BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
m52tu problem z sprzęgłem
Autor Wiadomość
kamil-hol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Cze 2010
Skąd: golub-dobrzyń
Wysłany: 2011-03-08, 15:58   m52tu problem z sprzęgłem

koledzy mam problem z sprzęgłem mam silnik m52tu b25 w e30 i do tego silnika mam założoną skrzynie od m50 wraz z wysprzęglikiem i gdy chce włożyć bieg słychać zgrzyt tak jak by nie wysprzęglał co to może być
 
 
MARAS 
plecak doświadczeń



Pomógł: 45 razy
Dołączył: 02 Kwi 2004
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-09, 00:50   

Opcje są dwie
-problem ze sterowaniem sprzęgłęm czyli zapowietrzony lub nieszczelny wysprzeglik lub pompa sprzęgła nad pedałem puszcza możliwy za mały poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku także
- skrzynia od wersji z jednomasem... czyli
skrzynia m50 ale jakiego b20... b25.... z auta z klimą czy bez?? :|
Inaczej zapytam masz założone dwumasowe koło zamachowe a skrzynia jest od wersji z dwumasem czy jednomasem??
_________________
Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
 
 
 
kamil-hol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Cze 2010
Skąd: golub-dobrzyń
Wysłany: 2011-03-09, 08:15   

odpowietrzone jest na 99% wysprzęglik jest nowy pompa sprzęgła nie wiem jak wygląda a skrzynia jest od m50b25 z vanosem czy klimę miał czy nie to nie wiem a czy ten silnik z którego pochodzi skrzynia miał dwumasa to nie wiem . czy można jakoś sprawdzić od czego jest skrzynia ?
 
 
szulik4 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2011-03-09, 14:49   

z RealOEM wynika że we wszystkich rocznikach wysprzegliki były takie same, a pompki sprzęgła były inne.
 
 
 
Koko 
Nadworny upalacz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2007
Skąd: Warszawa-Marki
Wysłany: 2011-03-10, 18:46   

MARAS napisał/a:
Opcje są dwie
-problem ze sterowaniem sprzęgłęm czyli zapowietrzony lub nieszczelny wysprzeglik lub pompa sprzęgła nad pedałem puszcza możliwy za mały poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku także
- skrzynia od wersji z jednomasem... czyli
skrzynia m50 ale jakiego b20... b25.... z auta z klimą czy bez?? :|
Inaczej zapytam masz założone dwumasowe koło zamachowe a skrzynia jest od wersji z dwumasem czy jednomasem??


Jest jeszcze jedna opcja jak masz dwu masę:
jeśli montowałeś używane sprzęgło to czy wyregulowałeś docisk? (napięcie wstępne)
_________________
KATING SQUAD
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-14, 21:40   

Kiedyś robiłem sprzęgło po majstrze spod warszawy. Założył tarcze napisem gtriebeseite w stronę silnika. Odwrócenie tarczy pomogło :lol:

[ Dodano: 2011-03-14, 21:41 ]
silnik, zamach i skrzynia m54b30
_________________


E30 + E91
 
 
 
lukas323 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Mar 2011
Skąd: Melbourne
Wysłany: 2011-03-21, 10:26   

albo Ci sie tarcza konczy
Pedal sprzegla jest na rowni z pedalem hamulca?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16