BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z E34
Autor Wiadomość
adik264 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 23 Lut 2011
Skąd: siemianowice
Wysłany: 2011-02-25, 18:04   problemy z E34

witam jestem szczesliwym posiadaczem 520 z 88roku. mam problem z bezynka w tym aucie. na gazie autko chodzi fajnie ale na paliwie jest masakra powyzej 3000tys obrotow chodzi rowno ale ponizej jest katastrofa po puszczeniu gazu auto gasnie obroty szaleja i czuć bardzo paliwem w srodku zauwazylem ze paliwo jest w przepływomierzu i rurze do przepustnicy moze mi ktos pomuc w tej sprawie?
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-02-25, 19:10   

Wymień regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy. http://www.realoem.com/bm...293&hg=13&fg=15 nr.6 w linku .
Ostatnio zmieniony przez szwangru2 2011-02-25, 19:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-03-01, 20:06   

Pierwsze co bym sprawdził to ciśnienie paliwa anie na pałę zmieniał regulator.
Jeśli ciśnienie okaże się ok to winy bym szukał raczej w przepływomierzu
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-03-01, 20:48   

kazik napisał/a:
Jeśli ciśnienie okaże się ok to winy bym szukał raczej w przepływomierzu
tak i to przepływomierz nalewa paliwa do
adik264 napisał/a:
zauwazylem ze paliwo jest w przepływomierzu i rurze do przepustnicy
a to spryciarz z niego co?
Bez urazy kazik czytaj ze zrozumieniem i nie krytykuj bezpodstawnie .
Ostatnio zmieniony przez szwangru2 2011-03-01, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-03-01, 22:04   

No dobra sam się prosiłeś :wink:
1.Posty przeczytałem ze zrozumieniem,dlatego dałem taką a nie inną odp.Nie krytykowałem porostu napisałem jak ja bym podszedł do tematu.
2.W przypadku uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa miał by ogromne trudności z uruchomieniem auta i kulało by w całym zakresie obrotów.Poza tym padnięty regulator ciśnienia zazwyczaj nie trzyma ciśnienia co skutkuje UBOGĄ MIESZANKĄ bo większość paliwa idzie w przelew. Poza tym pomiar ciśnienia paliwa to podstawa i nie trzeba nie mając pewność wymieniać regulatora.
3.
Cytat:
tak i to przepływomierz nalewa paliwa do
adik264 napisał/a:
zauwazylem ze paliwo jest w przepływomierzu i rurze do przepustnicy

nie nalewają wtryski najprawdopodobniej przez błędny odczyt z przepływomierza (czyt uszkodzona przepływka) ,ewentualnie uszkodzony czujnik termiczny lub jakąś inną pierdołę.

Oczywiście bez urazy szwangru2 :beer: :beer:
adik264 - wykręć przepływomierz i zobacz czy ta aluminiowa przesłona w środku porusza się bez oporów i daj odp
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-03-01, 22:19   

kazik napisał/a:
nie nalewają wtryski najprawdopodobniej przez błędny odczyt z przepływomierza (czyt uszkodzona przepływka) ,ewentualnie uszkodzony czujnik termiczny lub jakąś inną pierdołę.
z całym szacunkiem ochłoń bo jebnąłeś głupotę swojego życia :lol: http://www.realoem.com/bm...866&hg=11&fg=40 kolektor od m20 wtryski umieszczone w runnerach przy samej głowicy i moje pytanie jaką ilośc paliwa muszą wlac wtryskiwacze żeby paliwo dostało się do przepustnicy ? Moim zdaniem do tego czasu silnik byłby zalany wewnątrz paliwem aż po głowicę .
Bez urazy
kazik napisał/a:
sam się prosiłeś :wink:
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-03-01, 22:51   

szwangru2- jest tylko jedna droga jaką może dostać się paliwo do kolektora w m20 po 87r (do 87 posiadały jeszcze wtryskiwacz rozruchowy) i są nią wtryski więc nie błaznuj.
Raczej nikt wiaderkiem przez filtr powietrza nie lał.
Spoko nie musisz przepraszać :lol:
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-03-02, 06:35   

kazik napisał/a:
szwangru2- jest tylko jedna droga jaką może dostać się paliwo do kolektora w m20 po 87r (do 87 posiadały jeszcze wtryskiwacz rozruchowy) i są nią wtryski więc nie błaznuj.
bardzo logiczne wytłumaczenie - jakieś konkretne argumenty na poparcie ? Miszczu kolejna droga którą paliwo się tam może dostac to wężyk podciśnieniowy regulatora .
kazik napisał/a:
Spoko nie musisz przepraszać :lol:
nie mam zamiaru ,chciałeś błysnąc no cóż nie wyszło a teraz nie wiesz jak dalej grac nieomylnego :spoko:
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-03-02, 08:37   

Cytat:
chciałeś błysnąc no cóż nie wyszło a teraz nie wiesz jak dalej grac nieomylnego
Cytat:

Nie chciałem oszczędzić adik264 wydatek kilku stówek na regulator ale jak zwykle znalazł się internetowy mechanik który silnik widzi na obrazkach i wymieniał by od razu wszystko zwłaszcza za nie swoje pieniądze.
Cytat:
bardzo logiczne wytłumaczenie - jakieś konkretne argumenty na poparcie ? Miszczu kolejna droga którą paliwo się tam może dostac to wężyk podciśnieniowy regulatora

szwangru2-chcesz logiczne wytłumaczenie to poczytaj sobie o zjawiskach falowych w kolektorach ssących. Wężyk podciśnieniowy powiadasz-popytaj chłopaków którzy BMW zajmują się od lat nastu czy spotkali się z czymś takim bo ja jeszcze na oczy nie widziałem. Za to rozjebane przepływomierze zwłaszcza w autach z gazem oglądam codziennie.
Poza tym zdiagnozowanie tyj usterki było by banalne(zdjąć ten wężyk i zakręcić silnikiem wystarczy) i nie trzeba od razu nie mając 100%pewności wymieniać regulatora.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-03-02, 16:06   

Wiem że w swoim mniemaniu jesteś Mega Mózgiem więc dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu i nie sprawia mi żadnej przyjemności . Nr.8 specjalnie dla Ciebie skoro taki prawdziwy ( nie internetowy ) mechanik jak Ty nigdy nigdy tego wężyka na oczy nie widział http://www.realoem.com/bm...293&hg=13&fg=15 .Skorzystaj z tego obrazka skoro silniki tylko na nich widujesz .Bez urazy :beer:
 
 
maciek3er 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2008
Skąd: WLKP
Wysłany: 2011-03-02, 16:18   

adik

sciagniz z regulatora wezyk od podcisnienia i na odpalonym zobacz czy tryska paliwo z regulatora

5 min roboty i wiesz, jak to nie to mozesz spr czujnik polozenia przepustnicy, wtryski, przepływke itd

pozdr :wink:
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-03-02, 18:17   

szwangru2- k**** chłopie ile widziałeś w życiu padniętych regulatorów ciśnienia paliwa że zmieniać je chcesz profilaktycznie?
Stary nic do ciebie nie miałem(do tego momentu) i nie uważam się za Mega Mózga ale nie jestem totalnym kretynem i nie każe chłopu wymieniać części za parę stówek które można sprawdzić w 2 minuty.
Adik pisał wyraźnie że auto na gazie chodzi ok wiec k**** dyskwalifikuje to już w tym momencie na max teorie o regulatorze ciśnienia(szwangru2- poczytaj sobie w mądrych książkach albo zapytaj dzieci w podstawówce jak jest odcinane paliwo w instalacjach LPG na wtrysku to zrozumiesz że zamiast stawać w poprzek jak gówno w klopie powinieneś raczej podkulić ogon a nie próbować robić z innych kretynów)
Adik- rozwiej wątpliwości i sprawdź ten cholerny regulator w sposub jaki ci opisałem ja i maciek3er bo widze niektórym oleju do głowy cza konewką nalać.

[center] wiem że czasami nerwy puszczają i emocje ponoszą niemniej take it easy...

[ Dodano: 2011-03-03, 16:42 ]
Center- weź mnie nie rozbrajaj :evil:
Człowiek chce komuś pomóc to nie dość że znajdzie się internetowy mechanik co silniki na obrazkach ogląda ale z kogoś chce robić kretyna to jeszcze kolejny "modelator" który traktuje forum jak kółko różańcowe.
No teraz to się nie dziwie że to forum umiera.
Pomogło ci że wkleiłeś mi ostrzeżenie- spoko wklej jeszcze kilka jeśli poprawi ci to jakże skrzywione pojęcie moralności.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Ostatnio zmieniony przez center 2011-03-03, 15:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16