Mmmmmmmmmmmmmm ale miodzio E3 - kiedys z Darco widzielismy taka na rondzie Wiatraczna - koloru zielonego.
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Przypatrz sie dobrze ze to nie E12 - ten model to cos miedzy 5 a 7.
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
duchPW [Usunięty]
Wysłany: 2005-03-30, 15:41
to nie jest e12 i szczerze mówiąc nie mam pojęcia co- ale fajne nie?
tak ale ten na alegraku ma 2 litry a wg ostatniego linka powiniem miec conajmniej 2,5
Ja widze 2 rozwiazania:
1) Buda od E3 z silnikiem z czegokolwiek nowszego - na wioskach nie takie wynalazki stoja, na wlasne oczy widzialem np Mercedesa W116, czyli 1 S-klase w wersji USA z silnikiem z beczki 200D, oczywiscie sprzedawanego jako 200D. Nic takiego z fabryki nie wyjechalo, a jednak w polsce mozna znalesc
2) Oryginal z silnikiem 2,5 na papierach od 520. Odroznisz na oko silnik 2,5 od 2,0? Nawet w M20 moze byc problem jesli np ktos sie bawil kolektorem (a jak ktos nie wie na co patrzec to sa identyczne), a co dopiero w takim zabytku, ktorego najstarsi gorale nie pamietaja.
Rejestracja jako zabytek wcale nie jest takim dobrym rozwiazaniem, wlasciciel jest praktycznie ubezwlasnowolniony. Na zrobienie czegokolwiek trzeba dostac pozwolenie, np przemalowanie, remont, sprzedaz, sa problemy z wyjazdem z kraju itd. Z tego co pamietam, jedyna kozysc ze statusu samochodu zabytkowego to mozliwosc oplacania OC na czas krotszy niz rok. Poza tym taki szczepan raczej nie mialby szans na zolte tablice. Jesli to kogos interesuje to mam gdzies artukul z automobilisty na temat zoltych tablic, moge poszukac i zeskanowac.
PS. Nie wiem czy wiecie, ale nawet E46 mozna zarejestrowac na podobnych warunkach - jesli np ktos posiada E21, E30, E36 i E46 to mozna sie starac o uznanie tych samochodow za kolekcje. Wbrew pozorom jest to wykonalne.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 31 Lip 2004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-03-31, 09:45
fajna...a do tego bagaznika to chyba pol mieszkania mozna zapakowac... 8)
a co do zabytkow to nie wiem czy nie lepiej poczekac az autko bedzie mialo 25 lat, wtedy przynajmniej mniej roboty i mniej udowadniania ze to zabytek...
gdzies na forum z tego co pamietam byl opis jak zrobic sobie zabytek krok po kroku i zabawy troche jest..
Bardzo stylowy samochód, oryginał z mocnym silnikiem, 7.8 do setki i zdziwienie wyprzedzanego jakiegoś frajera - super sprawa...
Choć pomysł Rafała z klatką i wybebeszonym wnętrzem - też kuszący, choć kontrowersyjny..... Ale z niego przecież tez robili wyścigówki, więc nie ma problema....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach