Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-09-07, 12:21
helmut napisał/a:
no no no ładnie chodzi
będzie chodzi jeszcze lepiej jak przysmażę laczka (pod obciążeniem)...
Ale muszę mocowanie belki poaspawać by nie wyskoczyła, bo ktoś tam coś kiedyś namodził hehe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-09-17, 07:52
Jakoś to jedzie, ale nie najlepiej. Coś się z tym zrobi
Chyba trzeba sondę zmienić bo zalewa silnik benzyna
18.09.2010
Dziś spędziłem z 6 godzin przy silniku i w końcu śmiga otro, niedługo filmiki
-zmieniłem uszczelkę dekla głowicy na elringa
-wyregulowałem zawory, które miały za duży luz trochę
-wyszorowałem dekiel od spodu z brudu
-wyczyściłem przepustnicę w środku, a było z czego
-przepłukałem krokowy nitro, wytarłem odmę
-poprawiłem czujnik położenia przepustnicy
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-09-18, 20:04, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-09-21, 16:50
Rafał napisał/a:
trochę zimny
on tak ma normalnie podczas jazdy, nie mniej nie wiecej.
Albo termostat do wymiany albo czujnik temperatury
Juz bylo ok to cos zaczelo przerywac, chyba przeplywka do wymiany, eh.
Mam nadzieje ze to ostatnia usterka w tym roku.
Silnik kreci sie do konca ale przrywa, szczegolnie na niskich obrotach, chyba zalewa go waha, bo lekko na czarno kopci, ja tego nawet nie widzialem, dopiero Ubott dzis stwierdzil.
Mam nadzieje ze do piatku bedzie kosa jak w sobote, bo w sobote wlasnie bylo swietnie!
W sobotę było super, a w niedziele już padaka, zaczął przerywać, chyba to wina przepływki.
Potrzebuję więc się z kimś szybko ustawić w warszawie na podmiankę żeby się upewnić czy to przepływka. Chyba będą pasować od B35 i B30
Jak coś to 503393297
Ps. auto przyspiesza tak mniej więcej jak 2.0 i kręci się do odcięcia, mało pali i odpala bez problemu.
Tu jest występowanie przepływki
http://bmwfans.info/parts/catalog/13627547981/
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-09-21, 17:04, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2010-10-02, 23:13
Cały Kotex ...
I popłynął na 2 miechy za zachodnią granicę ustawiać marchewki na baczność za pomocą wideł ... ale tamtejsze automaty tez oberwą po walucie
Z tego co wiem sprawa z przepływką nie rozstrzygnięta ... ale pojechał autkiem i chyba dojechał także loł budżet 3,7 śmiga ... postaramy się do końca roku sprawić aby zapi#$%^@ło
Peace!
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2011-01-31, 13:10
Update: głowica właśnie pojechała na złom w teścia bagażniku, ciekawe ile dostane zł
Projekt zakończony majonezem w silniku, ręce mi opadły
Chyba pora na M52B28... Chyba że znajdę M30 grzechu warte
PS. nie mogłem znaleźć pęknięcia w głowicy (może się słabo przyglądałem) ale majonez mówi sam za siebie...
Przyczyna? NIE WIEM!
Majonez pojawił się na autostradzie przy zamulającej jeździe, wcześniej go nie było. Nagle przy wyjeździe z parkingu (A2 w Niemczech) zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju, zdziwko! Patrze pod korek a tam meeeeeega majonez. Jeszcze z 1000km wcześniej było czyściutko. Od tamtej pory spokojna jazda, olej na poziomie max i temperatura w pionie.
Wniosek: silniki BMW nie lubią zamulania
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2011-01-31, 13:18, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach