwa" czy o takie cos chodzi? z tego co mi wiadoma do takiej malej puszeczki dochodzi przewod z paliwem mam nadzieje ze to jest to a z niej wychodzi cieniutki wezyk ktory wlasnie wtryskuje chyba paliwo do kolektora tego chyba nie da sie sprawdzic co?trzaby wymienic
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 12:05   

Mówię o elemencie nr.16 http://www.realoem.com/bm...253&hg=13&fg=15 Ty z kolei o regulatorze ciśnienia na listwie czyli o numerze 6 z powyższego linku - też powinieneś go sprawdzic ponieważ uszkodzona membrana w regulatorze przepuszcza paliwo i tym cienkim wężykiem podciśnieniowym paliwo dostaje się do kolektora a tak nie może byc .
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 16:42   

no tak dokladnie myslalem ze to o to chodzilo ale sprawdzilem nie cieknie z tego paliwo choc myslalem ze powinno.a to o czym mowa jest zasilane elektrycznie?bo chyba wiem o co ci chodzi to ciulstewko ze srubka i do tego idzie czujnik? kurde jest jeszcze 2 cos ala czujnik i tez wchodzi do obudowy kolektora ale chyba go niema na tym rysunku

[ Dodano: 2011-01-30, 16:44 ]
wogole to se zdupcylem chyba pompe paliwa bo ciekawilo mnie jak to dokladnie dziala i odlaczylem ten przewodzik ktory idzie z tej membrany i obroty mi zmienialo potem zaczalem przyciskac przewod paliwowy ktory wraca z listwy i tez mi obroty sie zmienialy a potem patrze pod auto a tu kaluza jak cholera a z pompy leje sie jak z kranu zamiast se cos naprawic to jeszcze zdupcylem :(

[ Dodano: 2011-01-30, 16:46 ]
a te laczniki nr 9 na rysunku do czego sa potrzebne ?
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-30, 17:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 17:09   

A może tam był wyciek i stąd takie spalanie ? :lol:
Te łącznik mają zapobiegac tętnieniu paliwa ,chodzi o to żeby paliwo :cenzura: cały czas takim samym strumieniem . Napraw pompę i wtedy szukaj dalej.
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 17:13   

postaram sie niej dobrac jutro i dam znac a swoja droga to jak zacisnalem waz powrotny to chyba niepowinna pompa szczelic w sesie rozszczelnic sie co ?ciekaw jestem czy wogole da sie to naprawic...ale dobra ten wtrysk rozruchowy to te badziewie z ta srubka niby do regulacji ?
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-30, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 17:16   

Pompa nie ale krócce mają kilka lat i pękają to samo przewody .Zaciskając wąż powrotny obciążyłeś pompę maksymalnie - znaczy to że pompa jest zdrowa ciśnienie daje dobre tylko przewody dały ciała.
Wtryskiwacz rozruchowy to ten na górze kolektora dochodzi do niego przewód paliwowy i przewód zasilający z chyba niebieską wtyczką.
Ostatnio zmieniony przez szwangru2 2011-01-30, 17:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 17:19   

ale przewody wymienialem 2 dni temu no chyba ze poszly te od pompy do baku a tam przy pompie a wsumie przed papa jest taki jakby lacznik tyle ze wiekszy do niego wchodzi werzyk od gory a wychodzi z boku do pompy co to jest wiesz moze ?

[ Dodano: 2011-01-30, 17:21 ]
no tak to juz wiem ktory to ten wtryskiwacz tyle ze sprawa taka jak odlacze wtyczke nic sie niezmienia myslisz ze jest uszkodzony ?

[ Dodano: 2011-01-30, 17:22 ]
jak to powinno dzialac na zimnym powinien dolewac paliwa tak?a jak sie zagrzeje to sie zamyka tak?to jest ssanie czy zle cos mowie?
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 17:24   

Nie wiem ale podejrzewam że masz na myśli akumulator ciśnienia paliwa nr.20 http://www.realoem.com/bm...171&hg=16&fg=15
Tak powinien podawac paliwo przez 8 sekund podczas rozruchu gdy silnik jest zimny .
Gdy jest uszkodzony/zacięty albo żle sterowany podaje cały czas stąd problemy z dużym spalaniem. To dotyczy wtryskiwacza :D zrób porządek z pompą potem dowiesz się jak sprawdzic wtryskiwacz :lol: chyba że zechcesz łaskawie poszukac sam .
Ostatnio zmieniony przez szwangru2 2011-01-30, 17:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 17:25   

tak to jest to dokladnie o to mi chodzilo wydaje sie byc potrzebne :] swoja droga to musze sie tez dostac do baku i wymienic wszystko od poczatku do koncaale co z tym wtryskiwaczem?musze to jakos wyciagnac prawda?

[ Dodano: 2011-01-30, 17:30 ]
bede mial to na oku jak tylko odpale bunie bede z tym kombinowal i dam znac jak by ktos kiedys mial podobny problem narazie dzieki wielkie jak cos to bede jeszcze pisal wydajesz sie obeznany w temacie duzo pomogles dzieki pozdro :] :spoko:

[ Dodano: 2011-01-30, 17:37 ]
wiesz szukalem juz troche ale cos nieumiem tego znalesc wiec jak by co to zglosze sie do ciebie jesli nie masz nic przeciwko :]

[ Dodano: 2011-01-30, 17:40 ]
nowy na forum jestem to wiesz nie idzie mi to ;p
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-30, 17:36, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-30, 17:43   

szwangru2 napisał/a:
jeśli mowa o aucie z Twojego opisu to nie szukaj bo jej nie ma

Jeśli ma katalizator to ma lambdę.
http://bmwfans.info/parts..._with_catalyst/
Ostatnio zmieniony przez beryl 2011-01-30, 17:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 17:46   

chyba niemam nic takiego nie widac ani z gory ani z dolu to jest 84'r niemam pojecia czy jest czy niema nieinteresowalo mnie to do tej pory a mechanikiem niejestem :(
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 17:49   

beryl napisał/a:
szwangru2 napisał/a:
jeśli mowa o aucie z Twojego opisu to nie szukaj bo jej nie ma

Jeśli ma katalizator to ma lambdę.
http://bmwfans.info/parts..._with_catalyst/
zgadza się nawet wtedy gdy poprzednik wyciął kata to i tak sonda jest ale .. te wątpliwości może rozwiac końcówka vin-u auta kolegi , zakładam że w tym aucie sondy nie ma .
Pytaj od tego jest forum żartowałem z tym szukaniem , w Twoim przypadku bardzo pomocna może byc książka Etzolda ''sam naprawiam bmw e30''
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 17:54   

gdzies widzialem stronke co z vin-u info o aucie podaje : 09469314 to 8 ostatnich cyfr
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 18:00   

Potrzebne jest 7 ostatnich znaków z vin-u sonda to numer 32 http://www.realoem.com/bm...012&hg=18&fg=05 szukaj u siebie w miejscu oznaczonym na rysunku czyli w pierwszej części wydechu .Mimo wszystko najpierw porządek z pompą potem wtryskiwacz i reszta.
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 18:17   

i sonda wchodzi do tej rurki nr 33 ?

[ Dodano: 2011-01-30, 18:20 ]
ty ale ja niemam kata lacznik nr7 do niego przychodzi srodkowy tlumik dobrze mowie? a od kolektora do tego miejsca niemam nic i jest to wydaje mi sie oryginalny element bez zadnych wycinek no chyba ze cos mi umknelo zle dopatrzylem ale bede sprawdzal wszystko jak tylko znajde czas dzieki :]

[ Dodano: 2011-01-30, 21:18 ]
cholera jasna teraz mi sie przypomnialo tak wazna sprawa mialem pytac a zapomnialem ;p wrocmy do regulatora cisnienia na listwie wtryskow z tego idzie przewodzik ktory puszcza do kolektora cholera wie co kolektor ssie se costam...a potem z kolektora idzie przewodzik do aparatu zaplonowego i tu moje pytanie co ta kopulka (jak by podobna do lacznikow na ukl.paliwowym) ma za zadanie robic bo z kolektora wlasnie przewodzik idzie do niej a ja mialem taki przypadek ze bolec z tej kopulki mi wyrwalo jakims cudem no i wzialem palnik i polutowalem to niemyslac o tym czy czasem czegos tam nie uszkodzilem...co robi to cos przy aparacie zaplonowym wogole co robi tenregulator cisnienia bo jak odlacze se te przewody to silnik dziala jakos normalnie...
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-30, 18:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-30, 23:06   

Jakby dostawał jakieś lewe paliwo to by działy się cyrki z wolnymi obrotami i w ogóle. Dzieje się coś takiego? Chodzi równo? przyśpiesza normalnie?
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-01-30, 23:41   

cid85 napisał/a:
co robi to cos przy aparacie zaplonowym
to coś robi wyprzedzenie zapłonu :D jest potrzebne i działac powinno.
cid85 napisał/a:
co robi tenregulator cisnienia bo jak odlacze se te przewody to silnik dziala jakos normalnie...
regulator ciśnienia ma za zadanie utrzymac stałe ciśnienie paliwa na listwie niezależnie od obrotów i obciążenia silnika .W Twoim przypadku ciśnienie powinno utrzymywac się w okolicach 2,5 bar .
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-31, 19:19   

grzebalem dzisiaj i sie okazalo ze ten lacznik o ktory pytalem zaraz kolo pompy sie zdupcyl i cale szczesci no i pominalem go i dziala :] bunia jezdzi dobrze obroty, przyspieszenie dobre, wszystko ok no tylko ze na wolnych ma za duzo bo ok 1300 i pali jak smok 2x wiecej niz jak ja kupilem.zagladalem tez na kata no i niemam ani kata ani sondy troche mi sworuje zaplon zauwazylem dzis od tak zgaslo mi auto co sie okazalo przestawil sie zaplon eee...juz raz mi sie takie cos stalo czego to przyczyna wczesniej myslalem ze zle dokrecony byl ale skrecilem dzis na maxa i dup.. :( co mam teraz zrobic niewiem czy dupcy mi sie jeszcze zaplon spalanie no porazka jestem zdolowany max :( (
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-02-01, 00:16   

Czy w tym motorze nie ma przypadkiem kąta wyprzedzenia zapłonu na podciśnienie?
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-02-01, 10:01   

no przeciez pisze caly czas ze jest taka kopulka przy zaplonie do ktorej idzie przewodzik z silnika ale niewazne czy on tam jest czy nie silnik jakos dziala normalnie...wrzycilbym fotki ale nie umiem;p
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-02-01, 13:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-02-01, 14:19   

Może i piszesz, ale trudno cię zrozumieć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 15