Wysłany: 2011-03-08, 15:58 m52tu problem z sprzęgłem
koledzy mam problem z sprzęgłem mam silnik m52tu b25 w e30 i do tego silnika mam założoną skrzynie od m50 wraz z wysprzęglikiem i gdy chce włożyć bieg słychać zgrzyt tak jak by nie wysprzęglał co to może być
Pomógł: 45 razy Dołączył: 02 Kwi 2004 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-09, 00:50
Opcje są dwie
-problem ze sterowaniem sprzęgłęm czyli zapowietrzony lub nieszczelny wysprzeglik lub pompa sprzęgła nad pedałem puszcza możliwy za mały poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku także
- skrzynia od wersji z jednomasem... czyli
skrzynia m50 ale jakiego b20... b25.... z auta z klimą czy bez??
Inaczej zapytam masz założone dwumasowe koło zamachowe a skrzynia jest od wersji z dwumasem czy jednomasem??
_________________ Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
odpowietrzone jest na 99% wysprzęglik jest nowy pompa sprzęgła nie wiem jak wygląda a skrzynia jest od m50b25 z vanosem czy klimę miał czy nie to nie wiem a czy ten silnik z którego pochodzi skrzynia miał dwumasa to nie wiem . czy można jakoś sprawdzić od czego jest skrzynia ?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2007 Skąd: Warszawa-Marki
Wysłany: 2011-03-10, 18:46
MARAS napisał/a:
Opcje są dwie
-problem ze sterowaniem sprzęgłęm czyli zapowietrzony lub nieszczelny wysprzeglik lub pompa sprzęgła nad pedałem puszcza możliwy za mały poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku także
- skrzynia od wersji z jednomasem... czyli
skrzynia m50 ale jakiego b20... b25.... z auta z klimą czy bez??
Inaczej zapytam masz założone dwumasowe koło zamachowe a skrzynia jest od wersji z dwumasem czy jednomasem??
Jest jeszcze jedna opcja jak masz dwu masę:
jeśli montowałeś używane sprzęgło to czy wyregulowałeś docisk? (napięcie wstępne)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach