witam. od jakiegos czasu szukam w internecie i po roznych forach przypadlosci automatycznej skrzyni biegow w mojej BAWARCE.
Mianowicie:
jakis miesiac temu wlaczyl mi sie tryb awaryjny i poprostu to olalem bo po ponownym uruchomieniu nic sie nie dzialo przez dlugi czas.
Pojechalem do nimiec i tam zaczely sie dziac cuda skrzynia coraz czesciej wlaczala sie w tryb awaryjny i juz ponowne uruchomienie rzadko pomagalo.
2tygodnie temu postanowilem wyminic olej(jest to skrzynia zf 5hp-18 z czarna wklejka) zalalem ja olejem o specyfikacji dexron III.
potem pojechalem z nia na komputer i wyskoczyl mi blad 16 czujnik predkosci obrotowej i 136 cos ze zmiana przelozenia.
bylo dobrze przez pol godziny dopoki nie przycisnalem jej tak do 4,5tysiaca od tego momentu znow zaczal sie cyrk.
co z tym fantem zrobic i gdzie szukac problemu.
...................................................................................................................................
dodoam ze olej ktory zlelem ze skrzyni(5.5litra) z olejem nie mial nic wspolnego oprocz nazwy...byl czerwono-czarny smierdzial spalonym sprzeglem-opona i byl w konsystencji raczej przypominajacej wode. Na dnie miski nie bylo opilkow filtr byl czysty tylko na obudowie i dnie miski widzialem szary osad.
...................................................................................................................................
co na to poradzic oprocz wymiany na manual bo bardzo nie mam teraz czasu i kasy zeby tego dokonac, a chyba bylo by to najrozsadniejsze
[ Dodano: 2011-04-18, 22:24 ]
[ Dodano: 2011-04-18, 22:24 ]
_________________ Nie jezdzij szybciej niż twój Anioł Stróż umie latać!!
I.bmw e30 m40b16
II.bmw e36 m50b20
III.bmw e34 m21d24 (td)
IV. bmw e34 m51d25 inter-moje oczko w glowie.
V . bmw e30 m20b20
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach