Pomógł: 13 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Skąd: B-stok
Wysłany: 2011-02-25, 10:40
Rurka łączy głowice (spływ zarazem) z blokiem. Jeżeli daje tam olej to prawdopodobnie są przedmuchy co oznacza z reguły jedno. Brak pierścieni czyli remont
Ale przecież jak by były pierścienie padnięte to by brał olej i kopnił na niebiesko choć troszkę a wogule nie kopci nawet ja mu zrobię odcinke i zachodzi z obrotów to nie ma żadnej chmury niebieskiego dymu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2011-02-26, 07:18
ta rurka to ODMA moze źle złożone masz bo ona dosyć głeboko w miske wchodzi -troche zabawy z tym jest mi sie niechcialo meczyc za czasow m20 z tym gumowym oringiem i go wywalilem i mi olej nielecial z tamtad
dokładnie...nawet lepiej bo nie będziesz musiał się piepszyć z wymiarami...będą wiedzieć o co biega...a tak to będziesz musiał wyjąć rurkę i pomierzyć, chyba że ktoś z forum poda ci gotowca jakie są jego wymiary...bądź co bądź w ASO takie pierdoły nie są takie drogie...
jeśli będą nowe o-ringi to nie trzeba silikonu...co do cieknącej rurki to tam przelatują jedynie opary oleju i cieknąć nie powinno bo opary są spalane...sprawdź czy czasem nie masz za wysokiego stanu oleju w silniku lub czy sama rurka nie jest zatkana galaretowatą substancją...co zdarza się dość często...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach