Wysłany: 2011-02-07, 22:07 Stukanie w skrzyni m20 b25
Jak w temacie w skrzyni po odpaleniu słychać szum(wycie) na biegu jałowym po nagrzaniu przechodzą w stukanie gdy wcisnę sprzęgło wszystko cichnie.
Jaka może być tego przyczyna?
Dodam że łożysko oporowe było wymieniane na nowe z aso niestety otrzymałem z serwisu takie same jakie teraz wystepuje w sklepach z czesciami samochodowymi czyli w plastikowej obudowie. Mierząc ze starym łozyskiem (całe metalowe) łopatki które przesuwają łózysko sa minimalnie niżej niż w oryginalnym (startego typu metalowe). Czy moze to być przyczyna tych odgłosów zbyt duży luz miedzy dociskiem a łożyskiem.
Z góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam Dawid!
Ostatnio zmieniony przez Davide30ic 2011-02-07, 22:08, w całości zmieniany 1 raz
makkus, ciężko powiedzieć nie jest aż tak intensywny, a jako że posiadam cabrio wiatr troche zagłusza to wszystko nie zwróciłem uwagi czy narasta z obrotami wiem że jak puszczam sprzęgło słychać że nabiera prędkości do obrotów silnika, no i po nagrzaniu niestety auto minimalnie pracuje nierówno właśnie wtedy słychać stukanie a raczej napierda....nie bo jest dość intensywne. Myslałem że to wina łożyska oporowego ale po zmianie jest to samo.
ja obstawiam łożyska skrzyni biegów.. wałka głównego skrzyni biegow. Jak rozlaczasz skrzynie to jest cisza, jak puszczasz to wyje. Podczas jazdy tez stuka?? Z reguły bedziesz słyszał najprawdopodobniej na 1 i 2 biegu... jak pojeździsz z tym dłuzej to rozleci sie reszta. Musisz otwierac skrzynie albo kupic inna.
_________________ Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
No raczej tak zrobię. Opłacalna wogóle jest naprawa, bo ceny skrzyni nie sa jakies wygórowane i nie wiem czy jest sens sie w to bawić. Sam ogarnąłbym ten temat bo nigdy skrzyni nie rozbierałem.
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach