Wysłany: 2011-04-05, 16:22 [e30]po zmienie silnika nie opala
Witam auto bmw e30 88 rok.
silnik byl m20b20 i taki sam wsadzilem poniewaz tamten sie skonczyl.
problem polega na tym ze auto kreci a nie pali.
Iskra jest paliwo dochodzi prad na wtryskach tez cisnienie paliwa ok wszystko ok instalacja tez dobrze podpieta sprawdzialem juz chyba wszystko a auto nie chce odpalic.
pomozecie ?
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-04-18, 21:56, w całości zmieniany 1 raz
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
To ze czujnik został przelozony ze starego silnika jeszcze nic nie oznacza. Mogl sie uszkodzic przy demontażu-montażu i teraz ci silnik nie zapali za Boga.
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Odepnij kostke, przylóż piny pomiarowe od zwyklego miernika ustawionego na pomiar napiecia i krec rozrusznikiem. Powinny sie zmieniac wskazania miernika.
Prosciej (jesli nie posiadasz miernika) wez żaróweczke 5-voltowa dwa kabelki, wtyknij je do kosci i przyloz do stykow zarowki nastepnie krec rozrusznikiem - powinna mrygac zarowka jesli jest sprawny.
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2009 Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2011-04-06, 18:32
Czujnik położenia wału korbowego jak by był uszkodzony to by nie było iskry a kolega pisał że iska jest. Zapewne jakaś głupota a świece Ci zalewa? czy są suche Może tak jak kolega pisze sprawdź przewody paliwowe. Albo spróbuj zmienić komputer.
jak by byly na odwrot to by chyba paliwa nie bylo a wtryski daja
ale mniejsza o to po podpieciu kompa pokazala cola mase bledow wszystkie juz skasowane i auto odpalilo ;d
[ Dodano: 2011-04-09, 14:50 ]
Witam. Wznawiam temacik. Auto chodzi ale jak sie jej da gwałtownie gazu to ma takie zajakniecie jak b ja zmulito i dopiero po chwili wkreci sie nieraz trzeba odpuscic gazu i dopiero sie zacznie wkrecac. Moze to byc wina przewodow zaplonowych bo maja przebicie.
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach